Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stihl

 postitati 05.09.19 07:27
Led ei vaja midagi, aga auto pirnituvastussüsteem vajab lisakoormust, et MITTE viga tuvastada, sest LED-i takistus on suht olematu.
Peaaegu nagu polekski.

Mina mõõdaks originaalse parktule takistuse oommeetriga ära, saaks teada, palju see olema peab (noh, mingi vahemikus 3 kuni 10 oomi vast on), läheks oomipoodi, ostaks kaks vastava takistusega takistit (10-50 Watist, midagi neil seal ehk kohapeal ikka leidub) ja ühendaks need kumbagi poole pargiledidega paralleelselt.

Niimoodi:


https://www.webbikeworld.com/wp-content/uploads/2015/04/load-resistor-in-circuit.jpg


Kui suund on kah LED, siis sama.
Ja see sinine junn seal joonisel hakkab autole "valetama", et pirn on ikka endiselt olemas ja korras ning LED seal kõrval põleb edukalt oma olematu vooluga, sest ta on suht vähenõudlik. :D

.
TiitR2

 postitati 04.09.19 15:17
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Ühesõnaga, sul on vaja autole selgeks teha, et halogeen parkide asemel on sul nüüd led-id ja nende takistus on palju väiksem. Niipalju väiksema takistusega annab auto häiret, et halogeenpirn ei põle (pole töökorras).


LED-i takistus on ikka suurem halogeeni omast, mitte väiksem. ;)

Kirjutasin siin omas mullis olles :)...tahtsin öelda, et ledil on voolutarve ja võimsus väiksem ja seega vajab lisatakistit, et auto karjuma ei hakkaks.
Rix

 postitati 04.09.19 14:39
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Ühesõnaga, sul on vaja autole selgeks teha, et halogeen parkide asemel on sul nüüd led-id ja nende takistus on palju väiksem. Niipalju väiksema takistusega annab auto häiret, et halogeenpirn ei põle (pole töökorras).


LED-i takistus on ikka suurem halogeeni omast, mitte väiksem. ;)
TiitR2

 postitati 04.09.19 14:11
Pole küll konkreetse autoga kursis, kuid eeldan, et teema sama.
Ühesõnaga, sul on vaja autole selgeks teha, et halogeen parkide asemel on sul nüüd led-id ja nende takistus on palju väiksem. Niipalju väiksema takistusega annab auto häiret, et halogeenpirn ei põle (pole töökorras).
Nüüd ongi mõned variandid, kas paned ette orig. led tuled või mingid koopiad, kus teinekord antakse kaasa ka vastavad takistiplokid, mis auto ära petavad.
Kui paned originaalid, siis eeldab see ka FL tulemooduleid, mis omakorda tulevad autole tutvustada ja kasutatud moodulite puhul pead lahti saama komponent kaitsest (eeldab juba natuke paremat aparatuuri ja natuke kogemust sesvallas).
Kolmas variant - lähed mõne nobenäpu juurde, kes möllab erinevate takistitega ja vb vaja ka erinevaid releesi ja saab rahu majja.

1 lisamure on veel - kas olemasolevad on mõlemad tavalised või kurvikad?
kertO

 postitati 04.09.19 07:53
Soov vahetada c6 prefl 2005 aasta.
Soov panna siis fl tuled led ribaga 2009 aasta masina pealt.
Mis tuleks teha ja kuidas et saaks ilusti tuled ette pülema ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.4% - SQL: 52.6%]