Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
workout

 postitati 02.12.04 19:01
lõppes sellega, et viga tõenäoliselt juhtplokis
martinjev

 postitati 26.11.04 20:32
kui aus olla, pole mul kah selle forsiga eriti head kogemused diagnosti kohapelat.
sõbraga läksime tema autole diagnosti tegema. tulemuseks oli see et "leidsime yhe vea, teeme selle ära ja siis ytleme järgmise vea". krt, huvi polnud remontida, huvi oli diagnoos saada
ranz

 postitati 25.11.04 16:50
Kahjuks on jah paljud teenendused sellised, et vaheta see ära ja siis vaatame edasi, kuid kui selle viga ei olnud siis omale neid tagasi nad ei osta. Sõber vahetas niimoodi küünlad (tegelt alles alla aasta tagasi vahetas) küünlajuhtmed, lambda ja lõpuks tõmbas ka moto laiali, sest remondimees väitis et moto kohvi, et selles viga ongi. Kogu töö tehtud on sama viga veel siiamaani alles kuid juppide eest on raha välja käidud :(
workout

 postitati 25.11.04 16:22
point ongi selles, et just külma ja niiskega ei käivitu. kevadel ja suvel miinuskraade ju pole.

lihtsalt äärmiselt nõme suhtumine forsist, et vahetame anduri ära ja siis ... kui selles pole viga, siis vaatame edasi. paraku on mul rahaga muud targemat teha, kui ehku peale juppe vahetada.

Revaliga vähemalt nii, et kui täpselt ei suuda viga tuvastada, siis proovivad ja vajadusel võtavad ka asja tagasi. St hetkel pandi uus bensupump peale, kuid kuna vaatamata rõhu normi saamisele oli hommikul ikka jama, siis öeldi, et ostavad pumba tagasi, kuid soovi korral proovivad veel pihusteid ka, et sõidan mingi aeg ja kui selles ka viga pole, siis vahetavad pihustid ka tagasi. Kolmas kahtlus on aju rike :(
Eints

 postitati 24.11.04 14:46
Tegin jaanuaris Forsis ca 500 kr eest diagnostika ja öeldi, et rõhuandur ära (tõenäoliselt). Et ei saa bensiini peale. Kuna pärast seda esines häireid vähe ja kevad tuli peale, siis jäi asi soiku.
................
ei sa mina sest aru...pea aegu aasta hiljem hakkad nägusid tegema:o

vahetame siis rõhuanduri ära ja siis vaatame edasi. Küsisin, et milleks siis diagnostika, kui "vaatame edasi."
................
eelmisest diagnostits on möödas palju aega ja autoga läbitud mitmeid kilomeeterid...seega pole eelmise diagnosti andmet enam sugugi täpsed.
teints

 postitati 23.11.04 22:42
:D ... sellise jutu peale öeldakse sulle, et nii ja nii mitu krooni on tund. Elektri anomaaliate korral on suht keeruline ennustada, kus viga olla võib. Aga kui sul või mõnel su tuttaval on sensitiivi võimeid, mida on võimalik kasutada, anna aga teada :)

Tsitaat:
Esialgne postitaja kps
Kõik võimalused tuleb läbi mõelda ja üle küsida, mitte tagantjärgi tark olla. Kui suu on peas, siis tuleb kohe välja pinnida, kui palju vea leidmine rahalises mõistes ~umbes maksta võiks ja kui viga ei leia, mis summa siis oodata võib, ära remontimine on veel omaette teema. Loomulikult pannakse täiega kui midagi küsida ei oska :D Tegelt asja point selles, et kui ise matsu ei jaga või ei viitsi jamada, siis tulebki pappida sellele, kes jagab ja jamada viitsib :D, teadmised maksavad kah tänapäeval midagi. Lolli otsa sattumine pole kahjuks kunagi välistatud :(
Topicu algatajale, et küsi mõnelt autondusega kaubitsejalt niiskuseeemaldajat. Pihustad niiske ilmaga kapoti all kõrgepingejuhtmetele/mujale kus elektriga tegemist ja annad starterit. Kui auto käivitub probleemitult, siis selge et kuskilt üle peksab. Nagu mainisid külmaga ja kuivaga probleeme pole.

workout

 postitati 23.11.04 15:14
Juhtmed olen selle elektrit mittejuhtiva asjaga pihustanud.

Revalist helistati just, et alarõhk, et ei saa kütust korralikult kätte. Tõenäoliselt bensupump, kuid võib-olla ka pihustid või aju. Pakuti välja, et vahetavad pumba ära ja kui see probleemi ei lahenda, siis võtavad pumba tagasi, st raha selle eest ei küsi.

Vähemalt seegi hea, kuid siis on kas pihustid või aju, mis maksab kordi rohkem, kui pump :( Pumba hind 1900, pihustid 1700 tk ja aju ca 14 000. Forsist pakuti veel kõrgema hinnaga samu asju.
kps

 postitati 22.11.04 22:01
Kõik võimalused tuleb läbi mõelda ja üle küsida, mitte tagantjärgi tark olla. Kui suu on peas, siis tuleb kohe välja pinnida, kui palju vea leidmine rahalises mõistes ~umbes maksta võiks ja kui viga ei leia, mis summa siis oodata võib, ära remontimine on veel omaette teema. Loomulikult pannakse täiega kui midagi küsida ei oska :D Tegelt asja point selles, et kui ise matsu ei jaga või ei viitsi jamada, siis tulebki pappida sellele, kes jagab ja jamada viitsib :D, teadmised maksavad kah tänapäeval midagi. Lolli otsa sattumine pole kahjuks kunagi välistatud :(
Topicu algatajale, et küsi mõnelt autondusega kaubitsejalt niiskuseeemaldajat. Pihustad niiske ilmaga kapoti all kõrgepingejuhtmetele/mujale kus elektriga tegemist ja annad starterit. Kui auto käivitub probleemitult, siis selge et kuskilt üle peksab. Nagu mainisid külmaga ja kuivaga probleeme pole.
CarlosSQ

 postitati 22.11.04 20:30
ma just käisin elektrikute juures ütlesid vea ära, aga jupi kohta ütlesid et ei õnnestunud saada ja mina ei maksnud midagi.
elektrikud mustamäe ark-i taga
teints

 postitati 22.11.04 19:00
nii ta paraku on. Käisin ise ühe autoelektriku juures. Kutt tunnikese pusis, targemaks ei saanud, a raha küsis ikka mõnuga :D.
Mäks

 postitati 22.11.04 17:33
Kõik tahavad pappi...
Mul on üks tuttav vanamees kes kõik el. ja toitesüsteemi mured lahendab ja seda nii soodsa pappi eest:o:o:o (muidugi aega kulub tal rohkem)
workout

 postitati 22.11.04 17:24
Audi 80 -94 2,6E streigib niiske ja külma ilmaga käivitamisel. St -15 ja kuiv pole probleemiks, kuid näiteks -5 ja niiske, siis käima ei lähe. Kui suht palju kedrata, siis hädavaevu läheb.

Tegin jaanuaris Forsis ca 500 kr eest diagnostika ja öeldi, et rõhuandur ära (tõenäoliselt). Et ei saa bensiini peale. Kuna pärast seda esines häireid vähe ja kevad tuli peale, siis jäi asi soiku.

Nüüd esimese lumega oli häda jälle käes. Võtsin Forsiga ühendust, et tehke korda vastavalt aasta alguses tuvastatud veale. Seejärel vastati, et noh ... vahetame siis rõhuanduri ära ja siis vaatame edasi. Küsisin, et milleks siis diagnostika, kui "vaatame edasi." Vestlus lõppes sellega, et minge Revalisse või Boschi, et nemad tegelikult V6 mootorile diagnostikat teha ei saa. Boschis öeldi, et kui vea tuvastame, siis juppe nagunii pole.

Normaalne. Küsisin Forsist, et kas diagnostikale kulutatud raha annate sulas tagasi või teete ülekande. Vastati, et tegime 1,5h tööd, et ... tõenäoliselt ikkagi rõhuandur on ära, et nemad ei anna midagi tagasi.

Seega, milleks diagnoistika, kui diagnostikat pole?

Viisin masina Revalisse, homme peaks tulemused saama.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 70.6% - SQL: 29.4%]