Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
Sport Quattro Replica ehitamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: epic[/i] Rääkides veel mootoritest, siis üks huvitav erinevus KW ja ABY/AAN/ADU vahel on nukkvõllides - SQ mootoril on nukkade ülekanne hammasratastega, sl nukk käib teistpidi ringi. Kaas käib tikkpoltidega peale. Tõenäoliselt kuskilt ajaks veel välja orig. vl kollektori, õhuvõtu (selline liikus kunagi S2Forumis), pihustid, turbo ja ka muid pudinaid. Aga jah - kui kere pole originaal, siis pole erilist mõtet ka kapoti all originaalsust taga ajada - tänapäeval on paremaid jubinaid saada. Originaal SQ kere kandev osa on paksemast plekist, äkki isegi terasest. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
Sport Quattro Replica ehitamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
16.9%
- SQL:
83.1%
]