Teema ülevaade |
Graabel
|
postitati 24.03.03 00:51 |
Ei usu, et midagi olulist muutma pead kui sa nad lihtsalt välja lõikad ja uued asemele paned (koos selle uksepleki tykiga). Olen vahetanud neid ukse
linkke nii type 89 kui type 81/85-el. Pead ainult need "traadist" hoovastiku vardad õigeks pikkuseks tegema. Isegi mõtlesin selle peale aga
kuna hetkel pole plaanis autot värvima hakata ei raatsi uksi lõhkuda.
|
A 90
|
postitati 21.03.03 14:36 |
ps. tegu 80/90 audiga
ja jah, sellega olen päri et kõige kergem auk sisse ja uus asemele, törts pahtlit ja värv selga. uksi vahetada ??? minu teada pole selliste uute
linkidega vanu uksi, või eksin ?
mind just tegelt huvitab see sisemus, kas ja kui palju seal muutma peab.
|
Amadeus
|
postitati 21.03.03 13:42 |
Kõige lihtsam on muidu vahetada koos uksega, aga arvestades seda, et ntx saksas on maru moes golf II-dele nende kenade linkide installimine, siis
pakun välja et vanad lõigatakse relakaga julmalt välja ning uued keevitatakse koos selle ukseplekki tykkiga asemele, mis tähendab muidugi
pahteldamist, värvimist jne aga lõpptulemus on tore. Seestpoolt vast midagi katastroofilist ymber ehitama ei pea.
|
A 90
|
postitati 21.03.03 08:46 |
selline küsimus, et kas keegi on mõelnud ja uurinud või isegi teinud järgmist nippi.
vanemal kui 86-87 audidel on need ibarad ukselingid (nagu golf II jne). kas annab nende asemele paigaldada uuema (> 87 ) audi ukselinke, (B3,B4
jne) et saada uksed siledaks ?
ja kui keegi on teinud siis palju seal ümberehitamist on, mis jubinad välja vahetamist tahavad ?
|
|