Teema ülevaade |
TarmoL
|
postitati 24.04.17 17:05 |
Oli enda 2009.aasta Allroadiga sarnane probleem.
1. Kas oled märganud, vajub üks pooltest ennem alla ? Võimalusel otsi koht, kuhu sa saaksid auto ööpäevaks või mõneks tunniks seisma jätta ning pane
kaamera kusagile filmima. Kui kas vasak või parem pool ennem hakkab vajuma, siis 90% tõenäosusega antud poole õhkpadi läbi.
2. Kui ei saa päris täpselt ikkagi aru, siis leia mõni soe garaaz või töökoda, tõsta auto üles ning täida üks aknaklaasipesu spray pudel fairy+vee
seguga. Piserda tagumised padjad ja ventiili ümbrus kõik sellega kokku ning vaata, kas kusagitl hakkab mullitama. Kui jah, siis on kas ventiili juures
või padjas õhuleke.
3. Kui õhuleket ja ei tuvasta, siis ei ole kahjuks muud varianti, kui katseeksitus meetodil ükshaaval padjad välja vahetada. Äkki joppab ning vajub
vaid üks ning Bingo Lotoga vahetad just esimesena õige poole ära.
Ise tegin kõik need variandid läbi ning paraku lahendus tuli alles viimase juures ehk vahetasin ühe poole ära - ikka vajus. Seejärel teine pool ka
ning siis sai korda.
|
tom1
|
postitati 24.04.17 15:56 |
Hei
Õhkvedrustus autol audi allroad 2006 aasta. Vahel vajub seistes tagaosa alla. Kompuuter rõhu kadumist ei näidanud. Kui on alla vajunud, siis üldjuhul
läheb roheline lifti tuli armatuuris põlema ja tagaosa tõuseb üles. Kuidas edasi?
Kui eelmine kord audi Tartu esinduses käisin, siis professionaalsust seal kahjuks ei märganud. Tookord vajus auto päris alla ja veaks leiti seal
katkine kompressor, hinnapakkumine kordategemiseks umbes 1200 euri. Sai siis endal Arnotti kompressor tellitud ja lastud omadel ära vahetada ja oh
üllatust, ei muhvigi. Leiti aga paarikümne minutiga viga üles, mingi el. blokki kaan oli enne kompressorit katki, sealt vesi sisse pääsenud ja nii see
kompressor voolu ei saanudki. Kuivatati karp ära, parandati ära ja volaa, kõik töötas. Keegi sai veel endale vana töötava kompressori.
|
|