Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Raits86

 postitati 26.11.20 06:52
Nii. Tõmban teema kokku. Vahepeal sai ka Forssis käidud ja lastud ka neil uurida/puurida millest kobin tuleb ja targemaks ei saanud. Igaks petteks said vahetatud ka tagumised poolraami kõik puksid kuna tükid pole kallid, kõigest natuke tööd.Tõsi kobinast jäi ikka alles. Kalibreeritud sai ka vedrustus. Nüüd said vahetatud mõlemad tagumised amordid koos ülemiste toepuksidega ja kobin kadus. Ülemised puksid olid ise korras aga amort oli 12 aastaga ära väsinud. Amorti sai ka ennemalt alt võetud aga mingit loksu ei tuvastanud ja paistis korras olevat. Seega tagantjärgi tarkusena võib öelda, et oli puhtalt kokkusattumus, et amort andis väsimusest märku vahetult peale patjade vahetust.
230Ott

 postitati 04.04.20 17:11
Anna teada kus kontoris sulle need padjad ja (poolik)töö maha müüdi. Nüüd oleks vaja õhkvedrustus ära kalibreerida ja kobin üles otsida. Odavas kohas oled käinud, mina valiks nüüd mõne korraliku Audi, Forss ...
Jann

 postitati 04.04.20 12:58
Kobinat üle neti ei diagnoosi, aga tundub, et seal sepikojas on rohkem kui üks asi valesti tehtud. Võimalik, et midagi ka lõhutud. Uusi amorte pole kindlasti vaja peale patjade vahetust paigaldada. Otsi asjalikum koht ja lase kindlaks teha, mis pekki keerati. Sepikoja uksest mine sisse koos rahanõudega, mitte sooviga veel igaks juhuks asju vahetada.
Järjekordne näide, kus võetakse töö, millega aju hakkama ei saa.
Raits86

 postitati 04.04.20 08:55
Ei hakka uut teemat tegema kuna probleemiks ikka (vist) vedrustus.
Minu probleem vedrustusega on nüüd selline, et sai vahetatud tagumised õhkpadjad. Ühtegi kobinat ennem patjade vahetamist ei olnud. Padjad vahetatud aga kohe oli kuulda tagasillas kobinaid. Isegi ütleks sellist terve auto keret läbi löövat pauku. Mida kõrgemale auto vedrustuse tõstad seda hullem. Sisuliselt on praegu võimalik sõita vaid siis kui vedrutus kõige madalamas asendis. Siis kobinad nö. talutavad. Üks tähelepanek mis ma ise tegn autot kätte saades, et tagavedrustus oli peale patjade vahetust oluliselt jäigem ja vedrustust peale patjade vahetust ei kalibreeritud.
Sõitsin tagasi remondikohta ja kurtsin muret. Vaadati ja uuriti. Esimene vastus, et tagumised poolraami puksid läbi. Seda nad muidugi ei olnud. Võeti uuesti auto üle vaatamiseks ja leiti, et tagumised amordid hoopis tekitavad seda kobinat ja pauku. Tuletan meelde, et ennem patjade vahetust igasugused kobinad puudusid.
Minu küsimus on, et kas võib olla võimalik, et õhkpatjade vahetus tingib vajaduse ka amorte vahetada või on mõni odavam sõlm mille võiks ennem ära kontrollida kui hirmkalleid amorte hakata vahetama? Amordid on all originaalid, auto läbisõit 200 tuhat mis on õige. Ühtlasi ootan soovitusi audi õhkvedrustust tunda ekspertide kohta Tallinnas.
sigaelmar

 postitati 09.12.18 20:15
Ma sain siit praegu vastupidist infot :D Ma ei teadnud jällegi, et kellaplokist ka vedrustust muuta saab. Ma olen seda koguaeg muutnud käigukangi kõrval olevast nupust.
Raits86

 postitati 10.07.18 08:10
Kuna pidevat vajadust auto tõstmiseks ja langetamiseks pole siis selle RESET nupu olemaslolu oli meelest maha läinud. Sain omale kalliks saanud menüü tagasi :) Palju kära ei millesti.

Tänud kõigile.
Unisol58

 postitati 10.07.18 07:49
Kojamehe kangil vajuta(ära hoia all) RESET nuppu, et see kiiruse display sinna tagasi saada. Ei taha uskuda, et tavaline C6 ja C6 Allroad selle poolest erinevad.
Raits86

 postitati 09.07.18 07:49
Kuna nüüd on see vedrustuse menüü seal ees, siis kojemehe kangil olev kompuutri nupud vahetavad menüüd küll aga see jookseb selle vedrustuse all väikselt.
rocket

 postitati 09.07.18 07:24
Veateated ei pruugi ise ära kaduda, aga muidu kohamehekangil on kompuutri nupud, mille abil saab pilti vahetada!

Samuti peaks uuematel masinatel MMI menüüst saama valida, mida keskmisel displeil täpselt kuvatakse.
Raits86

 postitati 09.07.18 07:15
Tere.

Küsimus, et kuidas tahomeetri ja spidomeetri vahele jäävalt displaylt õhkvedrustuse menüü ära saab? Roolilt mode nuppu muljudes tulevad telefon, raadio aga rohkem midagi. Kuidas saaks tagasi sellise näidu kus keskel on suurelt hetkekiirus?
Probleem tekkis peale auto tõstmist ja kui alla lasin siis peale seda enam eest ära ei kao.

Oskab keegi nõu anda?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.9% - SQL: 48.1%]