Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
quattromees

 postitati 08.12.04 20:22
Tsitaat:
Esialgne postitaja syo
Mul oli ka siin eile selline tunne et mul vent ei hakka enam tööle!
kraadid olid juba 95 peal kuigi tavaliselt ta hakkas tööle juba 90 pealt. kuidas saab seda releed kontrollida ja milline ta seal kaitsme karbis oli kui kunagi diagnostis käisin siis vend pani mingi traadi vahele ja siis vent koguaeg töötas kas keegi oskab aidata et kuda seda ventti kontrollida?


Radika küljes olevalt andurilt eemalda pistik ja traadijupiga ühenda klemmid. Siis saad samaaegselt ka releed kontrollida. Kui siis ka käima ei hakka, siis kaitsmekarbis olevate releede kallale alles.
syo

 postitati 08.12.04 19:39
Mul oli ka siin eile selline tunne et mul vent ei hakka enam tööle!
kraadid olid juba 95 peal kuigi tavaliselt ta hakkas tööle juba 90 pealt. kuidas saab seda releed kontrollida ja milline ta seal kaitsme karbis oli kui kunagi diagnostis käisin siis vend pani mingi traadi vahele ja siis vent koguaeg töötas kas keegi oskab aidata et kuda seda ventti kontrollida?
quattromees

 postitati 08.12.04 18:58
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Mul on täpselt vastupidine probleem: ventikas hakkab tööle näidiku järgi pisut enne 90C. Termostaat igatahes hoiab kõrgemat temperatuuri, sest, kui ventikas korra tööle hakkab, siis enam seisma ei jää, v.a. maanteel või süüte välja keeramisel. Järeljahutuse saan ka ainult siis tööle, kui olen vendi välja lülitanud ja mootori korralikult 100C'ni lasknud.
Uus ventilaatori andur on juba autos, aga esialgu vale koha peal (salongis ;)), sest selle vahetamiseks peab vist radika maha võtma?


Ulvar


Saad anduri ka ilma radikat eemaldamata vahetatud, kuigi käed peavad kummist olema. Mul vent käib ka pea pidevalt, suvel maanteesõidul käivitub pea iga 5 minuti järel. Termostaat hoiab samuti kõrgemat temperatuuri ja järeljahutus käivitub vaid väga kuumalt seisma jäetud mootori korral. Mul praeguseks kondi pump ja radikas eemaldatud, nüüd vendi esimene kiirus jookseb pidevalt, kui kliima programm on konditsioneeri reshiimis ja õues soojem kui +5.
Ulvar

 postitati 08.12.04 18:47
Mul on täpselt vastupidine probleem: ventikas hakkab tööle näidiku järgi pisut enne 90C. Termostaat igatahes hoiab kõrgemat temperatuuri, sest, kui ventikas korra tööle hakkab, siis enam seisma ei jää, v.a. maanteel või süüte välja keeramisel. Järeljahutuse saan ka ainult siis tööle, kui olen vendi välja lülitanud ja mootori korralikult 100C'ni lasknud.
Uus ventilaatori andur on juba autos, aga esialgu vale koha peal (salongis ;)), sest selle vahetamiseks peab vist radika maha võtma?


Ulvar
Eeroz

 postitati 08.12.04 10:05
Neid andureid on mitmete temperatuuridega, enda coupele panin 87 kraadise. Tavalised on jah 95 või 93 kraadi
quattromees

 postitati 07.12.04 17:32
200 20V on ventilaatori kaitseks kaitse, asub see musta karbi sees paisupaagi kõrval. Kui see läbi põleb, ei hakka vent üldse tööle. Ventikal kokku kolm kiirust. Kaks neist rakenduvad radika küljes oleva kolmeklemmilise anduri poolt. Võta andurilt pistik maha ja ühenda klemmid juhtmejupiga kokku, siis vaata, kas vent käivitub. Kunagi jamasin ise ka jahutusega, tegin isegi teema, loe seda:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=919&page=1#pid9999
Kaits

 postitati 07.12.04 17:31
Loe siit kuidas see värk seal täpselt toimima peab:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html#fan
samru

 postitati 07.12.04 16:13
Sageli on anduri pistiku kontaktid lihtsalt ära oksüdeerunud aga võib ka andur ise vigane olla, harvemad on juhud, kus relee vigane.
ranz

 postitati 07.12.04 16:06
Kolme otsaga anduril on kaks kiirust lihtsalt, et 95 pealt hakkab aeglasemalt tööle ja siis kui kuumus veelgi tõuseb hakkab kiiremini tööle. Kahe otsaga variandil siis vaid üks kiirus.
Aga 110C on ikka juba tõesti natuke palju... et palju sõidu ajal temp on? äkki paneb see näidiku andur kala? kui sõidu ajal temp normi piires (ca 90C juures) siis see radikas olev ventika lülitusandur vajab vahetust.
ve1ks

 postitati 07.12.04 16:04
Mul kusagil 100 C juures hakkab ventikas tööle ja andur on tõesti radika küljes, minul oli 3-otsaga, aga see erinev.
Kotkas

 postitati 07.12.04 15:32
Tsitaat:
Esialgne postitaja Fxz
vaevalt et ta nüüd küll radika küljes on pigem on termostaat ikka lõdviku küljes, et kas siis ülemise või alumise eeldatavasti mootoripoolses otsas!
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11427


nüüd panid küll täiesti liiva teemaga :)
80quattro

 postitati 07.12.04 15:29
radike all nurgas 95 kraadi
Kotkas

 postitati 07.12.04 15:25
Millal peaks andur märku andma, et jahutusventilaator tööle hakkaks? Ma lasin temperatuuri kohapeal käies 110 kraadini. Rohkem ei julgenud. Ventilaator igaljuhul tööle ei hakanud. Kas andur asub radika küljes ikka või kuskil mujal?
2,2 turbo 3b mootorist siis jutt.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.6% - SQL: 43.4%]