Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 16.06.13 15:07
Liitsin eelnevaga. See teema tasus väljakaevamist küll.
An4

 postitati 16.06.13 13:22
Tere

Mul selline mure salongi puhuritega - keskmine ring ja alumine ring ei tööta. Töötab ainult ülemine ring, mis aknate peale puhub. Kliima töötab. Tegemist A6 94 aastaga. Oskab äkki keegi soovitada midagi?
aixx

 postitati 30.10.06 17:36
Õhutoru võta ära muidu ei saa ligi
tsaar112

 postitati 30.10.06 17:30
Tere selle õhu toru keskkonsooli poolse otsa kohal see on seal peaks vist punase pistiku ja hoovaga olema ja teisel pool sinisega või vastupidi
Ratboy

 postitati 30.10.06 12:34
Tsitaat:
Originally posted by aixx
Liigutab elektrimootor läbi kangsüsteemi, võta juhipoolt armatuurikatted ja sahtel ära, saad näppudega ligi, aga selleks et päris kätte saada peaks teiselt poolt ka lähenema.



Et kus ta seal täpselt asub ja milline ta välja peaks nägema. võtsin rooli alt sahtli lahti aga seal ees on õhutorud...

ette tänades
Rain

 postitati 21.10.06 12:01
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Teisest teemast:

Tsitaat:
Algselt postitas: margus0000
Panen siia ühe teise mehe õpetuse millega sain omal selle sama mootori tööle mis reg sooja ja külma:

Üldiselt aitab muidugi juhtmootori vahetus. Võib aga proovida sellist metoodikat. Kliima plokil pistikud küljest ära. Mootorite juhtmed jooksevad äärmisse suurde musta pistikusse. Kliima plokk juhib mootoreid 8v pingega. Võtad autost kusagilt 12v ja annad mootori otstele 12V peale.Mootor hakkab vaikse sirinaga tööle. Hoiad voolu peal niikaua, kui mootor ühte äärmisesse asendisse jõuab ja vait jääb. Siis vahetad polaarsust ja lased mootori teise äärmisse asendisse. Ja nii mitu korda kõik mootorid läbi. Mootori otsad asuvad selles pistikus üksteise kohal st. üks üleval ja teine all reas. Juhtme värvid:
1. mootor- Hall/punane ja vaalge/violett
2. mootor-Hall/valge ja Valge/kollane
3. mootor-Hall/kollane ja Valge/punane
4. mootor-Hall ja Valge/hall

Olen sellise metoodikaga U.80% tööle saanud
head proovimist


Proovitud, toimib.


Sai ka läbi tehtud see protsetuur. Päeva töötab siis jälle hakkab jamama. Teisel päeval: uhab kord 39 kraadist kuuma sisse siis jälle 15kraadist. kolmandal päeval jääb 19kraadipeale( pole soe, pole külm ) temp sätitud 24 kraadipeale. Sai siis uuesti need mootorid läbi suristatud päev jälle hea ja jälle jamab. Eile hakkas siis jamama. temp 22 kraadipeale sätitud. Kimab jälle 39 kraadi peale. Paned 20 kraadipeale läheb külmaks. Paned HI peale siis uhab täie rauaga ja sisse tulev temp langeb 21 kraadi peale. Paned LO peale siis uhab külma täiega aga kukub kuskile 17kraadi peale. Vendi kiirust regullib ilusti. Kohakuti jääb mulje et see mootor mis sooja juhib see ei saa aru täpselt kuhu ta keerama peab. Diagnostis ka käidud se nutab selle sama mootori peala mis sooja ja külma õhku regullib. Mootor või siis klapp jamab.
aixx

 postitati 21.10.06 11:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Maitz
Aga kui kaua see süsteem toimib,et see ikka edasi ka töötaks


Mõistlikum oleks asi lahti võtta ja mootorite rootorid korralikult ära puhastada ja harjad ka üle käia. Mina avastasin asja lahti võttes seda et rootorite klemmivahed olid grafiiti täis mistõttu sädelus oli päris korralik, selle tulemusena oli kogu see krempel kole kuumaks läinud ning hammakate vahelise määrde ka välja sulatanud. Muidugi see lahtivõtmine kuni mootorite kättesaamiseni on parajalt nilbe töö, õnneks seda ei teinud ma ise.
cescor

 postitati 20.10.06 14:46
kruvikeeraja vahele ja see kliima ümbris tuleb ära. Selle alt juba paistavad 2 kuuskant polti.

Vähemalt mul oli nii :) C4'l
Maitz

 postitati 20.10.06 14:43
Aga kui kaua see süsteem toimib,et see ikka edasi ka töötaks
Ja kuidas saab kliimabloki armatuuri seest lahti?
Black

 postitati 20.10.06 10:03
Teisest teemast:

Tsitaat:
Algselt postitas: margus0000
Panen siia ühe teise mehe õpetuse millega sain omal selle sama mootori tööle mis reg sooja ja külma:

Üldiselt aitab muidugi juhtmootori vahetus. Võib aga proovida sellist metoodikat. Kliima plokil pistikud küljest ära. Mootorite juhtmed jooksevad äärmisse suurde musta pistikusse. Kliima plokk juhib mootoreid 8v pingega. Võtad autost kusagilt 12v ja annad mootori otstele 12V peale.Mootor hakkab vaikse sirinaga tööle. Hoiad voolu peal niikaua, kui mootor ühte äärmisesse asendisse jõuab ja vait jääb. Siis vahetad polaarsust ja lased mootori teise äärmisse asendisse. Ja nii mitu korda kõik mootorid läbi. Mootori otsad asuvad selles pistikus üksteise kohal st. üks üleval ja teine all reas. Juhtme värvid:
1. mootor- Hall/punane ja vaalge/violett
2. mootor-Hall/valge ja Valge/kollane
3. mootor-Hall/kollane ja Valge/punane
4. mootor-Hall ja Valge/hall

Olen sellise metoodikaga U.80% tööle saanud
head proovimist


Proovitud, toimib.
aixx

 postitati 19.10.06 13:00
Liigutab elektrimootor läbi kangsüsteemi, võta juhipoolt armatuurikatted ja sahtel ära, saad näppudega ligi, aga selleks et päris kätte saada peaks teiselt poolt ka lähenema.
Ratboy

 postitati 19.10.06 12:26
kliima muidu töötab aga esiklaasile ja jalgadele ei puhu.Milles viga võib olla? Kas mõni klapp ei liigu? Kui ei siis mis neid klappe liigutab,kas vaakum või elekter?Ja kuidas klappidele/klapile kõige parem ligi pääseda?
Audi 100,2,6 93a

help:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 24.1% - SQL: 75.9%]