Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Siim

 postitati 25.10.20 18:47
Ragistasin internetis ja need 2.0 bensiinikad on omaette ooper, mille ECU pinouti pole võimalik leida. 2.3 hoopis teine lugu, infot oluliselt rohkem ja üldiselt on see üks juhe ECU PIN 10-st. Leidus venekeelne juhend mille järgi ka talitasin, R4 mootor aga vajalikud PIN-id kattusid. PIN 23 on vool ECU-st, kuid pistik on tühi ning sinna tuleb ise juhe vedada. See ühendus kellaplokil kompu rohe/kollase juhtmele. PIN 17 on signaal pritsepeast ja sealt vedasin lisajuhtme kellaploki kompu valge/punase juhtmele. Alguses tundus, et ikka ei tööta, kuid näidud hakkavad alles siis tulema kui auto liigub vähemalt 30m ehk saab signaali spidolt. Lõpliku näitude õigsuse saab alles siis kui kunagi saab paagitäie tühjaks sõidetud.


Asjalik teema kus on viited veel teistele teemadele. Minu omal jooksis 5v kellaplokki sisse ja ei olnud vaja 30kohm takistit. Samuti ei pidanud kiipi modifitseerima.

https://www.drive2.ru/l/4353612/
rocket

 postitati 19.10.20 08:34
RT mootor on tõenäoliselt veel KE-Jetronik ajuga.
Seal peaks olema õhukogusemõõtja küljes sõidukompuutri jaoks spetsiaalne potentsiomeeter, mis on ühendatud kolme juhtmega nii mootoriaju (14,17,18) kui ka kellaplokiga (6,7,8). Lisaks jookseb üks täiendav juhe kellaplokki (23->9).
Saan aru, et õhukogusemõõtja konfiguratsioon sõltub katalüsaatori olemasolust (tehasekonditsioonis).
Ühe juhtmega väljund on KE3-Jetronikul (10).
Siim

 postitati 16.10.20 15:16
Kas vahepeal on tarkust antud teemal juurde saadud, sooviks ka leida kütuse signaali, et komput tööle saada. Mingit aktiivsust on näha pin 24 alt, rohe-valge juhe, reageerib pööretele ja näit vaikselt langeb kui tühikäigul töötab. Aju kood sama, mootor 2.0E RT.
reff20

 postitati 25.01.13 21:34
Nii. Hakkasin oma kompu asja siis uurima siis leidsin elektri joonised

http://audi-faq.ru/electro/3a.pdf

Kui seal vaadata nüüd Fig2 Computer Engine control siis on vasakul pool kirjas see Fuel Injectors control unit PIN 10

Küsin nüüd väga lolli küsimuse, aga kas see on ikka see sama, mis asub kõrvalistuja jalgade juures(teatavasti asub kõrvalistuja jalgade juures 2 aju üks on esiotsas ja teine on paremal ukse piida peal(jalgade juures)

Kas asub veel mingi aju vms?
PIN 10-st tuli minuarust mingi üliliigne solk ainult mul välja.


Kui vaadata seda pdf-i http://www.s2central.net/S2_Schematics/interior_locations.PDF
siis seal on 3-dal lehel ecu(NG only) siis see on mul uksepiida juures olemas, kuigi mul PS mootori kood :cool:

Kui joonistel on öeldud, et Audi 90 ja Audi 80/90 Quattrotel tuleb PIN 10-sse Fuel injectors control unitisse et kas on mõeldud siis seda kõrvalistuja jalgade juures(viimane pdf 3 leht 4 punktina märgitud) ECU või kuhugile mujale??

Auto jätkuvalt Audi 90 2.0 85Kw R5

Kas keegi teab palju peab tulema seda voolu PIN-ist?
reff20

 postitati 02.01.13 09:34
Natukene sain selle nädalaga infot juurde.

0.3-.0.8 volti oleneb mootori pööretest(0.3 @ 1000, 0.8 @ 4000)

Ehk voldid on üliväikesed. Lähen uuesti ECU kallale:)
reff20

 postitati 28.12.12 16:36
Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Kas sa autot liigutasid ka ikka kui selle pin 14 alla ühendasid? Kohapeal ei hakkagi kohe kompu algul midagi peale nullide näitama. Vaja veidi liikuda ning alles siis hakkavad numbrid ilmuma, kui koht nüüd ikka õige on.

Seda ma tean, et liigutama autot peab. Sõitsin vahepeal 2km tiiru ja nüüd tegin 10km tiiru aga mitte midagi . stabiilne kütusekulu on 0.00l
weiks

 postitati 28.12.12 16:23
Kas sa autot liigutasid ka ikka kui selle pin 14 alla ühendasid? Kohapeal ei hakkagi kohe kompu algul midagi peale nullide näitama. Vaja veidi liikuda ning alles siis hakkavad numbrid ilmuma, kui koht nüüd ikka õige on.
reff20

 postitati 28.12.12 15:02
ECU 14 pini alt tuleb tühikäigul töödates 0.8 volti ja kui gaasi vajutad siis jookseb number ülesse( 2.5 ja 3.2-ni)

Aga miskipärast ei ilmu see tulemus trip-kompuutrisse.

Mõõtsin sealt august ka , kus ennem mul seda 51-te näitas. seal oli 5.14 volti. Miks ta siis trip-is seda tulemust ei näita?
weiks

 postitati 28.12.12 12:32
Tsitaat:
Algselt postitas: reff20
B3 ja B4 on erinevad. samuti ei saa võrrelda 80 ja 90-t.

Ei ole nad nii erinevad ühti. Uuri huviliste ja klubiliste teemasid ning leiad, et kui paljud jupid klapivad jne. Aga see kisuks OT-ks, kui seda siin arutama hakkakas.

Loodetavasti saad asja tööle ;)
reff20

 postitati 28.12.12 12:15
Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Kas rooli all kõige alumises mustas pistikus ei paista kollast juhet? Tuleb sisse tagumisest ehk mootoriruumi poolsest küljest, aga eest enam välja ei tule. Vähemasti 2.0 66kw B4-del oli seal see jätkukoht, kust tuli siis ära ühendada. B3 ise kahjuks näppind pole sealt juhtmete juurest.
See 51,4 tuleb mul vaid siis ekraanile, kui lumesobrus räigelt paarutada :D


B3 ja B4 on erinevad. samuti ei saa võrrelda 80 ja 90-t.

See must connector on täiesti olemas, aga need kollase juhtme kohad on tühjad.


Leidsin siis sellise joonise:
http://reflectionsandshadows.com/cabby/digi-2-25-pin.jpg

Ajust peaks ikka signaali kätte saama?
weiks

 postitati 28.12.12 12:10
Kas rooli all kõige alumises mustas pistikus ei paista kollast juhet? Tuleb sisse tagumisest ehk mootoriruumi poolsest küljest, aga eest enam välja ei tule. Vähemasti 2.0 66kw B4-del oli seal see jätkukoht, kust tuli siis ära ühendada. B3 ise kahjuks näppind pole sealt juhtmete juurest.
See 51,4 tuleb mul vaid siis ekraanile, kui lumesobrus räigelt paarutada :D
reff20

 postitati 28.12.12 11:45
Mootor ise KE-Jetronic

http://www.autoshoppingcenter.com/Volkswagen/audi_enginescode.html

Vb asi selles, et lugesin pine valest nurgast.

1-------------14
15-----------25

ehk lühem rida on 15-25

pikem rida on 1-14
reff20

 postitati 28.12.12 11:04
Ise panin ka ta PIN10 alla aga sealt tuleb küll midagi teist välja, kuna kiiruse suurenedes langeb kütusekulu - algul 51.4 ja kui 100-ga sõidad siis on 30-ga midagi.

Tegemist siiski Jetronic ajuga.
Kiil

 postitati 28.12.12 10:58
Peaks olema jah 10, kollane juhe.
rocket

 postitati 28.12.12 10:51
Äkki keegi vanemate autode spetsialist oskab midagi kommenteerida ...

Kui see on KE-Jetronic mootor, siis ise pakuks pin nr. 10 !
reff20

 postitati 28.12.12 10:18
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Lähtuda oleks võimalik ikkagi autost ehk siis mudelist, aastast, mootoritüübist, võimsusest jms.

Mark:Audi
Mudel:90
Tootmisaasta:1987(B3)
Võimsus:85kw
Mootori kood: PS
Poolvedune
rocket

 postitati 28.12.12 10:16
Lähtuda oleks võimalik ikkagi autost ehk siis mudelist, aastast, mootoritüübist, võimsusest jms.
reff20

 postitati 28.12.12 10:07
Kas keegi suudaks iga pini kirjelduse mulle siia valada?

Aju peal on sellised kirjad:

811906264g
Bosch-i number: 0 280 800 188

Vaja oleks teada kust pinist jookseb välja hetke kütuse tarbimine, kui üldse jookseb.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.1% - SQL: 34.9%]