Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
djlau3

 postitati 30.11.21 18:09
Märkisin asukoha, tänud.


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Proovi nüüd uuesti ja leia diagnostik, kes seda kasti tunneb ja rääkida ka oskab. See, kelle juures käisid, oli inimene mingi kaabli taolise asjaga aga see-eest 0 oskustega. Asukoht pane profiili, siis saad äkki abi ka.

Jann

 postitati 30.11.21 11:35
Proovi nüüd uuesti ja leia diagnostik, kes seda kasti tunneb ja rääkida ka oskab. See, kelle juures käisid, oli inimene mingi kaabli taolise asjaga aga see-eest 0 oskustega. Asukoht pane profiili, siis saad äkki abi ka.
djlau3

 postitati 30.11.21 10:28
Heihopsti! Nimelt mul Audi A6 Quattro 3.0TDI'ga häda, käigukast on häires. Inimene, kelle juures käisin autoga diagnostikal, oskas mulle öelda ainult veakoodid ning rohkem ta ei kommenteerinud. Veakoodideks on P1866, P0562, P0783, P0735. Olen Googeldanud ja uurinud ise, kuid äkki on keegi siin, kes seletaks ilusti eesti keeles lahti need koodid mulle? Mida ma parandama/vahetama peaksin? Genekas on korras, just pandud uus aku peale. Käigukasti õlivahetuseks läheb alles siis, kui on viga parandatud.

Asukoht Haapsalu

P1866: TCC PWM Solenoid Circuit Low Voltage OBD-II Trouble Code. A torque converter pulse modulation solenoid/TCC PWM solenoid activates the torque converter lockup clutch by receiving a series of electrical pulses from the EC

P0562 means that the motor control unit detects a voltage below 10 volts for 1 minute when the motor is running in the electrical system. Common causes are a low charge from the alternator or a poor car battery. It can also be caused by poor wiring

P0783 code indicates that there has been a malfunction in the third-to-fourth-gear shift. There are many factors that are used to measure the performance of gear ratios, including throttle position, engine loan, and vehicle and engine speed

P0735 is described as Gear 5 Incorrect Ratio. This refers to a problem in the fifth gear of the automatic transmission, usually caused by dirty or insufficient transmission fluid or issues in the solenoid

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]