Teema ülevaade |
rocket
|
postitati 15.03.21 19:29 |
Oluline erinevus on C6 ja Q7 puhul see, et esimesel toimub temperatuuri reguleerimine jahutusvedeliku põhiselt ja teisel on kasutusel vana hea
õhupõhine regulatsioon.
Seega puuduvad Q7'l ka vedelikukoguse regulaatorid nn. nõelklapid N175 ja N176.
Algsel vaatlusel jõudsime nii kaugele, et kohati jääb testimise käigus toppama vasaku poole temperatuuri reguleerimise klapp V158. Kuid mitte alati.
Samuti ei teki peale testi läbiviimist selle kohta veakoodi.
|
Jann
|
postitati 14.03.21 13:39 |
Ma ka ei mäleta nüüd peast peensusteni kõigi versioonide võimalusi, hetkel pole ka ühtegi analoogset 2g-3g-3g high käepärast.
Igaljuhul C7-l D4-l jne. on selline võimalus ning jalgadele puhuv temperatuur reguleeritav eraldi sõltumata paneelil määratust.
Tahtsin lihtsalt öelda, et kui setingutes ringi vaadata ja selline võimalus on, saab probleemile kiire lahenduse. Kui ei ole, siis ei ole.
|
audi_a4_v6
|
postitati 14.03.21 10:21 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kas nuppu "Footwell temperatur" on näpitud ja olemasolu on teada? |
Ei ole näppind midagi eraldi. Vähemalt mina mitte. Kuidas seda kontrollida?
Mõni väidab ka, et varuosa koodiga 4H0-121-671-D (Jahutusvedeliku regulaator klapp Q7-le) võib vigane olla? C6-l on see solenoid klapp vähe
teistsugune, aga on kinni jäänud neid klappe. Samas on selle vea ilmnemisel puhunud juhile sooja ja kunde poole külma... Mul aga puhub juhi ülemisest
restist sooja ja samal ajal juhi jalgadele külma....ulme. |
Otsid mmi ekraanilt vastava rea ja keerutad nuppu, nagu ikka
|
Mina endal seda valikut ei leia tavamenüüdest, ilmselt siis 2014 erineb 2010 omast?
|
Ahti
|
postitati 13.03.21 15:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Tere. Kellelgi Q7 2010 a. (ilmselt sama süsteem 2006-2015) HVAC süsteemi klappide-mootorite asukoha skeemi oleks või aidata vea tuvastamisel-asukohal?
Nimelt VCDS-ga viga ei näita. Output test läbitud, no problems. AGA puhub näiteks ülemisest restist sooja nagu vaja, jalgadele aga jääkülma. Ei aita
ka MMI-st manuaalselt õhuvoolu suuna muutmisel. Kuskil on soojaklapp või soojaklapi mootor kinni-katki, mis ei anna viga kaabliga välja.
|
Kas nuppu "Footwell temperatur" on näpitud ja olemasolu on teada? |
Ei ole näppind midagi eraldi. Vähemalt mina mitte. Kuidas seda kontrollida?
Mõni väidab ka, et varuosa koodiga 4H0-121-671-D (Jahutusvedeliku regulaator klapp Q7-le) võib vigane olla? C6-l on see solenoid klapp vähe
teistsugune, aga on kinni jäänud neid klappe. Samas on selle vea ilmnemisel puhunud juhile sooja ja kunde poole külma... Mul aga puhub juhi ülemisest
restist sooja ja samal ajal juhi jalgadele külma....ulme. |
Otsid mmi ekraanilt vastava rea ja keerutad nuppu, nagu ikka
|
Jah seda ma tean...mõtlesin, et kaabliga või green menüüst midagi.
|
Jann
|
postitati 13.03.21 13:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Tere. Kellelgi Q7 2010 a. (ilmselt sama süsteem 2006-2015) HVAC süsteemi klappide-mootorite asukoha skeemi oleks või aidata vea tuvastamisel-asukohal?
Nimelt VCDS-ga viga ei näita. Output test läbitud, no problems. AGA puhub näiteks ülemisest restist sooja nagu vaja, jalgadele aga jääkülma. Ei aita
ka MMI-st manuaalselt õhuvoolu suuna muutmisel. Kuskil on soojaklapp või soojaklapi mootor kinni-katki, mis ei anna viga kaabliga välja.
|
Kas nuppu "Footwell temperatur" on näpitud ja olemasolu on teada? |
Ei ole näppind midagi eraldi. Vähemalt mina mitte. Kuidas seda kontrollida?
Mõni väidab ka, et varuosa koodiga 4H0-121-671-D (Jahutusvedeliku regulaator klapp Q7-le) võib vigane olla? C6-l on see solenoid klapp vähe
teistsugune, aga on kinni jäänud neid klappe. Samas on selle vea ilmnemisel puhunud juhile sooja ja kunde poole külma... Mul aga puhub juhi ülemisest
restist sooja ja samal ajal juhi jalgadele külma....ulme. |
Otsid mmi ekraanilt vastava rea ja keerutad nuppu, nagu ikka
|
Ahti
|
postitati 13.03.21 12:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Tere. Kellelgi Q7 2010 a. (ilmselt sama süsteem 2006-2015) HVAC süsteemi klappide-mootorite asukoha skeemi oleks või aidata vea tuvastamisel-asukohal?
Nimelt VCDS-ga viga ei näita. Output test läbitud, no problems. AGA puhub näiteks ülemisest restist sooja nagu vaja, jalgadele aga jääkülma. Ei aita
ka MMI-st manuaalselt õhuvoolu suuna muutmisel. Kuskil on soojaklapp või soojaklapi mootor kinni-katki, mis ei anna viga kaabliga välja.
|
Kas nuppu "Footwell temperatur" on näpitud ja olemasolu on teada? |
Ei ole näppind midagi eraldi. Vähemalt mina mitte. Kuidas seda kontrollida?
Mõni väidab ka, et varuosa koodiga 4H0-121-671-D (Jahutusvedeliku regulaator klapp Q7-le) võib vigane olla? C6-l on see solenoid klapp vähe
teistsugune, aga on kinni jäänud neid klappe. Samas on selle vea ilmnemisel puhunud juhile sooja ja kunde poole külma... Mul aga puhub juhi ülemisest
restist sooja ja samal ajal juhi jalgadele külma....ulme.
|
Jann
|
postitati 13.03.21 12:46 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Tere. Kellelgi Q7 2010 a. (ilmselt sama süsteem 2006-2015) HVAC süsteemi klappide-mootorite asukoha skeemi oleks või aidata vea tuvastamisel-asukohal?
Nimelt VCDS-ga viga ei näita. Output test läbitud, no problems. AGA puhub näiteks ülemisest restist sooja nagu vaja, jalgadele aga jääkülma. Ei aita
ka MMI-st manuaalselt õhuvoolu suuna muutmisel. Kuskil on soojaklapp või soojaklapi mootor kinni-katki, mis ei anna viga kaabliga välja.
|
Kas nuppu "Footwell temperatur" on näpitud ja olemasolu on teada?
|
siLc
|
postitati 12.03.21 10:41 |
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_361.pdf Alates
lk54
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_323.pdf Alates
lk64
Äkki on abi.
|
Ahti
|
postitati 12.03.21 09:40 |
Tere. Kellelgi Q7 2010 a. (ilmselt sama süsteem 2006-2015) HVAC süsteemi klappide-mootorite asukoha skeemi oleks või aidata vea tuvastamisel-asukohal?
Nimelt VCDS-ga viga ei näita. Output test läbitud, no problems. AGA puhub näiteks ülemisest restist sooja nagu vaja, jalgadele aga jääkülma. Ei aita
ka MMI-st manuaalselt õhuvoolu suuna muutmisel. Kuskil on soojaklapp või soojaklapi mootor kinni-katki, mis ei anna viga kaabliga välja.
|
|