Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Amadeus

 postitati 05.06.03 17:46
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Minu B4-l ei tule difri luku vaakum mootorist... vaid tagant eraldi vaakumpumba pealt, sama pealt millelt käib kesklukk. Täiesti kindel selles, sest seal päris palju seda asja lammutanud... sealt sai võimu jaoks kaabid veetud ja siis seda asja tiba ka uuritud.


Oot oot kuidas sul see asi toimib? Et keerad uksed lukku ja diff kah kohe lukus või? Või plokid diffi ära ja uksed lähvad lukku? :D

Üldiselt tuleb vaakum ikka mootorist (A80'88 ja A100'89) ja see tünn ilmselt mida sa pumbaks pead see on vaakumreservuaar, mis siis säilitab vaakumit. Kesklukk ja diff lukk on ikkagi erladi seisvad asjandused. Ja kui veidikene loogiliselt mõelda siis uksed ei avane ja ei sulgu ainult vaakumiga, vaja on ju neid membraane ja tööorganeid ustes kyll suruda ja kyll imeda s.t. pump tekitab kord survet kord vaakumit (minuarust pöörleb kord yht ja teistpidi)

Aga nyyd teemasse, ilmselt on sul viga selles juhtimis seadmes (steuergerät für diff.sperre) audi 100'l typ44 on selle junni nimeks J187, asub ta ilmselt releeplokis või toas rooli all. Paneb ilmselt lammast vms.

Või siis on selle dif. lüliti mäda, äkki lähevad klemmid sees kokku vms. Ma täpselt ei mäleta kuidas see asi seal toimis, minuarust oli käigukangi kulissi sees kah miski lüliti, et kui esimeselt teisel tõmmata siis peaks kah diffri välja lükkama. Samas kuidagi oli asi kiiruse järgi kah, igatahes sinna J187'sse tuleb miski kiiruse inf kah sisse.

Proovi järgmiseid asju:

1. Tõmma see J187 junn sealt pesast välja
2. Tõmba vaakum tagant ära, pimeda pead ette panema muidu hakkab õhku kahmima
3. Tõmba kaitse välja (numbrit ei tea aga on 15A)
4. Vaheta see J187 mõne teise taolise vastu ... lammarites peaks ju neid vedelema
5. Uuri seda lülitit kah

Või siis on mingi mehhaaliline mäda tagasillas!?
ranz

 postitati 04.06.03 15:24
Minu B4-l ei tule difri luku vaakum mootorist... vaid tagant eraldi vaakumpumba pealt, sama pealt millelt käib kesklukk. Täiesti kindel selles, sest seal päris palju seda asja lammutanud... sealt sai võimu jaoks kaabid veetud ja siis seda asja tiba ka uuritud.
80quattro

 postitati 04.06.03 07:24
Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
[quotePLOKI NR 893919173 sealt lähevad vaakumvoolikud difri juurde klappi, pistiku eemaldades ta ilmselt ei tohiks lukustada, vaakumi ta saab kuskilt sisselaskest vist.

Ei saa sisselaskest... tal ju keskluku jaoks vaakumpump taga pagassis... ja sealtsamast ka see vaakum võetakse. Kuid kui ei ole kesklukk vaakumiga... hmm siis ma ei tea jah kus seda võetakse.


Vaakum tuleb ikka mootorist (vaakumvoolik läheb taha välja), kui jätta mootor seisma ja süüde sisse, siis 3-4 korda difrilukk veel lülitub sisse, siis lôpeb vaakum süsteemist otsa(tal on ka eraldi vaakumreservuaar)
ranz

 postitati 03.06.03 15:52
Tsitaat:
[quotePLOKI NR 893919173 sealt lähevad vaakumvoolikud difri juurde klappi, pistiku eemaldades ta ilmselt ei tohiks lukustada, vaakumi ta saab kuskilt sisselaskest vist.

Ei saa sisselaskest... tal ju keskluku jaoks vaakumpump taga pagassis... ja sealtsamast ka see vaakum võetakse. Kuid kui ei ole kesklukk vaakumiga... hmm siis ma ei tea jah kus seda võetakse.
80quattro

 postitati 03.06.03 09:28
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Minu omal asub see sisselülitus blokk tagaistme all ja seal küljes on üks pistik... see maha tirida ei tohiks enam asi fungata... sest sealt seda vaakumiga ju regullitakse.


PLOKI NR 893919173 sealt lähevad vaakumvoolikud difri juurde klappi, pistiku eemaldades ta ilmselt ei tohiks lukustada, vaakumi ta saab kuskilt sisselaskest vist.
ranz

 postitati 02.06.03 14:02
Minu omal asub see sisselülitus blokk tagaistme all ja seal küljes on üks pistik... see maha tirida ei tohiks enam asi fungata... sest sealt seda vaakumiga ju regullitakse.
indro

 postitati 01.06.03 21:06
Vajutamisega/vastu minemisega probleeme pole ja kiirusel üle 30ne (oli vist selline number) ei saagi ta sisse minna.

Esialgu arvasin, et asi niiskusest seda teeb aga nüüd on hakanud ka täiesti kuivade ilmadega see pull korduma.

Vahest on nii, et kuuled kuidas lukk auto all sekundiliste või isegi väiksemate vahedega klõpsub sisse-välja.

Arvata võib, et tegemist on elektri kalaga (juhtmed, relee või misiganes) ja nüüd huvitabki, et äkki saaks seda ajutiselt disableda, kuna tekib aega, et lasta targematel see asi üle vaadata.
margus

 postitati 01.06.03 20:56
Tahaks lihtsalt küsida ka difri kohta.
Nimelt on mujl endal kartus, et sõidu ajal keegi kogemata sinna lülitile peale vajub ja luku peale lülitab. Kas selline asi on võimalik? Või käib asi sisse ainult paigal?
indro

 postitati 01.06.03 15:32
Niisiis, autoks 90 20V quattro ja probleem mis esineb juba talvest on alljärgnev.

Asi nimelt on nii targaks kätte läinud, et lülib ennast aegajalt ise sisse, õnneks küll kohalt minnes, mitte kiirusepealt (samas pole see ka õnneks vist võimalik).

Talvel see nagu eriti ei häirinudki aga suvel on ikka mega nõme ja häiriv, kui keeramise peal tagarattad "poovad".

Mis mind huvitab, on see, et äkki keegi oskab kommenteerida, kas tal ka mingi relee on, mille siis ajutiselt võiks välja võtta, kuna suvel mul teda nagunii vaja ei lähe ?

Või kui releed pole, kas siis võib lihtsalt juhtme diffri küljest lahti ühendada, kartmata et see midagi halba võiks kaasa tuua ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.9% - SQL: 44.1%]