Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
samru

 postitati 08.12.05 18:28
Tsitaat:
Algselt postitas: peremeesloom
nimelt auto on välja valitud,andke palun natuke nõu mida peaks kindlasti vaatama,kuna ise ei ole kunagi diisel quattroga kokku puutund.


Sellest mootorist on siin juttu olnud piisavalt palju (põhiliselt tema vigadest). Kasuta otsingut leiad kindlasti.
TiitR2

 postitati 08.12.05 17:45
Tsitaat:
Algselt postitas: peremeesloom
nimelt auto on välja valitud,andke palun natuke nõu mida peaks kindlasti vaatama,kuna ise ei ole kunagi diisel quattroga kokku puutund.

Tuttaval selline (ilma Q-ta), peale 2,5 kuud Eestis vuramist (ise Saksast taris) läks vahetusfondi kõrgsurve pump, sealsed onud teadsid rääkida, et see pidigi sellise "nõrgakese" pumbaga moto olema....ise ei oska rohkem kommida.
peremeesloom

 postitati 08.12.05 17:26
nimelt auto on välja valitud,andke palun natuke nõu mida peaks kindlasti vaatama,kuna ise ei ole kunagi diisel quattroga kokku puutund.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 18.8% - SQL: 81.2%]