Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kuits

 postitati 03.10.13 18:31
Kodanik Siim Pöldver otsib taga Audi 90 't, ilmselt Pölva vöi Vöru kandis. Reg nr. 307 TCX ja must värvus. Soovib taaskohtumist.
huljes

 postitati 24.06.13 17:00
Ajavahemikus 20-23 juuni läks kaduma minu tumeroheline B4, numbrimärgiga 290 TEI. Auto läks kaduma Helsingis hertoniemis, kõigil kellel seal kandis tuttavaid liikumas võivad silmad lahti hoida.
heihei

 postitati 23.11.12 06:46
Üks veel siin saadaval, teine seal müüdavaist vist sõiduauto oma.
Lüliti
rix30

 postitati 23.11.12 03:55
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Mis mehaanilisest lülitist te räägite? Kui te nüüd elektrisüsteemi katkestusi mõtlesite, siis kuidas neid veel teisiti, kui mitte kaht klemmi mehhaaniliselt lahti lülitades teostada? Olgu see siis relee või tumbleri abil teostatud.


Mauri, kas nöuka aegsed masslülitid ei ütle sulle midagi? ;)


http://cache.osta.ee/i/auctions/large/a0/98/f5e28b83770aec4ad97b998357b898a0.jpg

Pistad tolle nt. neljanda pedaali alla (koht, kus saab siduripedaali koiba aegajalt toetada, kuidas seda ka ei nimetata.).
Tänapäeval ei tule keegi selle pealegi et selline rubilnik võib kuskil olla:D. Aga olgem ausad-toimib!
Kuits

 postitati 27.08.12 19:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Mis mehaanilisest lülitist te räägite? Kui te nüüd elektrisüsteemi katkestusi mõtlesite, siis kuidas neid veel teisiti, kui mitte kaht klemmi mehhaaniliselt lahti lülitades teostada? Olgu see siis relee või tumbleri abil teostatud.


Mauri, kas nöuka aegsed masslülitid ei ütle sulle midagi? ;)


http://cache.osta.ee/i/auctions/large/a0/98/f5e28b83770aec4ad97b998357b898a0.jpg

Pistad tolle nt. neljanda pedaali alla (koht, kus saab siduripedaali koiba aegajalt toetada, kuidas seda ka ei nimetata.).
Black

 postitati 27.08.12 15:09
Mis mehaanilisest lülitist te räägite? Kraan bensuvooliku või salajane lahtiühendatav muhv veovõllide vahel? Kui te nüüd elektrisüsteemi katkestusi mõtlesite, siis kuidas neid veel teisiti, kui mitte kaht klemmi mehhaaniliselt lahti lülitades teostada? Olgu see siis relee või tumbleri abil teostatud. Või mille pagana pärast on siin lõpus 2 inimest järjest rõhutanud sõna "mehhaaniline"?
aikapoiss

 postitati 27.08.12 10:14
Mul eelmisel 1997a. A6-l lõhuti kaks korda ukselukk ja süütelukk ära, päästis just eelnimetatud mehaaniline lüliti. Juhtusid need seigad millalgi 2006-2007 aastate paiku.
sigaelmar

 postitati 16.08.12 13:20
Tsitaat:
Algselt postitas: vibro
Mul 2000 aasta a6 originaal immo ja signaga.
Mis oleks kõige targem teha, varastel tõõ keerulisemaks teha.
Ei tahaks uut signat ka panna kuna siis jääb kaks pulti.
Hetkel klappvõti ja pult ühes.
Mootoriks 1.9 81kw.


Kõige lollikindlam on lasta paigaldada mehhaaniline salalukk (näiteks lüliti mis katkestab mõne eluks vajaliku liini)
samru

 postitati 06.04.12 14:19
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Huvitav, et kui audi omanikul hakkab orig immo jamama, siis jamatakse masina tööle saamiseks ikka palju, aga varastele see absoluutselt probleemi ei tekita:D Kusjuures vähemalt b6-le kindlustusfirmad tehaseimmole lisa ei nõua, küll aga mitmele teisel margile-mudelile.
Mina lasin ka oma b6-l kohe peale ostmist tehasepulti panna defa signa.


See probleem ongi, et audiomanik tahab seda immot peaaegu ilma rahata korda saada aga vargal on teenistus parem ja ta saab omale paremaid seadmeid lubada.:P Igasuguseid immokillereid on terve nett täis.
audi_a4_v6

 postitati 06.04.12 13:09
Huvitav, et kui audi omanikul hakkab orig immo jamama, siis jamatakse masina tööle saamiseks ikka palju, aga varastele see absoluutselt probleemi ei tekita:D Kusjuures vähemalt b6-le kindlustusfirmad tehaseimmole lisa ei nõua, küll aga mitmele teisel margile-mudelile.
Mina lasin ka oma b6-l kohe peale ostmist tehasepulti panna defa signa.
samru

 postitati 06.04.12 12:49
Tsitaat:
Algselt postitas: vibro
Mul 2000 aasta a6 originaal immo ja signaga.
Mis oleks kõige targem teha, varastel tõõ keerulisemaks teha.
Ei tahaks uut signat ka panna kuna siis jääb kaks pulti.
Hetkel klappvõti ja pult ühes.
Mootoriks 1.9 81kw.


Originaalsigna saab ümber teha nii, et temast ka kasu on, mitte ei tule võtmega keerates maha. Kui tahad lisasignat, siis saab selle tööle panna ka originaalpultidest. Tehaseimmo on praktiliselt olematu asi, sest see ei valmista keskmisele pätile mingit peavalu. Sellel teemal, et kuhu ja mida paigaldada ei ole minumeelest selline avalik teema mida siin arutada. Kui midagi täpsemalt tahad teada, siis võid mulle helistada.
vibro

 postitati 06.04.12 12:28
Mul 2000 aasta a6 originaal immo ja signaga.
Mis oleks kõige targem teha, varastel tõõ keerulisemaks teha.
Ei tahaks uut signat ka panna kuna siis jääb kaks pulti.
Hetkel klappvõti ja pult ühes.
Mootoriks 1.9 81kw.
Black

 postitati 02.04.12 21:20
Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Kui puudub vargavastane lisaimmo või salalüliti, on töövahendid järgmised.
http://f5.pmo.ee/f/2012/04/02/1038340t41he59f.jpg

Suurem osa on seal küll side- ja navigatsioonivahendid...
raxi

 postitati 02.04.12 16:07
Ma just mõtlesin et üks on libeduse ohvriks langenud aga et selline lugu ,siis see seletab ka politseinike juures oleku seal. Kahju muidugi et puruks sõideti kuid hea et kätte saadi.
raino84

 postitati 02.04.12 15:41
Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Kas mingitgi haisu autost järele jäi?
Ehk pajatad natuke sellest halvast kogemusest!


Saatsin U2U
hamlet

 postitati 02.04.12 15:35
Peab vist auto pee peale panema 2.5tdi....ehk on vähem huvi. ;)
masuurik

 postitati 02.04.12 15:34
Kas mingitgi haisu autost järele jäi?
Ehk pajatad natuke sellest halvast kogemusest!
raino84

 postitati 02.04.12 15:32
Enda 2 aasta tagune Passati b5.5 vargus on suure tõenäosusega ka siis sama kamba töö. Rsk närvi ajab küll see teema.
masuurik

 postitati 02.04.12 15:31
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Elan õnneks maal ja masina ümber tiirutavad ainult kassid ja rebased, aga kas ainult mina saan teema pealkirjast teisiti aru:P

Jah natuke kentsakas oli;)Tegin muudatuse.
audi_a4_v6

 postitati 02.04.12 15:29
Elan õnneks maal ja masina ümber tiirutavad ainult kassid ja rebased, aga kas ainult mina saan teema pealkirjast teisiti aru:P
masuurik

 postitati 02.04.12 15:26
Kui puudub vargavastane lisaimmo või salalüliti, on töövahendid järgmised.
http://f5.pmo.ee/f/2012/04/02/1038340t41he59f.jpg
Mario81

 postitati 02.04.12 14:48
http://uudised.err.ee/?06249641
masuurik

 postitati 02.04.12 14:23
Täna öösel varastati Läänemaalt Lihulast järjekordne Passat b5.5 universaal. Auto omanik sattus peale ja teavitas politseid .Teavitati koheselt Leedu ja Läti piirivalvet ning suleti järelvalve korras Läti piir. Varastatud sõiduk liikus läbi Märjamaa Pärnusse. Politsei tabas varastatud sõiduauto koos juhiga. Auto saadi tagasi.
Tegu oli järjekordse üle Eestilise tellimustööga, kus varastatakse Facelift kerega Passat B5.5 ning B6 kerega audi A4. Samuti FACELIFT SHARANid.Kõigil varastatud sõidukitel puudusid lisasignalisatsioonid ning turvasüsteemid. Uksed avatakse lõhkumata ning auto käivitub momentaalselt. Ärandamine on 10 sekundi küsimus. Autod on kõik eelnevalt välja valitud ning mitmeid päevi ette uuritud. Paljude varastatud autode puhul on märgata olnud varasemat kahtlast huvi ning Leedu numbriga saateautot.

PALUN JÄLGIGE OMA UUEMAID SÕIDUKEID NING NENDE ÜMBER TOIMUVAT.ANTUD MUDELITE OMANIKELE SOOVITAN TUNGIVALT PAIGALDADA LISASEADE.
KORDAN! AUTOD ON VÄLJA VALITUD NING JÄRJEST VARASTATAVAD!!!

PALUKS TEEMA TEHA KLEEPSUKS, SEST ASI ON VÄGA KAUGELE LÄINUD NING ÄRANDAJATE BRIGAADID LIIGUVAD ÜLE EESTI KAARDISTATUD AUTODE VAHET!!!VARASTATUD ON LIGI 15 AUTOT!

Neile, kes juba õnnetud, neil soovitan kontakteeruda politseiga. Asi hakkab hargnema.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.3% - SQL: 37.7%]