Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
janek

 postitati 17.01.03 09:57
Tsitaat:
Esialgne postitaja Joel
Mersust, W124-l on jah mingil mõistetamatul põhjusel niisugune featuur, et keskkonnsoolil olevatest avadest puhub ainult külma õhku, st. need tuleb talvel kinni hoida. Sooja õhku tuleb äärmistest avadest ning jalaruumi ja tuuleklaasi avadest + siis esiistmete all olevatest aukudest...


Sama asi ka vanematel audidel. Keskkonsoolist tuleb ainult kylma ja see õhk otse väljast tuleb.
Joel

 postitati 17.01.03 07:36
Mersust, W124-l on jah mingil mõistetamatul põhjusel niisugune featuur, et keskkonnsoolil olevatest avadest puhub ainult külma õhku, st. need tuleb talvel kinni hoida. Sooja õhku tuleb äärmistest avadest ning jalaruumi ja tuuleklaasi avadest + siis esiistmete all olevatest aukudest...
QUATTRO

 postitati 16.01.03 22:36
Kaks kiirust on sel asjal küll(seda saab järeldada juba nendest kolmest juhtmest mis mootorisse suunduvad)ja sujuvalt reguleerida neid ei saa.See et ta sul aint sooja puhub võib olla tingitud sellest et soojendus kraan on kinni jäänud(asub põhimõtteliselt ahjusuunduva vooliku vahel mootori tagaosas)Ja need mis niiöelda näkku puhuvad on ka ikkagi sooja õhuga seotud.Sul on kuskil vaakumis või juhtplokis tõsine kala sees ja selle otsimine on üsna keeruline(tean kuna ise tegelen asjaga hetkel ja pole veel valmis saand):(
MaQQu

 postitati 16.01.03 13:38
Nojah, aga küsimusi tekkis veel rohkem. Nimelt on hetkel nii, et õhku puhub ainult eisklaasile ning õhuvoolu tugevust (nõme sõna, aga ei oska seda paremini kirjeldada) reguleerivatel nuppudel (hi; lo või oli + - ei mäleta) on hetkel vaid 2 asendit, kui vajutan hi peale, puhub palju, lo peal vähe.. muud varianti nagu pole.. kas peabki nii olema ... ? oma vaimusilmas kujutan ette, et seda nagu sujuvamalt peaks ikka saama muuta.. ? Järgmiseks.. hetkel temp. nuppe näppides muutuvad küll numbrid tablool ( LO, 18,19,20...kuni HI-ni välja) aga aknale puhub ikka vaid kuuma õhku.. ühesõnaga pane LO või HI, aga midagi ei muutu... Jalgadele ei oska ikka kuidagimoodi seda suunata.. Kas üldse saabki ? Üks tuttav teadis rääkida, et tema kunagisel mersul puhus esimestest puhuritest (need mis siis armatuuril on) tuli alati vaid külma õhku.. seda kus siis sooja tuli, ei taibanud küsida... Igatahes olen suht hämmingus, kuna vanal A100-l käis asi lihtsalt, lükkasid kangi sisse, puhus vastavalt siis üles,alla keskele... Seega, kes midagi tarka oskab kommenteerida, siis palun...
tarts

 postitati 16.01.03 09:04
mul on endal kondiga seotud asjad kõik maha võetud, kondi sees on väike plokk, mis juhib nii sooja kui külma õhu puhumist. Esialgu kui kõik maha kiskusin, ei puhund üldse midagi, siis sai juhtmed kokku viidud ja nüüd puhub nii nagu ilma kondita auto kunagi.
Sinu probleem seisneb tegelt selles, et läbi on sul vaakumeid juhtiv plokk, asub kõrvalistuja jalge juures, kindalaeka juures, seal olev karbike peaks tõmbama vajalikke "nööre", et mingi klapp siis sulguks, avaneks või muudaks oma asendit. Kõige lihtsam on sul ise see klapp, mis takistab õhu kõrvale või alla jooksu, lahti teha ja siis vastavalt soovile kas kõrval/keskel/taga olevad luugid kinni keerata või lahti keerata, sellega reguleeriksid siis aknale mineva õhu kogust, samas saaksid õhku ka igalepoole mujale.
mms

 postitati 16.01.03 07:52
Seal on terve posu igasuguseid elektri-imesid, mis selle ~20 aasta kasutamise järel kipuvad tõrkuma hakkama
QUATTRO

 postitati 15.01.03 22:48
sooja õhu puhumist see kondipump nüüd küll ei sega.Mul vanamehel on samuti kont õhtal,kuid soe õhk liigub täpselt nii nagu vaja
MaQQu

 postitati 14.01.03 21:02
Nimelt tegu 86 a A5000S-ga, millel kont ei tööta, seega puhub vaid klaasidele, õigemini esiklaasile. Kas see peabki nii olema või saab kuidagi nii ka teha, et katkise kondi korral saab õhku ikka üles alla ja keskele suunata.. Tegelikult ei kujuta ette, kuidas see kondigagi käib seal miskine 4 nuppu, off, auto, bilevel, aken.. vist ega hetkel täpselt ei mäleta.. Kui ilma ei saa, tuleb kont korda lasta teha.. teab keegi asjalikku kohta ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.0% - SQL: 52.0%]