Teema ülevaade |
maikl369
|
postitati 20.10.19 16:55 |
Teema võib lukku panna. Kaabel vahetatud ja kõik korras.
Laadimine ~14.5v.
Suured tänud teile!
|
maikl369
|
postitati 16.10.19 17:03 |
Viga jah tolles kaablis. Tegin ajutise ratsi. Puurisin augu ette ja lasin kruvi sisse nagu ühes foorumis oli tehtud lisaks pitsitasin kah niipalju kui
jõudsin. Sõtsin ringi ja jumala külm to väljavõtt.
Enne seda oli akult mõõdetud laadimine 13.8v ja sealt kapotialt 14.4v nüüd akult 14.3v ja kapotialt 14.4v
Kusjuures käivitamine oli nüüd poole lõbusam.
Klaabli tellisin uue mille hind oli mingi 126€ ja varuosakood oli vist 4F1971349A.
Väga suured tänud teile, et head nõu jagasite!
|
stihl
|
postitati 15.10.19 22:29 |
Kui vask juba korra kuuma saab, siis läheb ju pudedaks ära ja tea, kas voolujuhtivuski enam nii hea on.
Pigem see jupike maha lõigata ja uus ots külge valtsida, kui on pikkust niipalju üle.
Kui pole, siis uus juhe. Ja Renovaar näiteks on igasugu erinevaid otsi sellele kohe valmis külge valtsima.
Spetstange ju kah endal pole...
.
|
A4TQ
|
postitati 15.10.19 19:59 |
Sellel juhtme tehasevalts järele andnud.
Selle tõttu läheb juhe kuumaks ja ka generaatori laadimispinge langeb. Aku võib selle tõttu olla pidevalt alalaetud.
Aitab juhtme vahetus või selle korda tegemine.
Sebid suured kaablitangid ja pressid tehasevalts üle.
Mina olen nii enamik neid ühendusi korda saanud.
|
Soyer
|
postitati 15.10.19 19:32 |
Vaheta see juhe ära sest see on mäda seest.
|
maikl369
|
postitati 15.10.19 16:50 |
Tere!
Kas se on normaalne, et kapotti alla toodud akuklemmid millest pluss klemm läheb soojaks/kuumaks?
Aku tundub ka muidugi natuke nõrga olema käivitamisel.
Autoks A6 C6 3.0TDI 176kw 2011a
Lugupidamisega
Maikl
|