Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Gunnark

 postitati 10.12.21 17:17
Tsitaat:
Algselt postitas: rabzer
Huvitab kas b8 taga ka andur kuna ei näinud kiiruga ühtegi juhet klotsi.


Ei, ainult ees.
rabzer

 postitati 10.12.21 16:59
Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
Mul oli sama teema kui auto ostsin, siis kasutaja GunnarK lülitas VCDS mingi G37 anduri välja ja siis oli korras.
Mingi aeg said siis kettad / klotsid otsa ja sai kõik uus pandud, lülitasin siis selle anduri uuesti sisse ja kohe error ees, läks jälle disabled.
See oli natuke müstika lugu, kellaplokis oli break bads error, aga veakoode pold ühtegi. Sensori väljalülitamisega saan aidata, kui Rakvere kandis liigud.

Piduriklotsi kulumisandur ei annagi mingit veakoodi.


Kui pistiku klemmide puhastus ei aidanud siis ilmselt vajab juhtmestik vahetust.


Endal ka väljas kaabliga pandud praegu. Lihtsalt tahaks korda saada. Huvitab kas b8 taga ka andur kuna ei näinud kiiruga ühtegi juhet klotsi. Esi andur oli katki peale lume koobastest puhastamist. Äkki tagumise lõhkusin ära ka kogemata kui on olemas.
Soyer

 postitati 10.12.21 15:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
Mul oli sama teema kui auto ostsin, siis kasutaja GunnarK lülitas VCDS mingi G37 anduri välja ja siis oli korras.
Mingi aeg said siis kettad / klotsid otsa ja sai kõik uus pandud, lülitasin siis selle anduri uuesti sisse ja kohe error ees, läks jälle disabled.
See oli natuke müstika lugu, kellaplokis oli break bads error, aga veakoode pold ühtegi. Sensori väljalülitamisega saan aidata, kui Rakvere kandis liigud.

Piduriklotsi kulumisandur ei annagi mingit veakoodi.


Kui pistiku klemmide puhastus ei aidanud siis ilmselt vajab juhtmestik vahetust.
Kremlin

 postitati 10.12.21 08:07
Mul oli sama teema kui auto ostsin, siis kasutaja GunnarK lülitas VCDS mingi G37 anduri välja ja siis oli korras.
Mingi aeg said siis kettad / klotsid otsa ja sai kõik uus pandud, lülitasin siis selle anduri uuesti sisse ja kohe error ees, läks jälle disabled.
See oli natuke müstika lugu, kellaplokis oli break bads error, aga veakoode pold ühtegi. Sensori väljalülitamisega saan aidata, kui Rakvere kandis liigud.
rabzer

 postitati 10.12.21 08:00
Mure siis selles, et piduri klotsi tuli hakkas aegajalt põlema. Süüde välja võtta kaob ära mõneks ajaks. Sai klotsi andur vahetatud aga ikka tuleb tagasi. Emane pesa sai puhastatud kuhu andur läheb ja kontaktid veits painutatud. Kõik need tegevused ei anna tulemust. Tuleb suht lambist. Vahest sõites ja vahest peale süüded kohe. Kõik juhtmed väliselt mis näha kontrollitud visuaalselt ja tunduvad korras. Kus viga võiks veel otsida ?

Autoks Audi a4 b8 avant 2008.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.7% - SQL: 58.3%]