Teema ülevaade |
lunatic
|
postitati 23.03.21 23:23 |
Kahtlemata näitab diagnostika täpsemalt vea ära, kuid minu B8'l vana ja suht tühja akuga vahel ei käivitunudki webasto puldist.
Vähemalt oli 10a vanal Audil niipalju mõistust, et mootor alati käivitus. Tuttava 2016a Superb lasi ilusti lahja aku pealt toa ja mootori soojaks ning
siis aitasin ka mootori "krokodillidega" käima Sama on korra teinud ka
üks tööbuss. Tore on abimeest soojas salongis oodata.
Esimese asjana laeksin mina aku täis. 12,6V on ok muidu aga 12,2 enam mitte. Ja pole üldse kummaline, et töötava mootoriga jätkub ka lisasoojendile
elektrit.
Praeguse sulaga 15min soojendust peaks piisama, mingi 3 minutiga oli täna jää kadunud akendelt.
|
prj
|
postitati 23.03.21 11:44 |
Paraku on C7 puhul kvaliteetne diagnostikaseade ja oskus seda kasutada samatähtis, kui näiteks tööristakomplekt ja selle kasutamise oskus.
Ehk siis teisisõnu - ahi suure tõenäosusega ütleb ise, mis tal viga on.
Ja kui ei ütle, siis on vaja käima panna ja jälgida live datast mille pärast välja lülitub.
|
martvaar
|
postitati 23.03.21 11:39 |
Mure lisasoojendiga Eberspächer Hydronic II-SF, Audi A6 C7 2013a 3,0 TDI 150kW
Nimelt, kui hommikul ahi sisse lülitada, siis lülitab ahi end peale 10-11 minutit töötamist välja, kuigi tööajaks on määratud 30 minutit. Aku pinge
enne ahju tööle panekut 12,6V (auto terve öö seisnud), ahju töötamise ajal aku pinge 12V, peale seda, kui ahi ennast välja lülitab on aku pinge
12,2V.
Kõige kummalisem on see, et kui auto mootor külmalt tööle panna ja ahi ka tööle panna ning töötava ahjuga sõita autoga ca 10-15 minutit ning peale
seda suretada autol mootor välja ja jätta ahi tööle, siis töötab ahi etteantud 30 minutit lõpuni ja ei lülita end välja.
|
|