Teema ülevaade |
djlau3
|
postitati 30.11.21 18:09 |
Märkisin asukoha, tänud.
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Proovi nüüd uuesti ja leia diagnostik, kes seda kasti tunneb ja rääkida ka oskab. See, kelle juures käisid, oli inimene mingi kaabli taolise asjaga
aga see-eest 0 oskustega. Asukoht pane profiili, siis saad äkki abi ka. |
|
Jann
|
postitati 30.11.21 11:35 |
Proovi nüüd uuesti ja leia diagnostik, kes seda kasti tunneb ja rääkida ka oskab. See, kelle juures käisid, oli inimene mingi kaabli taolise asjaga
aga see-eest 0 oskustega. Asukoht pane profiili, siis saad äkki abi ka.
|
djlau3
|
postitati 30.11.21 10:28 |
Heihopsti! Nimelt mul Audi A6 Quattro 3.0TDI'ga häda, käigukast on häires. Inimene, kelle juures käisin autoga diagnostikal, oskas mulle öelda ainult
veakoodid ning rohkem ta ei kommenteerinud. Veakoodideks on P1866, P0562, P0783, P0735. Olen Googeldanud ja uurinud ise, kuid äkki on keegi siin, kes
seletaks ilusti eesti keeles lahti need koodid mulle? Mida ma parandama/vahetama peaksin? Genekas on korras, just pandud uus aku peale. Käigukasti
õlivahetuseks läheb alles siis, kui on viga parandatud.
Asukoht Haapsalu
P1866: TCC PWM Solenoid Circuit Low Voltage OBD-II Trouble Code. A torque converter pulse modulation solenoid/TCC PWM solenoid activates the torque
converter lockup clutch by receiving a series of electrical pulses from the EC
P0562 means that the motor control unit detects a voltage below 10 volts for 1 minute when the motor is running in the electrical system. Common
causes are a low charge from the alternator or a poor car battery. It can also be caused by poor wiring
P0783 code indicates that there has been a malfunction in the third-to-fourth-gear shift. There are many factors that are used to measure the
performance of gear ratios, including throttle position, engine loan, and vehicle and engine speed
P0735 is described as Gear 5 Incorrect Ratio. This refers to a problem in the fifth gear of the automatic transmission, usually caused by dirty or
insufficient transmission fluid or issues in the solenoid
|
|