Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rix

 postitati 21.01.20 06:42
Tsitaat:
Algselt postitas: LAAR
1.Driver side airbag igniter(juhipoolne turvapadi kui ma ei eksi? kuidas seda viga lahendada? vahetan rooli välja? või on veel turvapatju 97a A4 avant ?
fault code: 00588

Kuna see odav seade ei annagi muud, kui ainult mingi numbri, siis selle põhjal ei tea mis seal täpsemalt veaks on ja kas see viga on isegi püsiv või juhuslik.

Sama "00588" koodiga võib olla 6 täiesti erinevat viga ja ka ilmselt on neile erinevad lahendused.
Tsitaat:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too Low
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Upper Limit Exceeded
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Lower Limit Exceeded
00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to positive
00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to ground

Mõni viitab neist vigasele lühisele, mõni vigasele juhtmestikule/roolilindile ja ka see aitaks palju kaasa, kui teaks, kas viga on püsiv või juhuslik (võibolla keegi lihtsalt pistikuid näppinud süüde sees ja polegi probleemi).
Seega alustada tuleks normaalsest diagnostika seadmest, mis annaks normaalse info.


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ja enda nime ette pole viisakas Lp. (lugupeetud) kirjutada, see tuleb ikka välja teenida :D

Võibolla tahtis ta viisakas olla ja kirjutada hoopis "Lugupidamisega Imre". :P
Jann

 postitati 21.01.20 06:25
Mingi "odava seadmega" autot sorkida oskab iga laps, kui augu üles leiab. See mida tegid, ei ole diagnostika. Soe soovitus oleks oma tööd teha, mitte ise endal hambaid puurida. Tõlgendamine ongi siin võtmeküsimus, sest tuleb teada mootori ehitust, auto eripärasid, omada oskusi, kogemust ja infot.
Muidu juhtubki, et vahetad rooli, kui bagi tuli põleb. Ja enda nime ette pole viisakas Lp. (lugupeetud) kirjutada, see tuleb ikka välja teenida :D
rocket

 postitati 20.01.20 21:15
Võiks alustada korralikust diagnostikast.
Praegu jääb info suhteliselt poolikuks.
LAAR

 postitati 20.01.20 19:27
Tere.
tegin oma audile mingisuguse odava seadmega diagnostikat ja sain vastused kuid inglisekeeles päris osav ei ole ja google ka otseselt konkreetset vastust ei anna.ehk leidub keegi pisut targem kes oskaks mulle ära tõlkida?
1.Driver side airbag igniter(juhipoolne turvapadi kui ma ei eksi? kuidas seda viga lahendada? vahetan rooli välja? või on veel turvapatju 97a A4 avant ?
fault code: 00588
2.Engine control module 1
fault code p1602
status- intermittent
3.Engine Control Module(ECM) Disabled
fault code:p1570
status:intermittent
4.Wastegate bypass regulator valve(output open)
fault code:01262
status: static
5.mixture adaptation(adaptation limit(add.)exceeded)
6.pump cut-out for central locking
code:01360
status:static
7.open anti-thef alarm switch(Short circuit to ground)
code:01360
status:static
Aitähh igasuguse abi eest.

Lp.IMRE (Kuna tekkis selle Lp-ga probleeme siis lisan selgituse,et tõepoolest nagu üks härra vastuses mainis mõtlesin selleall Lugupidamisega mitte Lugupeetud :D seega edaspidi palun tõlgendada seda selliselt. Jätan selle siiski muutmata,et ei tekiks segadust miks ma selliselt midagi selgitan)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.1% - SQL: 36.9%]