Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
audi a6 c6 õhkvedrustuse kompressor
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: damc[/i] [quote][i]Algselt postitas: TiitR2[/i] Kui mina lasin enda omal padja stutsi vahetada, siis loomulikult väljus esimestest patjadest õhk ja tungilt maha ajades oli nina koopas - käima pannes ajas end ise võrdsele kõrgusele ja nii jäigi. Soovituseks, et kui plaanite patja tühjaks lasta, siis teise tungiga sillast/lääbast toetada, et padja känd ei irduks kere küljest, muidu ei pruugi kännu o-rõngas enam pidama jääda ja kogu protseduur otsast peale + uus tihend. [/quote] Mul on selline küsimus, et kust neid suuri o-rõngas tihendeid saada võiks? Kuskil õhkamorte müüvates varuosade e-poodidest pole leidnud. Mul q7 seisis ühe koha peal liikumatult 1,5 aastat. Esiots oli tühjaks vajunud.Üks avarii klapp oli ära oksudeerunud ja see vaikselt lekkis ilmselt. Käima pannes muidugi pumpas täis ennast. Läksin kohe ülevaatusele ja ma ei tea mida see vend vaadata tahtis (mingeid liigendeid loksutada võibolla) aga igatahes tõstis ta esiotsa mingi tungiga ülesse kuskilt keskelt ja käis korralik suss ära ja jooksid padjad kohe tühjaks. Ei pööranud siis väga tähelepanu sellele, sest kohe pumpas täis ja sõidu ajal nagu midagi vilkuma ei löönud. Seisis jälle nädalakese ja esiots oli allapoole vajunud. Hakkasin uurima ja leidsingi selle lekkiva klapi ülesse. Puhastasin ära, panin uue O-rõnga ja jäi pidama. Jätsin auto comfort asendisse seisma ja ööpäevaga oli esiots 3cm alla vajunud. Tõstsin kõige kõrgemasse asendisse auto ja hakkasin uuesti uurima seebiveega. Lekibki selle kännu ja padja vahelt. Mõlemalt poolt. Kõrvalistuja poolt isegi oli susinat kuulda. Tunni pärast mõõtsin üle...susinat enam nii suurt polnud aga samas auto oli ikkagi sama kõrgel. Seda vist sellepärast, et pumpab ennast siis ka mingi aeg täis kui süüdet sees pole? Ise ilmselt see leke seal kinni ei jää? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
audi a6 c6 õhkvedrustuse kompressor
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.4%
- SQL:
70.6%
]