Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
PTC

 postitati 21.04.19 09:17
09 allroad C6'l sai küll tagumise äärmise (parempoolse) anduri vahetatud ilma stanget maha võtmata. Aga jah B osadel on kõvasti arenemisruumi - vahetasin ühe garantiikorras välja kuid ka uus näeb aeg ajalt viirastusi.
Mattisson

 postitati 21.04.19 08:37
Käisin vaatasin, kuidas pääseb ligi üldse ilma midagi eemaldamata (parempoolne välimine andur). Natuke käega kompasin andurit ja juhtmeid. Pärast seda kaks sõitu ei käinudki pikka piiksu ja süsteem tundus toimivat.

See annab lootust, et anduri juures juhtmete viga hoopis?

Kas keegi on suutnud eemaldada seda andurit tagastanget eemaldamata? Stangelisa käib kergelt ära kui see aitaks.
anduke88

 postitati 16.04.19 08:52
No vot, 2x proovinud, mõlemad korrad ebaõnnestunud B osa andurid. Võetud A osa ja töötab ideaalselt.

Näiteks samamoodi on C6-l probleemne koht tagumine kojamees - lipendavad ja loksuvad. B osa loksub juba külge keeramisest alates, aga A osa - töötab nii nagu peab, pühib hästi ja ei mingit loksu.

Praegu meenub, et kunagi (vist mingi 3 aastat tagasi vms) C5-l sai pandud ette ja taha B osa andur - töötasid aga kuskil kaks nädalat hiljem oli autol juba uus omanik. Seega koheselt jah töötas, aga kas ka tööle jäi - ei tea.

Tore et kellegil on ka õnnestunud ja kestavad.

Ning jah, loomulikult saab ka spreyga värvitud, pole probleemi. Kuigi C5-l tõmbasin pintsliga üle+paar kihti lakki ka pintsliga peale ja töötas.
mkangur

 postitati 16.04.19 08:28
Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Pole küll C6, vaid B7 - kui üks andur juba pikemat aega vahepeal töötab ja vahepeal mitte, siis kui suur on võimalus, et asi on ainult pistikus/juhtmestikus? Või pole absoluutselt mõtet stanget niisama maha kakkuda (tagumine keskmine andur)?


B7 ei pea stanget maha võtma, kui veidi ukerdada viitsid, stange taga alumine põhjakatte plastik maha( kruvidest ots lahti) ja saad käe vahele lükata stangele ja andurid ära vahetada. Halvimal juhul võtad stangelisa küljest ära, kui närv katkeb, mis käib samuti lihtsalt ära- kruvid lahti ning tuleb klambritest välja stange küljest.

Enda B7 on kärukonksu tala veel lisaks seal taga ja kannatas ära vahetada andurid 4tk ilma stanget maha võtmata. Vaheta testiks alguses kahe anduri asukohad ära omavahel. Suure tõenäosusega siiski surev andur või kaablipuu vigastus, mille saad lihtsalt antud meetodiga kindlaks teha.
jaiks

 postitati 15.04.19 19:39
Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Pole küll C6, vaid B7 - kui üks andur juba pikemat aega vahepeal töötab ja vahepeal mitte, siis kui suur on võimalus, et asi on ainult pistikus/juhtmestikus? Või pole absoluutselt mõtet stanget niisama maha kakkuda (tagumine keskmine andur)?


Mul üks andur ka vahel jukerdas aga sain nii teada, kas andur tuksis, et panin süüte sisse, tagurpidi käik ja siis läksin muljusin seda andurit sõrmega veidi. Kui vahepeal hakkas tiksuma vaikselt, siis oli teada, et andur ise suremas.
stonestick

 postitati 15.04.19 19:20
Pole küll C6, vaid B7 - kui üks andur juba pikemat aega vahepeal töötab ja vahepeal mitte, siis kui suur on võimalus, et asi on ainult pistikus/juhtmestikus? Või pole absoluutselt mõtet stanget niisama maha kakkuda (tagumine keskmine andur)?
qqaabz

 postitati 15.04.19 17:56
Pole B-osal viga midagi 2 aastat olnud ja siiani töötab, aerosool värvi ja aerosool lakk ja ei jää midagi silma kriipima ega värvi vahet ka ei ole. Need 25euri värvijad panevevad samamoodi aerosooliga.
ESTM4rkz

 postitati 15.04.19 15:10
Võtsin kaks B-osa Forssist. Olid pigem odavad, miski paarkümmend eurot tükk. Kerevärvi (hall) sprei ja lakk Autovärvid.ee poest. Spreivärv just sellepärast, et õhuke kiht jääks. Liiga paksu kihi alt andur ei toimi (pintsliga peale kandes). Lakki ka paar kihti peale ja välimuselt väga OK. NB! Ära unusta andurit karestada enne värvi peale kandmist. Kindlasti tasub üle vaadata pistikud-juhtmestik, mul oli ühel anduril pistik ära mädanenud ning teisel juhe kuskilt enamvähem stange keskelt katki. A6 Allroadi peal pidi esistange küljest ära võtma, muidu ei mahtunud vahetama.
anduke88

 postitati 15.04.19 13:57
Kui õnnestub ja tume auto, võimalik et jää teatud värviga silma kriipima. Aga muudel juhtudel on kole.

Katsetasin ka üks kord B osaga. See lihtsalt ei tööta. Või noh, kord töötab, kord ei tööta, jälle erroris jne jutud. Proovisin ka ühte teist B tootjat. Sama asi. Ehk B osast soovitan eemale hoida ja andurite korral kasutada ainult A osa. Kallis on, aga midagi pole teha - vähemalt ta töötab korrektselt ja saab alati kindel olla.
Unisol58

 postitati 15.04.19 11:50
Enda kogemusest B-varuosa anduri ostmine on lihtsalt orginaali ostmise edasi lükkamine.
Värvimine on ~25 euri.
Mattisson

 postitati 15.04.19 11:42
Kas on vahet, mis B osa parkimissensor võtta? Kas on võimalik võtta originaalosalt kerevärvi osa ja asendada b-osal või peab värvima?
https://www.autovaruosadonline.ee/oenumber/7h0919275e.html

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.3% - SQL: 55.7%]