Teema ülevaade |
rass
|
postitati 21.10.04 19:20 |
Autos seier mis näitab volte. Tühikäigul on 12 peal v vahest suti alla üles, pöörete tõustes on 13+ vist. kas on põhjust karta midagi ennevanasti oli
minumeelest koguaeg seal 13+ peal :S
|
riits
|
postitati 21.10.04 19:13 |
soovita koht, ole hea.
kuskil pidi ka selline variant olema, et viid oma sinna ja saad väikse lisaraha eest kohe korras geneka vastu?
|
A4TQ
|
postitati 21.10.04 18:42 |
dioodsild on osa nr.12,samas võib ka viga olla mähises nr.11. Samas võib ka viga olla kontaktrõngastes. Kui sa ise elektritööd ei oska siis on mõtekas
viia generaator või auto asjatundja kätte.pole ise mõtet leiutama hakata.
|
riits
|
postitati 21.10.04 18:01 |
muig...kus need veel seal asuvad? on kuskil mõni joonis?
nt. kus siin see asub? http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=903-10&cid=119
|
janek
|
postitati 21.10.04 17:59 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja MarkoC
mõõdad testriga pinge ära, ostad forsist uue ja mõõdad uuesti, kui vahet pole, viid tagasi ja asud geneka dioodsildasid vahetama või genekat vahetama
|
Nagu MarkoC juba mainis, siis dioodsillad
|
riits
|
postitati 21.10.04 17:55 |
uue pingeregulaatoriga siis proovitud...laadimispinge endiselt 11,7...mis edasi teha?
|
MarkoC
|
postitati 20.10.04 20:46 |
paned auto käima ja aku pealt mõõdad, kuna laeb nagunii akut
|
riits
|
postitati 20.10.04 20:17 |
osakd seda ka veel öelda,et kust otsade pealt pean mõõtma seda pinget? fakt on see, et laadimispinge on mingi 11,... oskan nagu eelkõige seda
regulaatorit kahtlustada.
|
MarkoC
|
postitati 20.10.04 20:15 |
mõõdad testriga pinge ära, ostad forsist uue ja mõõdad uuesti, kui vahet pole, viid tagasi ja asud geneka dioodsildasid vahetama või genekat vahetama
|
riits
|
postitati 20.10.04 20:05 |
kuidas oleks võimalik koduste vahenditega kindlaks teha generaatori pingeregulaatori korrasolekut?
|