Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tune_make

 postitati 06.08.10 20:30
Kas uksega ei või olla jama ! Näiteks uksesees olev mikrolüliti segast võib panna!
Quattru

 postitati 06.08.10 16:13
Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Asendite järjekorda peast ei mäleta aga need on:
OFF/ON/ukse avad, siis hakkab põlema.

Aga ust avades ega sulgedes ei lähe lamp põlema, milles viga?
Imres

 postitati 30.07.10 19:41
Asendite järjekorda peast ei mäleta aga need on:
OFF/ON/ukse avad, siis hakkab põlema.
Quattru

 postitati 30.07.10 17:02
Üks küssa veel 95 A4 kohta. Mul see laemalbi lüliti peksab suht segast vist, kuidas ta tehase poolt ettenähtud töötama on. Seal lülitil ju kolm valikut.
I vasakule poole e. juhi poole lükatuna - mis ülesanne? II. keskel - mis ülessanne? III. paremale poole e. kaassõitja poole lükatuna - mis ülesanne? Vahepeal süttib tuli ainult siis kui vasakule lükkan ja teinekord jälle ainult paremale poole lükates. Vahepeal ei taha üldse põlema minna ja üks õhtu autost lahkudes (arvatavasti ukse sulgumiis põrutusest) oli ise põlema läinud ja hommikuks aku suht surnd. :mad: Küsin sellest et sinna üles ette veel kaks lisapirni intsallida ja plaan viia taha ka veel mõned juhtmed. Vaatab veel kuidas. Vb kui homme viitsib teen mõned jootmis tööd, sellest tahakski lülitist sotti saada.
juks11

 postitati 23.07.10 04:14
Ei ole küll teemasse süvenenud aga olete ühe väikse asja tähelepanuta jätnud.

Nimelt Multitronicu puhul on vaja pool autot välja vahetada aga manuaali puhul on asi jah tunduvalt lihtsam, vähemalt teoorias...
Imres

 postitati 22.07.10 19:26
Natuke lugemist:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/259582-AWD-Swap-almost-DONE
juks11

 postitati 22.07.10 18:56
Tsitaat:
Algselt postitas: arli
Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Ei ole samad, saad teha ainult juhul kui pool põhja välja vahetad;)
B6 kerest alates on võimalik esivedu quattroks teha ja vastupidi ainult veermiku juppe vahetades.


Kas see b6-e jutt vastab tõele? kui jah siis kui palju seal ümberehitus on, et neli ratast vedama panna?
:cool:


Umbes 10 tuhhi, ehk natsa vähem, ehk tiba rohkem.

Valem on järgmine, müüd olemasoleva ja ostad neliveose.
arli

 postitati 22.07.10 15:46
Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Ei ole samad, saad teha ainult juhul kui pool põhja välja vahetad;)
B6 kerest alates on võimalik esivedu quattroks teha ja vastupidi ainult veermiku juppe vahetades.


Kas see b6-e jutt vastab tõele? kui jah siis kui palju seal ümberehitus on, et neli ratast vedama panna?
:cool:
laurz

 postitati 20.07.10 15:00
Katuseluuki saab võtmega tagasi kinni keerata:P
Quattru

 postitati 20.07.10 13:29
Mul ka üks küsimus, ei hakanud selleks uut teemat tegema. Mis pagan auk, pistik laes on? 95` B5.http://yfrog.com/n0af11zj
pets56

 postitati 08.07.10 11:27
Selge. Tänud;)
Imres

 postitati 08.07.10 11:26
Ei ole samad, saad teha ainult juhul kui pool põhja välja vahetad;)
B6 kerest alates on võimalik esivedu quattroks teha ja vastupidi ainult veermiku juppe vahetades.
pets56

 postitati 08.07.10 11:23
Kas a4 b5 esiveolised ja neliveolised kered on samad. St et saab esivedu teha neljaseks ja vastupidi?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.4% - SQL: 48.6%]