Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
InTz

 postitati 18.09.03 12:09
Sigari klaasiääre külge on installitud nn kummitihend. Kui seda klaasi nüüd trossiga saagima hakata on üsna kindel, et see tihend saab ka puruks saetud.
Selleks puhuks ongi klaasi lõikamiseks spets käepidemega nuga.
alambe

 postitati 18.09.03 10:52
kasulik on trossi kerest ja armatuurist eemal hoidmiseks kasutada kruvikeerajaid vms muid abivahendeid
töökodades käib se tross spets käepidemete külhe koduse meetodiga vast sobib puupulk ka mille külge se tross kruttida jasiis saagima hakata, kuid peab olema ettevaatlik, sest se on loomulik et saagides tross katkeb ja siis peab ettevaatlik olema et selle käepideme ja trossiga hooga kuskile armatuuri või kere värvkattesse mingeid jälgi sisse ei sura
üldiselt et korralikult seda asja teha on se üsna peen ettevõtmine
madjs

 postitati 18.09.03 10:47
Ma suure hädaga ükskord mingi motika siduri trossist mõned kiud lahti arutasin ja sellega klaasi sulle-mulle meetodiga lahti saagisin, sai hakkama küll. Väga kiiresti ainult ei tohtinud saagid, trossijupp kippus nii kuumaks minema, et kippus katkema. Rahulikult saagides polnud viga.
Black

 postitati 18.09.03 10:38
Tsitaat:
Esialgne postitaja Varuosad
Aga ega see pillikeelega saagimine värvkattele haiget tee???.

Saagida tuleb liimi, mitte klaasi ega plekki koos värviga. Saagimine toimub paralleelselt klaasiga.
Varuosad

 postitati 18.09.03 09:34
Aga ega see pillikeelega saagimine värvkattele haiget tee???.
Amadeus

 postitati 18.09.03 07:42
Tsitaat:
Esialgne postitaja Varuosad
Nimelt seisab romu(A100), millel terve esiklaas. Tahaks ikka kätte saada. Ons see võimalik üleüldse tervelt kätte saada?. Tean , et sigari esiklaasid on liimitud ja liisutga. Ja äkki keegi annaks näpunäiteid kuda klaasi üldse pealt ära kiskuda ja kas see on võhiku käes üldse mõteks :P
Ja kas on võimalik neid tagumisi kolmnurkklaase kätte saada ja sama ka avandi kongi klaase??.

Tänades


Sigaril esi, taga ja tagumised kyljekolmnurgad liimitud ja kõik saab väga ilusti kätte. Põhimõtteliselt saab ka kitarri keelega hakkama, ainult sel puhul lisandub ajakulu, kuna see keel ei kesta kaua (esiklaasi puhul saad kohe mitu korda vahetada). On olemas jah spets klaasi lõike noad (trossid), kuid neid müüakse suht mõttetu hinnaga (oli vist paar sotti meeter). Kõigepealt tuleb eemaldada liist klaasi ymbert (kruvikas vahele ja asi vask) siis teed liimi sisse augu, kust pistad trossi/pillikeele läbi ja kutsud sõbra appi ... yks tirib toast teine väljast sullemulle meetodil. Kui auto on muidugi avariiline siis võib asi pinges olla jne. Muidugi soovitaks ikkagi kellegi appi võtta, kes on mõne klaasi eest ära saaginud.
alambe

 postitati 18.09.03 07:39
klaasi lõikamiseks kasutatakse spets lõiketraati, mis tõesti tiba meenutab kitarrikeelt, olemas ka spets noad lõikamiseks, aga need kallid, traati saab osta kas mõnest selle äri töökojast või paremini varustatud autovaruosa poest (Benis olen näinud)
kui ennem teinud pole , siis ei tasu jantima hakata, parem minna kuskile töökotta, aga nemad seal ei anna vana klaasi puhul ka mingit garantiid, et kas saab tervelt kätte või ei, samuti ei ole mingit kindlust kas ta jälle pärast tervelt ette saab.
ja üldiselt se vanade klaasidega tegelemine üks paras kepp on
InTz

 postitati 18.09.03 07:33
Ikka peaks olema võimalik tervelt kätte saada. Ise kunagi ühe sigari küljest tagaklaasi ära lõiganud ja enda autole paigaldanud. Esiklaasi puhul ei tohiks vist mingit erilist erinevust olla. Kitarri keelega ei maksaks vist küll rabeleda.
Klaasi eemaldamiseks on spets klaasinoad abiks. Ilma klaasinoata aga küll ei tasu midagi aretama hakata.
Demis

 postitati 18.09.03 07:32
Ma ei tea kas tagumine klaas on tihendiga voi liimitud.
Tihendiga klaas tuleb ilustv ära.
Varuosad

 postitati 18.09.03 07:29
Aga kolmnurklaaside ja avandi tagumise kongi klaaside kättesaamine?

Hetkel tulesid ple, küsi järgm. nädal, siis uus auto sees. Hind on olnud ca ilma klaasita 250 - 300 kr. Oleneb muidugi kas kinnitused terved jne. Terve esituli on olnud nii 400-500kr.
Tsitaat:
Esialgne postitaja WarAngel
Esiklaasi kättesaamine tervena on önnemäng.
Olen juulnud, et seda tehakse peene traadiga ntx kitarrikeelega. Kuid klaasis vöivad olla mikropraod mis kipuvad yle klaasi jooksma kui klaasile survet avaldada.

Ka mul on sulle kysimus. Sigarile esitulesid. Ei pea olema terve klaasiga, aga reflektor peaks olema korras. Kui on siis mis hinnaga?

Demis

 postitati 18.09.03 07:16
Esiklaasi kättesaamine tervena on önnemäng.
Olen juulnud, et seda tehakse peene traadiga ntx kitarrikeelega. Kuid klaasis vöivad olla mikropraod mis kipuvad yle klaasi jooksma kui klaasile survet avaldada.

Ka mul on sulle kysimus. Sigarile esitulesid. Ei pea olema terve klaasiga, aga reflektor peaks olema korras. Kui on siis mis hinnaga?
Varuosad

Depicts mood of post postitati 18.09.03 07:13
Nimelt seisab romu(A100), millel terve esiklaas. Tahaks ikka kätte saada. Ons see võimalik üleüldse tervelt kätte saada?. Tean , et sigari esiklaasid on liimitud ja liisutga. Ja äkki keegi annaks näpunäiteid kuda klaasi üldse pealt ära kiskuda ja kas see on võhiku käes üldse mõteks :P
Ja kas on võimalik neid tagumisi kolmnurkklaase kätte saada ja sama ka avandi kongi klaase??.

Tänades

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.1% - SQL: 42.9%]