Teema ülevaade |
eroz
|
postitati 31.01.05 18:21 |
selliste jõu ja ilu numbrite jaoks(rekkat mäest üles vedada) on tegelikult üks teine aparaat välja mõeldud...selle nimi on traktor
|
forsin
|
postitati 31.01.05 18:04 |
kui sidur täitsa läbi mul vedeleb 2 komplekti (korv + ketas + survelaager) täiesti korralikud ja odavalt.
audi 2,2 tq 134-KW omad ketted nagu uued (95.a. ja 2000.a.)
Jah eks minulgi S-de enamus väljatõmbamised on olnud rekad (vist ~80 korda ) ja paar korda transportinud, üks kord isegi Tartust Võrru nööriga (reka +
13m + jääk koorem 1800kg ) ja vahepeal sõitsime sajaga. (rekal oli moto, rool ja pidur lendas sidur ja kapitaalselt puudus vedu.)
|
jõuvanker
|
postitati 14.01.05 13:00 |
Puhtalt enda viga, kui sidurit nii palju libisema lasete, et kärsahaisu salongis tunda. Mõned korrad kärsatamist ja ei ole kaugel ketta, halvimal
juhul korvi vahetus...
|
Black Rabbit
|
postitati 14.01.05 12:43 |
Tsitaat: | Algselt postitas: JohnDoe2200T
Jah siduri kärsakas kestab päris kaua salongis kui ikka suitsema lasta...
Nimelt mul läks sidur kärssama ca 1,5 kuud tagasi kui suur lumi Tallinnas oli ja ühte rekkat mis meile kaupa tõi mäest ülesse tõmbasin,
ei tahtnud hooga rattaid ringi lasta ja libistasin liialt hakkas pläät suitsema kohe....
Siis võtsin kaks suurt meest veel taha istuma ja lasin natukene ägedamalt ja järgi see masin tuligi....
aga kärsakas siiamaani sees... |
See ongi puhtalt Quattrote ja teiste täiverelisete 4-veoliste probleem. Kui sul ikka haakumine kordades parem on ja kui kaheveolisel, siis kuskilt
peab ju järgi andma.
Näiteks Subaru sidurid on ka palju meelepaha tekitanud kui need "kergelt" kärssama hakkavad ja ebameeldivat mädamunalõhna levitavad. Samas on
sidurid neil tugevamad kui enamus teistel autodel ja lihtsalt koormustes on vahe.
|
Silwer
|
postitati 14.01.05 09:36 |
Mudas või lumes mütates on täiesti tavaline et sidur läheb kärssama. Kui võimalik siis tuleks siduri libistamist vältida...
|
allans
|
postitati 14.01.05 09:21 |
Reeglina tehaksegi standardautot selliselt et järgi annab sidur mitte kastid või veoliigendid.Nelivedude puhul on see täiesti loomulik.Sõidustiilist
oleneb ka muidugi palju,korraliku siduriga ja neliveoga autoga saab ikka väga kaua sõita .Samas on võimalik uus sidur mõne minutiga ära põletada.Ja
seda kõike reguleerib seesama rooli ja istme vaheline tegelane.Muidugi kui sidur ei ole vastavuses kasti ja mootoriga võib jamasi tekkida
|
pampkuri
|
postitati 14.01.05 08:00 |
Sain üsna ruttu peale Q ostmist aru et parem ratas ringi lasta kui kui siturit piinata,olen istund pehmel maastikul mingi tuni ringis ja ootand et
sidur jahtuks.Pärast lasin suure valuga minema ei juhtund midagi peale selle et rohu kamar eemaldus maast.
|
JohnDoe2200T
|
postitati 11.01.05 08:12 |
Jah siduri kärsakas kestab päris kaua salongis kui ikka suitsema lasta...
Nimelt mul läks sidur kärssama ca 1,5 kuud tagasi kui suur lumi Tallinnas oli ja ühte rekkat mis meile kaupa tõi mäest ülesse tõmbasin,
ei tahtnud hooga rattaid ringi lasta ja libistasin liialt hakkas pläät suitsema kohe....
Siis võtsin kaks suurt meest veel taha istuma ja lasin natukene ägedamalt ja järgi see masin tuligi....
aga kärsakas siiamaani sees...
|
Rst
|
postitati 11.01.05 08:00 |
Mul on täpselt sama mure, küll mitte mäkke tõusuga, sest kodu juures pole ühteki sellist mäge. Aga mind huvitab kui palju see sidurit sööb? Nii kui ma kohapeal siduriga üritan vaikselt ära minna mingi raske
maastiku peal, siis võtab siduri kohe kärssama ja see pole mitte teps hea lõhn.
|
krss
|
postitati 10.01.05 23:37 |
Jutt käib siis mu ümberehitatud Audist (auto link sellele postituse allkirjas), millel 100kW 2.3E bensumootor asendatud kergelt forsseeritud 51kW 2.0
diisliga. Peamine, mille eest mind hoiatati, et tänu diisli suurele pöördemomendile madalatel pööretel võin hakata murdma pooltelgi. Tõsi ta on,
bensukas kas suri lihtsalt välja, või pöörded põhja lükates ja siis sidur lahti lastes tõmbas kõik rattad all ringi (100kW on ikkagi midagi muud kui
51kW). Diisliga sõidan aga tänu paremale momendile ehk just madalatel
pööretel. Koos mootorivahetusega sai auto endale ka uue sidurikomplekti (bensuka ketas, diisli korv, muu pudipadi). Pärast seda on VÄGA rasketest
tingimustes tunda siduri kärsakat. Ja kuna tänapäeval tehakse sidurikettad veidi teisest materjalist kui oli 1988a originaalketas, siis on ka hais
päris rõve. Enda jaoks tunduks loogilisena seletusena see, et kui mootor
koormab liiga palju, siis kusagilt peab järgi andma, enne kui murrab midagi puruks kastis või pooltelje liigendites. Bensukal on lihtsalt madalatel
pääretel kehvem moment (sureb välja), ning kõrgetel pööretel annab järgi pidamine (võtab paremini ratta ringi). Diislid on ainult esiveolised ja võtab
tänu sellele ratta kergemalt ringi. Minul aga nelivedu, diisel ja bensuka (st natuke väiksema diameetriga) siduriketas, ning see, mis väga suurel
koormusel esimesena järgiannab, on just sidur. See on üsna tüüpiline nt chipitud mootoritel, mis nõuavad sportsidureid. Kas keegi muu veel Quattroga
maastikul käib, nii et siduri kärsakat on tunda? Õnneks on endal veel huvitav võrdlus ühe siinsema järsu mäe otsa sõitmisega (asfalttee), kus pannakse
masin tõsiselt proovile. Nimelt sinna ronides sain omal bensumootoriga siduri kärssama, kuid diislil ei mingit haisu ülessejõudes, kuigi kiirused olid
enamvähem samad, sama käik sees jne. Natuke ebaloogiline, sest mudas jm hakkab just diisliga sidur kiiremini haisema kui bensukaga... Äkki kellelgi
mingi loogiline seletus või seletamatu kogemus samal teemal?
|
|