Teema ülevaade |
h.u
|
postitati 17.04.20 20:43 |
Lahendus oligi andur korra paagi küljest lahti võtta ja tagasi panna.
|
h.u
|
postitati 31.05.15 16:01 |
Vabandust, et enne mainimata jäi. Kütusepaaki ei lappinud ise, käis kusagil tuttava-tuttava juures ja on juba hilja, et neile kaebama minna tekkinud
jama.
|
mtaudi
|
postitati 31.05.15 15:55 |
Tsitaat: | Algselt postitas: h.u
Kelladeploki viga ei usu, kuna viga tekkis pärast kütusepaagi remonti. |
Kas sellest nagu alustada ei võinud? Mis Sa seal siis remontisid?
|
h.u
|
postitati 31.05.15 11:41 |
Kusagilt lugesin, et Quattrol on üldse 3 tasemeandurit paagis. Vastab see tõele? Kui jah, siis kust ligi saab? Ühe anduri puhul olen aru saanud, et
asub kütusepumba juures/küljes.
Kelladeploki viga ei usu, kuna viga tekkis pärast kütusepaagi remonti.
|
mtaudi
|
postitati 29.05.15 06:33 |
Tavaliselt viga kellaplokis, mitte tasemeanduris.
|
yanekk
|
postitati 29.05.15 06:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: h.u
siis tuleb ettevaatlik olla seal paaki lahti keerates, et võib sädet juhtuda. On kellelgi ohutuid juhtnööre või on see kõik lihtsalt liialdus?
|
Kui just relakaga ei hakka seal toimetama ja juhtmeid kokku ei aja, siis ei juhtu midagi.
|
h.u
|
postitati 28.05.15 19:26 |
Autoks C4 Avant.
Näitab suht punase peal koguaeg. Aga samas mitte täiesti nullis, seega võiks eeldada, et on lihtsalt kinni jäänud? Lammutasin kaaneni tagant lahti,
painutasin veidi ühenduse klemme jne, aga ei midagi. Kusagilt välismaisest foorumist lugesin, et kui hakata andurit paagist välja võtma, siis tuleb
ettevaatlik olla seal paaki lahti keerates, et võib sädet juhtuda. On kellelgi ohutuid juhtnööre või on see kõik lihtsalt liialdus? Samuti, kas
tasemeandurit annab kuidagi parandada ka või peaks kohe uue valmis ostma, et kohe sisse pista?
Muidugi kindluse huvides võiks klemme lühistada, et veenduda, et probleem armatuuris hoopiski poleks. Teaks vaid, mis klemmi millisega kokku lasta...
|
|