Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 06.06.20 08:51
Tsitaat:
Algselt postitas: madis233
Seda et ei tööta tean isegi, seda niisama targutamist pole vaja, soovisin siiski vaid abi või infot selle anomaalia kohta, igasugune üleliigne jätta enda teada ja kui siiski suur isu kuskile miskit niisama kirjutada siis delfi.ee ja kommenteeri seal nii, et maa must.


Tsitaat:
Algselt postitas: madis233
Täna avastasin et kapotti all kaks ecut kas se audi-de puhul ok, ja kas võib viga olla lihtsalt selles, et üks ecu plokk läbi jne. Plokkid näevad ühesugused välja ja koodid peal ka samad.


Mida ma sulle ikka rohkem ütlen, kui sa isegi ei teadnud, et mootoril kaks juhtplokki on?
Ma ütlesin tegelikult vägagi konkreetselt milles viga on, aga kui sa oled liiga rumal, et selle infoga midagi peale hakata ning selle asemel minu kallal ilkuma kukud, siis ei olegi midagi teha.

Pöördu pädevasse töökotta, kes nendest autodest midagi teavad ka, sest ise sa seda nagunii korda ei saa, kuna ei jaga ööd ega mütsi.
madis233

 postitati 06.06.20 07:49
Ma ei mõelnud seda targutamist paha pärast, lihtsalt omal selle asjaga jamamisest suht juhe koos ja siis, loodad ju ikka saada natuke rohkem infot, ja no alati loodad et keegi on sellise veaga varem kokku puutunud, kuna olen kuulnud et need c6 pidid elektroonika poolepealt suht kapriised olema. Ja mind paneb imestama see et vahepeal töötab nagu kella värk ja siis ükspäev jälle jonnib se masin täiega, sõita pole julgenud minna kuna tea mis veel vb peeti minna aga kohapeal käib vahepeal ilusti ja pöörded paigas ja ei mingeid tulukesi, ja siis järka päev jälle kiusab. Aga no eks ma ikka kuskile viima ta pean, pole just teps väike mootor ja no ise viga otsides kardan asja veel hullemaks teha.
VIP

 postitati 06.06.20 07:06
Tsitaat:
Algselt postitas: madis233
Täna avastasin et kapotti all kaks ecut kas se audi-de puhul ok, ja kas võib viga olla lihtsalt selles, et üks ecu plokk läbi jne. Plokkid näevad ühesugused välja ja koodid peal ka samad.


Jah, see on OK, et ajusid kaks. Keegi pulli pärast ei ole pannud teist juurde - peabki olema kaks :D. (Kasutaja Teet82 vihjas juba enne sellele, et ajusid rohkem kui üks.) Jah viga VÕIB olla selles, et üks ECU on surnud/suremas, aga ära sa nüüd selle pärast torma uut ostma. Neid asju, mis seda probleemi tekitada võivad, on veel.

Pöördu selle sama kasutaja poole, kes kirjutas sulle "Eks kui pool mootorit ei tööta, siis käibki kehvasti". Tundub jah mõttetu targutamisena, aga kui sa talle auto viid, siis ta ilmselt (üsna kindlasti) leiab vea üles.
madis233

 postitati 06.06.20 06:36
Täna avastasin et kapotti all kaks ecut kas se audi-de puhul ok, ja kas võib viga olla lihtsalt selles, et üks ecu plokk läbi jne. Plokkid näevad ühesugused välja ja koodid peal ka samad.
madis233

 postitati 06.06.20 06:33
No vahepeal käib ebaühtlaselt ja sellest ma järeldan et pool mootorit ei tööta, ja no uurisin siin foorumis kuna peale vänt õlli anduri vahetust se jama pihta hakkas, ja lihtsalt se imelik et vahepeal töötab ilusti ja veateateid ei anna ja siis teinepäev kui proovida siis epc ja Tractioni põlevad ja mootor puterdab. Et äkki kellegil olnud sama mure, remonti vist targem viia jah, ja ei vaidle selle kohapealt vastu, eks kui korda saan siis kirjutan milles viga oli, et kui kellegil peaks tulevikus sama jama olema siis targem, kui hetkel mina.
teet82

 postitati 06.06.20 05:34
Ausalt öeldes ei loe välja küll kuskilt, et Sa seda tead, räägid kütusest ja ei tea millest..
Kui veakoodis on täpsustus ECU "A", siis loogiliselt võiks neid ECU-sid rohkem olla seal ja ühega pole vahepeal ühendust, mingi osa mootorist on pime. Ja kui asi nii, siis siin foorumis seda küll diagnoosida ei saa, auto tuleb remonti viia.
madis233

 postitati 05.06.20 22:39
Seda et ei tööta tean isegi, seda niisama targutamist pole vaja, soovisin siiski vaid abi või infot selle anomaalia kohta, igasugune üleliigne jätta enda teada ja kui siiski suur isu kuskile miskit niisama kirjutada siis delfi.ee ja kommenteeri seal nii, et maa must.
prj

 postitati 04.06.20 22:39
Eks kui pool mootorit ei tööta, siis käibki kehvasti :D
madis233

 postitati 04.06.20 21:59
Vahetati ära kuna lõi mootori tule põlema, ja siis töökojas vaadati arvutiga üle ja õeldi, et viga anduris, lasin ära selle vahetada(120€) eeldan, et panid ikka korraliku sinna ja siis paar päeva sain ka ilusti sõita, kuid nüüd üks poltergeist, ajab teist taga vahest käib ilusti ja siis jälle lõõb armatuuri need Epc ja Tractioni tuled ja käima ei taha jääda ja puterdab jne.
andrec

 postitati 04.06.20 21:15
Miks andur vahetati ja mis firma andur pandi? Omast kogemusest võin öelda, et nukkvõlli ja väntvõlli andureid võib ainult originaale kasutada.
madis233

 postitati 04.06.20 19:02
Tere. Mure selline, et auto käis väntvõlli asendi anduri vahetuses ja peale seda sõitis mingi aeg ilusti(2päeva) aga nüüd EPC ja Traction controli põlema ja lasin teha diagnosti siis näitas veakoode P010C - P129B - U0100 Lost Communication With ECM/PCM "A" Uurin kuna mingi aeg, kui auto on seisnud siis läheb käima ilusti ja saab sõita jne, aga peale umbes 15km/30km siis lööb jälle epc põlema ja pöörded kukuvad nulli ja auto ei taha käia hästi ja sureb välja, alguses näitas ka õhufiltrite viga aga peale nende vahetust se viga kadus, nüüd siis ei teagi kust alustada kuna vahepeal näib kõik korras olevat ja siis jälle tuleb se anomaalia, juhtmed, kaitsmed kõik üle vaadatud. Täna just parklas proovisin algus sama jama ja peale kolmandat katset läks jälle käima ja armatuuris kustusid EPC ja Traction control tuled ise ära, aga kuna hirm teele jääda siis sõita ei julge. (Autoks A6 S6 2007a Sedan V10 5.2). Uurin siit enne kui kuskile viima hakkan sest vb on keegi siin sama asjaga varem kokku puutunud.
Diagnost mootori töös häireid ei avastanud. Eelmine omanik oli sõitnud 95e aga nüüd minu käes olles tankinud vaid 98 kas vb olla viga kuskil kütte süsteemis et se lahjem kütte lihtsalt tegi pumbale või filtrile liiga, samas ta vahepeal käima läheb ja isegi sõita laseb??


Veel selline väike mure,et tagumine vasakpoolne udutuli ei põle ja lööb veateate armatuuri aga pirnid pesas korras ja juhtmed ka paistavad korras olevat, muud tagumised tuled põlevad ilusti ja eesmised udukad põlevad ka aga just se tagumine vasakpoolne, seal ka mingi kala sees.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.2% - SQL: 52.8%]