Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Soyer

 postitati 21.11.23 19:24
Ma olen tihendi laht tegemiseks kasutanud mõnda väiksema tähtsusega plastkaarti mida rahakott pakub.
Lauri0112

 postitati 20.11.23 10:40
Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
OEM silikoonivaba määre on G052141A2.

Mina soovitaks kuskil soojas ruumis tihendid väga korralikult puhtaks pesta, kuivatada ja siis selle VAG spetsiaalse määrdega üle teha.


39€, ossa raks. Tean, et audit omada on kallis, aga no andke abi. :D
Aga tänud koodi eest. Huvitaval kombel Revalist öeldi mulle, e spets määret ei ole olemas.
twistY

 postitati 20.11.23 09:13
OEM silikoonivaba määre on G052141A2.

Mina soovitaks kuskil soojas ruumis tihendid väga korralikult puhtaks pesta, kuivatada ja siis selle VAG spetsiaalse määrdega üle teha.
Lauri0112

 postitati 20.11.23 08:37
Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Kas mitte esinduses ei ole klaasi servade jaoks mingi peaaegu spetsiaalne vahend, millega enne külmasid määrida? Ma kahtlen, et see 1:1 tavakaubanduse silikoonmäärdega sama on, aga kusagilt jäi silma see teema VV CC puhul, mis samuti klaase avamisel-sulgemisel liigutab.


Tänud vihje eest, uurin.
margus

 postitati 20.11.23 08:10
Kas mitte esinduses ei ole klaasi servade jaoks mingi peaaegu spetsiaalne vahend, millega enne külmasid määrida? Ma kahtlen, et see 1:1 tavakaubanduse silikoonmäärdega sama on, aga kusagilt jäi silma see teema VV CC puhul, mis samuti klaase avamisel-sulgemisel liigutab.
Lauri0112

 postitati 20.11.23 07:05
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Neile, kes autot meie kliimas väljas hoiavad, ei ole A5 ega a7 hea mõte, sest see lihtsalt on väga tüütu pidevalt taguda, kangutada ja vanduda inseneri lollust, kui ta sinna klaasi ja liistu vahele toredad rennid tekitas. Lörts ja lumi jäätub kenasti sinna tihendirenni ja ongi olemas.
Halvemal juhul on sinna jäätunud ööga paarisendine jääkiht ja ei saagi lahti. Webasto suureks abiks kuid see vähestel on.


Nüüd juba hilja. Enam ei hakka selle pärast autot maha müüma ja tuleb üle elada. :D
Öösel on auto õnneks katuse all, aga tööl peab selge taeva all hakkama saada. Üks variant oleks defa soojendus külge panna, kuna pistikud mõtlemas kohas olemas. Oleks abiks.

Hetkel tundub, et silikoon tegi asja paremaks. Praeguste külmadega ei ole enam kinni jäänud, samas pole praegu ka sadanud ja siis külmetanud.
Jann

 postitati 18.11.23 15:33
Neile, kes autot meie kliimas väljas hoiavad, ei ole A5 ega a7 hea mõte, sest see lihtsalt on väga tüütu pidevalt taguda, kangutada ja vanduda inseneri lollust, kui ta sinna klaasi ja liistu vahele toredad rennid tekitas. Lörts ja lumi jäätub kenasti sinna tihendirenni ja ongi olemas.
Halvemal juhul on sinna jäätunud ööga paarisendine jääkiht ja ei saagi lahti. Webasto suureks abiks kuid see vähestel on.
Lauri0112

 postitati 18.11.23 14:19
Toon kile on ustel küljes, liimijääke ei ole. :D
Täna oli juba kuivem ja külmem ilm ja juhiuks töötas täna kenasti. Kõrvalistuja klaas vajas allapoole vajutamist ja jääst lahti murdmist, enne kui tööle hakkas. Suht tüütu.

Anyway, lasin hetkel silikoon määret tihendite peale, eks näis kas on abiks.
Välismaa foorumitest olen lugenud, et suht suur probleem just A5tel.
txxxl

 postitati 18.11.23 10:18
Tere
Enda A5 jäätuvad ka kinni, olen enne talve silikoniga ikka tihendid ära määrinud aga heaks ei ole saanud.
Oja1

 postitati 18.11.23 01:56
Ega autol pole kunagi olnud toonkilet, mis nüüdseks eemaldatud?
Toonkile maha tõmbamisel ilma polstrit küljest võtmata saab seesmine tihend kile liimiga kokku ning see rikub tihendi, mis külmade saamisel jäätub klaasi külge ja see tekitabki seda ''klõksu''.
Kasutasin möödunud talvel samal kerel kupeed (küll S-seeriana) ja kordagi polnud sellist probleemi. Ühekorra jäätusid aknad nii kinni, et alla laskmiseks oli vaja sulatada, kuid selle ~0,5cm liikus alati üles/alla ust avades/sulgedes.
Igasugune silikoonitamine jms mökerdamine mu arust täiesti mõttetu tegevus.
lunatic

 postitati 17.11.23 21:52
Võin kinnitada, et minu Volvo C70 oli täna hommikul sarnane probleem, et uks ei tahtnud avaneda, klaas oli keretihendi külge külmunud.
Head lahendust ei tea, seda esineb õnneks harva. Praegu niiske ilm ja esimesed külmad, talvel läheb kindlasti paremaks. (Mul ootab salongifilter ka vahetamist, niiskus väheneb).
Aga uks võiks kinni ikka minna, äkki vaja klaasi v ust tiba allapoole reguleerida.

Edit: 10a vana teema sõsarauto foorumist: https://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=53&t=65928
Lauri0112

 postitati 17.11.23 07:31
Vaja natuke nõu. A5 ukseklaasid ei lähe külmaga ust avades alla ja uks ei sulgu selle pärast. 5-10 min sõita sulab klaas lahti ja saab jälle klaasi liigutada ja uske sulgeda.
On see tavaline probleem raamita ustel? Ei tahaks uskuda, et inimesed terve talv niimoodi ringi sõidavad, et uks lahti kuni üles sulab.

Määrisin natukene silikoon õli tihendile ( nii ukse sees läbi mille klaas üles alla käib, kui ka ukse tihendile. ) Täna hommikul oli -5 ja jälle klaas alla ei läinud ust avades hommikul.
Kui klaas lõpuks soojaks sulas ja akna nupust alla sain lasta oli kuulda, et käis läbi klõks kuidas klaas vabaks sai.

Endal peas vaid kaks mõtet.
1) silikoonõli rohkem panna
2) akna mootor nõrk ja ei jaksa vabaks tõmmata klaasi mis jääs.

Igasugune abi teretulnud. :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.2% - SQL: 40.8%]