Teema ülevaade |
TEPO6
|
postitati 04.03.19 21:13 |
Võib vabalt olla juhiukse lukusüsteemi viga. Vähemalt minu eelmisel autol aitas selle vahetus. Vana oli seest jubedalt ära roostetanud ja ega seda
ennem näegi, kui maha kakkuda.
|
eups
|
postitati 04.03.19 19:03 |
Tere, sirvisin omajagu foorumit kuid ei leidnud enda probleemile vastust. Nimelt algas probleem sellest, et niiskete ilmadega tahtis auto lukku minna
ja eelmise omaniku sõnul ka aknaid alla lasta, nüüdseks on see probleem pigem süvenenud. Vahepeal läks auto koheselt ise lukku kui avada, ehk siis
tuli lukust lahti tehes kiiresti ust avada, et sisse välja pääseda.
Niisiis kuna see muutus liialt tüütuks sai uuritud juhi all olevat elektroonikaplokki, mis tundus ok kuid siiski vahetasin ära(kasutatud ploki vastu).
Peale ploki vahetust oli korraks vaikus, kuniks sai võtmed ära õpetatud, see ajas auto samamoodi errorisse nagu varem. Sellepeale võtsin pultidest
patareid välja ja kogu keskluku süsteem toimis kuskil nädal aega ainult võtmest nii nagu pidi(??). Igatahes lisaks ploki vahetusele uurisin läbi kõik
massid ja muud juhtmed mis ploki ümbruses jooksid - ei märganud midagi viltust. Seega jääks nagu üle see versioon, et mõne ukse mikrolüliti tekitab
seda errorit? Lisaks peab mainima, et vahel lähevad peale auto käivitamist ohukad käima ja ohukate nupust ei reageeri, reageerib ainult sellele, kui
auto väljast korra lukku ja lahti keerata(pole siiani patakaid sisse pannud).
Ja veel võib-olla küll mitte selle konkreetse segadusega seotud probleem kuid viimasel ajal järjest tihedamini on esinenud seda, et auto kiirendades
jõnksutab nagu mootor käiks natuke valesti/jätaks vahele? Pigem just madalama pöördega kiirendades, ning jõnksatuste hetkel vilgub õlituli.(ls
240k!!)
Suur tänu kõigile kes kaasa mõtlevad ja on ehk kokku puutunud selliste asjadega ning oskavad nõu anda!
Üldtehnilisi andmeid:
Mootor: 2.4 v6 5v
Manuaal kast
Esivedu
Universaal
Suhteliselt lisadevaene
|
|