Teema ülevaade |
Kivitare
|
postitati 14.03.17 15:53 |
Arenguid?
|
Rain573
|
postitati 02.03.17 19:31 |
Selle audiga saad nagu Kalvi-Kalle driftida 5 käiguga
|
andrec
|
postitati 02.03.17 19:28 |
Saaled korras, õlirõhk korralik, rihm vahetatud, siis kestab. Korralik õli sisse, mis vähe rohkem kuuma kannatab ja tuld.
|
Siim
|
postitati 02.03.17 15:00 |
Pohhi, las proovib ega muidu ei õpi. Liiga hea ongi alguses halb. Tagavedu on algatuseks palju lõbusam.
|
kps
|
postitati 02.03.17 14:33 |
Ja see küsimus käis nüüd reaalselt 25 aastat vana toodangu kohta? Ma eeldan, et said minu küsimuses peituvast irooniast aru... Luukerele oled
proovinud kunstlikku hingamist teha?
Edit: OK, vaatasin alles nüüd kasutaja profiilis olevat sünniaega. Ei hakka oma eelnevast kirjutatust midagi maha kustutama, aga kaudne mõte jääb
reaalselt ikkagi samaks. Kui need on nii kaua juba vastu pidanud, siis jah on küll vastupidavad - uuest peast, aga kindlasti ei saa seda väita asja
kohta, mis on juba 25 aastat vana ja kes teab kuidas hoitud ja hooldatud.
|
randartelvik
|
postitati 02.03.17 14:14 |
Mõte oli jäärada ja suvel mööda kruusa natukene libistada aga pigem soovin teada seda mootori vastupidavust sellise pinge all
ja kas mootorid on üldse usaldatavad?
|
kps
|
postitati 02.03.17 13:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: r384n3
B3 oleks ilmselt mõistlikum valik, kuna kuluosad odavamad, keredetailid ei maksa kasutatuna pm midagi ning mis põhiline, oluliselt kergem c4 audist.
|
Sellega on üks väike "aga", pole ka neid väga võtta ja enamusel neist tuleb KOHE mootor välja vahetada, et see keret üldse edasi liigutama suudaks
hakata. Pole need 2.0 mootorid sõltumata klappide arvust mingid tegijad nelikveolisel. Lisaks käigukasti ja tagumiste rataste pöörlema panemise kogu
värk, mis on samuti vägagi kaheldaval elulisel piiril oma kulumislõtkudega.
Selge valik oleks pigem b5+ a4q või suisa a3q, mida on pisut rohkem ka võtta nii 1,8t kui ka v6'si. Tühjaks masin pekstes saab ikkagi kergema
tulemuse kui C4 ja kindlasti parema teelpüsivuse kui B3/4 kerel. Juppide hindadest ärme väga räägime c4 quattro puhul, kuna tagasillapudinad pole kohe
kindlasti mitte odavamate ja vastupidavamate killast rääkimata tänapäeva saadavusest.
|
r384n3
|
postitati 02.03.17 11:46 |
B3 oleks ilmselt mõistlikum valik, kuna kuluosad odavamad, keredetailid ei maksa kasutatuna pm midagi ning mis põhiline, oluliselt kergem c4 audist.
|
Kivitare
|
postitati 02.03.17 10:47 |
http://audi-motorsport-blog.blogspot.com.ee/2013/01/audi-racing-history-in-south-africa_7809.html
Või siis S4 ja ringrajale. Aga rohkemaks kui näituseauto, pole sellest C4 kerest vist mõtet ehitada. Ralli jaoks on mõni parem toorik ka olemas (loe:
väiksem kere), kui just tõesti tahe rahvarallit sõita.
|
laurz
|
postitati 02.03.17 06:06 |
https://youtu.be/612TbG0Ur2I
|
TiitR2
|
postitati 01.03.17 22:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: randartelvik
Tere! küsimus siis selline et mis te oskate öelda siis eelnimetatud auto kohta ja kuidas see auto klapib ralli ja taolise tegevusega.
Soovin veel teada et kas mootor on vastupidav(2.8 v6 128kw) sellise katsumuse jaoks. Kas mootor kannatab kõrgeid pöördeid jne. iga näpunäide ja
abistav informatsioon on teretulnud. |
Mis rallist jutt on üldse? C4 kerega Audi on paras "rahvamaja" oma raske V6-ga ja sellega harjuta pühapäeviti kusagil jäärajal oma lõbuks.
Rallitamiseks (pean siin silmas eelkõige rahvallisi) on palju kergemad ja kerelt kompaktsemad (sh. kergemate turbomootoritega) autod kõvasti
edulisemad.
|
randartelvik
|
postitati 01.03.17 21:55 |
Tere! küsimus siis selline et mis te oskate öelda siis eelnimetatud auto kohta ja kuidas see auto klapib ralli ja taolise tegevusega.
Soovin veel teada et kas mootor on vastupidav(2.8 v6 128kw) sellise katsumuse jaoks. Kas mootor kannatab kõrgeid pöördeid jne. iga näpunäide ja
abistav informatsioon on teretulnud.
|