Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Sniper

 postitati 11.12.04 11:27
Mul vahest harva esinenud sama jama, et kui hommikul liikuma hakkan ning väikse hoopealt(u 5km/h) pidurit vajutan on pedaal kivikõva(abs sisse lülitatuna) ja auto veereb edasi.Aga kiirema sõidu ajal ei ole nagu häda midagi.
R@ints

 postitati 09.12.04 16:50
Auto on 89a coupe quattro 7a mootoriga.

Probleem selles,et kui abs on sisse lülitatud,siis kiirusel üle 30km/h kaoks nagu pidurivõimendus.Pedaal täiesti kivikõva.Vajutad täie jõuga pedaali ja nii kui kiirus langeb alla 30km/h siis justkui kännu tagant pääseb pedaal.

Mõtlesin,et viga äkki selles piduri pommis mis peaks survet üleval hoidma,kuid sai vahetatud ja asi ikka sama.
Lülitad abs välja siis toimib ilusti,kuid armatuuris ohutuli vilgub vahest kui pidurit vajutad.
Just kui piduri võimendis oleks hüdraulika surve madal.

Ehk keegi oskab pakkuda milles asi,kuid ise arvan,et selle abs hüdraulika moodulis mis kapoti all või aju.:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]