Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jass161

 postitati 25.05.19 18:35
Lihtne oleks , siis kui auto poleks pool aastat õues seisnud :DDrosselklapp sai uus( vanal olid hambad maas) ja selle juhtmestik on korras. Eks peab edasi kaevama. Mootoripadja vigq annab ka, kas see ei või seda põhjustada?
Rain573

 postitati 24.05.19 22:01
Võiks väljaselgitada mis asjad sinna c alla kuuluvad. Ja siis antud komponente kõigepealt testida, mõõta, tagantühendada. Kui püsiviga siis probleemi lahendamine suhteliselt lihtne :D
M.Jaaska

 postitati 24.05.19 18:50
Mingi andur/servo lühises. Nüüd vaja otsida milline.
jass161

 postitati 24.05.19 18:41
Tere. Mure ühe veakoodiga: 17082/P0698/001688 - Sensor Reference Voltage C: Too Low.
Aku on uus ja kodeeritud, generaator laeb ilusti, + kaabel ja massi ühendused on korralikud, vee/oksiidi kahjustusi releedel/kaitsmedel pole. Oskate nõu anda mida veel kontrollida? Ette tänades.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.3% - SQL: 70.7%]