Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lukas

 postitati 21.01.06 09:16
2,6 sel on minu 1,5 aastase kogemuse näol 2 viga olnud. 2,6 sel on sisselaskekollektor plastmassist ja seal sees veel mingid õhusuunajad, nende õhusuunajate eemalusel selgus, et nad oli hõõrunud sisslaske kollektorisse sellise mõnusa augu kust tõmbas lisaõhku. Jootekolbiga sulatab seda hitleri s...a väga lõbusalt. Teine asi on see müstiline pöörete kõikumine.

Ega ta nii väga ebaõnnestunud mootor ka pole kui audi teda kuni 97 aasta lõpuni paigaldas.
Tuiks

 postitati 20.01.06 20:55
Selles suhtes jah,et veermiku hooldus kulukam ja mootoril samuti.Kindlasti tasuks enne ostmist põhjaalune ülevaadata.Käigukasti ja tagadifri simmerid vaata üle,et ei lekiks ja veendu et katid on töökorras.Universaal muidu ka suht praktilisem.....minu arust 2.8 siiski pisut jõulisem kui 2.6
Küttekuluga on täpselt nii nagu vajutad....aga Q ja avant,ise arvan et eriti alla 9 maanteel ei saa.
Üldiselt...pea asi,et eelmine omanik on autot hooldanud,mitte ainult sõitnud.
greedy

 postitati 19.01.06 16:59
ei ole sellel 2,6 viga midagi:P mul mõlemad variandid nii 2,8 kui 2,6. mootor korras anna aga tuld.Q juures tuleks vaadata sildade seisukorda, et peale ostmist end oimetuks ei maksaks(vahetama pead seal osi kindlasti kasutatud auto ju).igasugused õlilekked tähendab lisa kulusid.esimesed vahetused oleks hammasrihm ja rullikud, termostaat ja veepump vahetada kõik koos siis üks tegemine.vahetus alates 3500-6500 kui odavamalt saad siis veab:).muidugi filtrid ja õlid ka.mootorist kui puterdab jälle lisa kulud nii remondis kui kütte kulus.V mootori puhul kütte ostmine muutub rutiiniks võrreldes mikromootoritega:P.praeguse pakasega alla 15l. ei tule ,välja arvatud sooja mootoriga maanteel.tavaliselt küttekulu maanteel 8-9l. linnas 10-17l.oleneb kuidas jalg peal istub.keskmiselt võik olla 11-12
Timo

 postitati 19.01.06 14:49
Ära solvu, aga siin on viidatud su kirjapildile, lause ülesehitusele ning kirjavahemäridele. Neid kasutades on lihtsam juttu jälgida ning sellest üheselt aru saada.:)
taivo9

 postitati 19.01.06 14:00
rooli vöimendi pump ajab öli välja ja see tilgub hammas rihmale. plokikaane tihendite vahelt ajab öli läbi (seda suht raske märgat kuna siise laseke kollektor jääb ette)see tilgu täpselt vasak poolse väljalaske torule(ehk pukstele)ja see hakkab seal haisema ,suitsema !? anna andeks kui jutt segane mind peks vabanda kui ma utlen et olen saarlane ja ka värske audi80Q 2,8 omanik
tarmo

 postitati 19.01.06 13:46
uimasem õli ?
roolivõim tilgub ? roolivõim on miski vedel asi vei ??
hammasrihmale ja plokikaane tihendi kust jookseb ????
haiseb kenasti hammas rihm ?
taivo9

 postitati 19.01.06 13:43
:o millest sa aru ei saa tonny.kas sellest et 2,6 on s....tem kui 2,8 vöi sellest tavaliselt v6 on ölised ja lagased !?vöi sul pole seda muret?
sada1000

 postitati 19.01.06 13:20
:D irw
tarmo

 postitati 19.01.06 13:17
Tsitaat:
Algselt postitas: taivo9
vaatama pead kindlasti mootorit et ei oleks öline 2,6 suht mötetu mootor jöudu ainult 110kw 2,8 128kw bena vötab sama palju kui 2,8 aga hoopis uimasem öli lekkib tavaliselt roolivöim mis tilgub täpselt hammasrihmale ja plokkikaane tihendi kust jookseb köik vasakul pool oleva välja laske kolle peale ja haiseb kenasti hammas rihm on tiba kallim kui 4 voi 5 silindrilisel aga söidu mönu maksab ka midagi:D


erikuradiülilahejamõnusjuttkassaisekaharusaidmidasakirjutasidsiiavõipanidlihtsalttuttavaidtähtiüksteisejärelrivvi
taivo9

 postitati 19.01.06 13:12
vaatama pead kindlasti mootorit et ei oleks öline 2,6 suht mötetu mootor jöudu ainult 110kw 2,8 128kw bena vötab sama palju kui 2,8 aga hoopis uimasem öli lekkib tavaliselt roolivöim mis tilgub täpselt hammasrihmale ja plokkikaane tihendi kust jookseb köik vasakul pool oleva välja laske kolle peale ja haiseb kenasti hammas rihm on tiba kallim kui 4 voi 5 silindrilisel aga söidu mönu maksab ka midagi:D
Classic

 postitati 19.01.06 13:00
Küsimus siis kogenud asjatundjatele.Plaanis osta selline audi, 80 quattro 2,6 manuaal universaal. Mida tuleks eriti kontrollida ja vaadata ostmisel? Kui kulukas on mootori hooldus ja mis on bensakulu nii talvel kui suvel? Kas väiksema mootorig on see isend asjalikum,mis on nagu optimaalne mootor? Head ja vead? Ootan huviga komment.

Ettetänades.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.3% - SQL: 69.7%]