Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
siiim

 postitati 22.11.04 07:39
Selle jaoks peab päris palju lammutama. Tuleb alustada tagantpoolt käsipiduri ümbrusest ja siis liikuda ettepoole.
Tagumine tuhatoos võta maha. Sealt alt leiad 2 polti, mis tuleb maha keerata. Käsipiduri kangi otsa juures on väikese plastikkaane all veel üks polt. Kui need 3 polti nyyd kõik lahti on, siis peaks selle käsipiduri ümbruse eemale saama tõmmata. Nüüd tuleb käigukangi nupp eemaldada. Siis see käigukangi ümbrus peaks kuidagi lahti tulema. Eestpoolt küljed on kudagi veel klambritega kinni, aga tahapoole tõmmates peaks need ilusti lahti tulema. Nii peaksidki nüüd pääsema lisakellade tagumisele poolele ligi. Seal lihtsalt keera pirni 90 kraadi ja tuleb pesast välja ilusti.

See on nüüd meetod, kuidas mina sinna ligi pääsesin. Loodan et keegi on leidnud ka lihtsama variandi ja seletab sulle seda. :D
Maitz

 postitati 21.11.04 15:57
Lugu siis järgmine,et lisakellade,õlirõhu pirn on läbi,kuidas saab seda kõige lihtsamini vahetada,ei taha päris uisapäia kohe lõhkuma hakata,tegu siis audi coupe typ89:o

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.5% - SQL: 57.5%]