Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ertu

 postitati 10.09.07 13:53
Tsitaat:
It IS possible to convert a GT to quattro. But here is what you would need to aquire to do the conversion (By the way, it assumes that you are starting with the 2226cc engine, and have 4x108 wheel stud spacing) :-

Front Anti-rollbar
Front Anti-rollbar drop links
Front subframe
Brake proportioning valve and mounting bracket
Exhaust Manifold
Exhaust downpipe
US code Gearbox
Gearshifter mechanism
Gearshifter boot, lever and knob
Clutch assembly
Propeller shaft assembly
Front driveshafts
Front-to-rear brake line
E-brake / Handbrake lever and boot
Center exhaust box
Rear exhaust box
Underbody heatshields
Rear subframe
Rear Differential assembly
Rear driveshafts
Rear calipers
Rear disks
Rear Strut assemblies
E-brake / handbrake cables
Brakeline T piece
Rear brake hoses
Rear screen (quattro script in heater element)
Rear side windows (quattro decals)
Gas / Petrol tank
Trunk / Boot carpets
Cabin carpets, front and rear
Fuel accumulator
Fuel pump and fuel pipe protection covers

Now you also need the lower front bulkhead assembly from a 4000q. The ENTIRE floorpan from the 4000q. You also need the trunk floor from a 4000q. Plus the rear inner wheel arches with the correct upper strut mount locations. From a 4000q.

AND you need a Coupe GT car as well....

Ok. So once you have all the parts, you're also going to need access to a frame rebuilding jig, as half the bodyshell has to be cut out.
Strip pretty much everything off the GT. Cut out the lower front bulkhead, the floor pan, and the trunk floor. And the rear inner wheel arches.
Weld in all the replacement parts. Repaint, and then all you have to do is to re-assemble the entire car.............

redGT

 postitati 10.09.07 13:33
endal olid samuti sellised mõtted, et teeks oma kuubiku quattroks, kuid tuleb vist kah loobuda:(
Twister

 postitati 04.07.07 11:28
mul endal samuti esiveoline, mõttes tiksus teha awd aga ka loobusin sellest mõttest....:(
lorrap

 postitati 03.07.07 14:34
Tsitaat:
Algselt postitas: sandman1111
hehe ei pääse sinna mitte kuidagi :)


Saada kasutajale Black U2U ja leppige hinnas ja tingimustes kokku. Sest Black ise kirjutab järgmist:

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Seega ei hakka pilli lõhki ajama ja kui keegi osta soovib, siis annan ära. Eks kunagi tulevikus jõuab jälle. Samas ega mul müügiga hetkel otseselt põle.

sandman1111

 postitati 03.07.07 13:51
hehe ei pääse sinna mitte kuidagi :)
ICE

 postitati 02.07.07 12:50
Kas Black enda oma ei müünud mitte?
Hea raha eest saab kõike
MaQQu

 postitati 02.07.07 09:01
Tsitaat:
Algselt postitas: sandman1111
Päris jama tunne kohe. Oleks võimalus osta kuubik esi veoga aga pagan tahaks quattrot ning ühtegi hea hinna, mootori, kerega 4 veolist kuubikut pole müügis :(.


Ja ei hakkagi olema. Audi Coupe quattro hinnad algavad 30 000 (väga hea hind), reaalsem ostuhind on ca 40 000. Mida aeg edasi, seda kallimaks need autod lähevad. mott.
sandman1111

 postitati 02.07.07 08:51
Päris jama tunne kohe. Oleks võimalus osta kuubik esi veoga aga pagan tahaks quattrot ning ühtegi hea hinna, mootori, kerega 4 veolist kuubikut pole müügis :(.
kps

 postitati 02.07.07 05:56
Endal mõlemad variandid, fwd kuubik ja 4wd sedaan b2, mille põhjal otsustasin vahet pole mis plaanid alguses olid, et fwd jääb fwd'ks.
Vaja läheb jah uut keskmist põhjaplekki, olemasolevat lõhkuma ma ei raatsinud hakata. Kinnituste poole pealt pole asi hull, aga vajalik on quattro doonori olemasolu, sest igast pisividinaid hakata ühekaupa otsima ajab pea kindlasti halliks, samas asjade õigeks "paigutamiseks" oleks vaja teha korralik joonis/mõõdud quattrona sündinud isendi pealt.
Kindel reegel! Kui autot ise ei oska/suuda ümber tegema hakata ja rahakotti puuga seljas ei ripu siis puudub asjal igasugune point!
Täpsemalt oskab ehk teemasse sõna öelda ur666, kel see asi selja taga :)
tarmo

 postitati 01.07.07 23:10
väga lihtne, kaks asja on vaja ainult teha:
1. müüd fwd maha
2. ostad 4wd


ehk siis: põhi on erineva kujuga juba, tagaosas puuduvad igasugused tugevdused silla kinnitamiseks,
teoreetiliselt muidugi oleks see isegi võimalik, aga uus summuti, uut käigukasti on vaja, tagasilda, kardaani, relakat, keevitust, pappi nii et irvitama ajab, ja noh...aega üsna palju. rahakuluks pakuks...umbes 2x samapalju kui praeguse auto müügist saadud rahale juurde pandav summa mis kuluks neliveduse ostmiseks
sandman1111

 postitati 01.07.07 22:59
Ei tea kas õigesse rubriiki sattus, aga palun ärge maha lööge. Mina kui auto asjadest mitte jagav inimene küsin kas on raske ja kulukas teha audi coupe b2 gt'st 4 veoline loom? Kui asjast teate siis igasugune jutt, abi on teretuld.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 21.4% - SQL: 78.6%]