Teema ülevaade |
Black
|
postitati 16.06.13 15:07 |
Liitsin eelnevaga. See teema tasus väljakaevamist küll.
|
An4
|
postitati 16.06.13 13:22 |
Tere
Mul selline mure salongi puhuritega - keskmine ring ja alumine ring ei tööta. Töötab ainult ülemine ring, mis aknate peale puhub. Kliima töötab.
Tegemist A6 94 aastaga. Oskab äkki keegi soovitada midagi?
|
aixx
|
postitati 30.10.06 17:36 |
Õhutoru võta ära muidu ei saa ligi
|
tsaar112
|
postitati 30.10.06 17:30 |
Tere selle õhu toru keskkonsooli poolse otsa kohal see on seal peaks vist punase pistiku ja hoovaga olema ja teisel pool sinisega või vastupidi
|
Ratboy
|
postitati 30.10.06 12:34 |
Tsitaat: | Originally posted by aixx
Liigutab elektrimootor läbi kangsüsteemi, võta juhipoolt armatuurikatted ja sahtel ära, saad näppudega ligi, aga selleks et päris kätte saada peaks
teiselt poolt ka lähenema. |
Et kus ta seal täpselt asub ja milline ta välja peaks nägema. võtsin rooli alt sahtli lahti aga seal ees on õhutorud...
ette tänades
|
Rain
|
postitati 21.10.06 12:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Teisest teemast:
Tsitaat: | Algselt postitas: margus0000
Panen siia ühe teise mehe õpetuse millega sain omal selle sama mootori tööle mis reg sooja ja külma:
Üldiselt aitab muidugi juhtmootori vahetus. Võib aga proovida sellist metoodikat. Kliima plokil pistikud küljest ära. Mootorite juhtmed jooksevad
äärmisse suurde musta pistikusse. Kliima plokk juhib mootoreid 8v pingega. Võtad autost kusagilt 12v ja annad mootori otstele 12V peale.Mootor hakkab
vaikse sirinaga tööle. Hoiad voolu peal niikaua, kui mootor ühte äärmisesse asendisse jõuab ja vait jääb. Siis vahetad polaarsust ja lased mootori
teise äärmisse asendisse. Ja nii mitu korda kõik mootorid läbi. Mootori otsad asuvad selles pistikus üksteise kohal st. üks üleval ja teine all reas.
Juhtme värvid:
1. mootor- Hall/punane ja vaalge/violett
2. mootor-Hall/valge ja Valge/kollane
3. mootor-Hall/kollane ja Valge/punane
4. mootor-Hall ja Valge/hall
Olen sellise metoodikaga U.80% tööle saanud
head proovimist |
Proovitud, toimib. |
Sai ka läbi tehtud see protsetuur. Päeva töötab siis jälle hakkab jamama. Teisel päeval: uhab kord 39 kraadist kuuma sisse siis jälle 15kraadist.
kolmandal päeval jääb 19kraadipeale( pole soe, pole külm ) temp sätitud 24 kraadipeale. Sai siis uuesti need mootorid läbi suristatud päev jälle hea
ja jälle jamab. Eile hakkas siis jamama. temp 22 kraadipeale sätitud. Kimab jälle 39 kraadi peale. Paned 20 kraadipeale läheb külmaks. Paned HI peale
siis uhab täie rauaga ja sisse tulev temp langeb 21 kraadi peale. Paned LO peale siis uhab külma täiega aga kukub kuskile 17kraadi peale. Vendi
kiirust regullib ilusti. Kohakuti jääb mulje et see mootor mis sooja juhib see ei saa aru täpselt kuhu ta keerama peab. Diagnostis ka käidud se nutab
selle sama mootori peala mis sooja ja külma õhku regullib. Mootor või siis klapp jamab.
|
aixx
|
postitati 21.10.06 11:44 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Maitz
Aga kui kaua see süsteem toimib,et see ikka edasi ka töötaks
|
Mõistlikum oleks asi lahti võtta ja mootorite rootorid korralikult ära puhastada ja harjad ka üle käia. Mina avastasin asja lahti võttes seda et
rootorite klemmivahed olid grafiiti täis mistõttu sädelus oli päris korralik, selle tulemusena oli kogu see krempel kole kuumaks läinud ning hammakate
vahelise määrde ka välja sulatanud. Muidugi see lahtivõtmine kuni mootorite kättesaamiseni on parajalt nilbe töö, õnneks seda ei teinud ma ise.
|
cescor
|
postitati 20.10.06 14:46 |
kruvikeeraja vahele ja see kliima ümbris tuleb ära. Selle alt juba paistavad 2 kuuskant polti.
Vähemalt mul oli nii C4'l
|
Maitz
|
postitati 20.10.06 14:43 |
Aga kui kaua see süsteem toimib,et see ikka edasi ka töötaks
Ja kuidas saab kliimabloki armatuuri seest lahti?
|
Black
|
postitati 20.10.06 10:03 |
Teisest teemast:
Tsitaat: | Algselt postitas: margus0000
Panen siia ühe teise mehe õpetuse millega sain omal selle sama mootori tööle mis reg sooja ja külma:
Üldiselt aitab muidugi juhtmootori vahetus. Võib aga proovida sellist metoodikat. Kliima plokil pistikud küljest ära. Mootorite juhtmed jooksevad
äärmisse suurde musta pistikusse. Kliima plokk juhib mootoreid 8v pingega. Võtad autost kusagilt 12v ja annad mootori otstele 12V peale.Mootor hakkab
vaikse sirinaga tööle. Hoiad voolu peal niikaua, kui mootor ühte äärmisesse asendisse jõuab ja vait jääb. Siis vahetad polaarsust ja lased mootori
teise äärmisse asendisse. Ja nii mitu korda kõik mootorid läbi. Mootori otsad asuvad selles pistikus üksteise kohal st. üks üleval ja teine all reas.
Juhtme värvid:
1. mootor- Hall/punane ja vaalge/violett
2. mootor-Hall/valge ja Valge/kollane
3. mootor-Hall/kollane ja Valge/punane
4. mootor-Hall ja Valge/hall
Olen sellise metoodikaga U.80% tööle saanud
head proovimist |
Proovitud, toimib.
|
aixx
|
postitati 19.10.06 13:00 |
Liigutab elektrimootor läbi kangsüsteemi, võta juhipoolt armatuurikatted ja sahtel ära, saad näppudega ligi, aga selleks et päris kätte saada peaks
teiselt poolt ka lähenema.
|
Ratboy
|
postitati 19.10.06 12:26 |
kliima muidu töötab aga esiklaasile ja jalgadele ei puhu.Milles viga võib olla? Kas mõni klapp ei liigu? Kui ei siis mis neid klappe liigutab,kas
vaakum või elekter?Ja kuidas klappidele/klapile kõige parem ligi pääseda?
Audi 100,2,6 93a
help
|