Teema ülevaade |
Soyer
|
postitati 21.11.23 18:24 |
Ma olen tihendi laht tegemiseks kasutanud mõnda väiksema tähtsusega plastkaarti mida rahakott pakub.
|
Lauri0112
|
postitati 20.11.23 09:40 |
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
OEM silikoonivaba määre on G052141A2.
Mina soovitaks kuskil soojas ruumis tihendid väga korralikult puhtaks pesta, kuivatada ja siis selle VAG spetsiaalse määrdega üle teha.
|
39€, ossa raks. Tean, et audit omada on kallis, aga no andke abi.
Aga tänud koodi eest. Huvitaval kombel Revalist öeldi mulle, e spets määret ei ole olemas.
|
twistY
|
postitati 20.11.23 08:13 |
OEM silikoonivaba määre on G052141A2.
Mina soovitaks kuskil soojas ruumis tihendid väga korralikult puhtaks pesta, kuivatada ja siis selle VAG spetsiaalse määrdega üle teha.
|
Lauri0112
|
postitati 20.11.23 07:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Kas mitte esinduses ei ole klaasi servade jaoks mingi peaaegu spetsiaalne vahend, millega enne külmasid määrida? Ma kahtlen, et see 1:1 tavakaubanduse
silikoonmäärdega sama on, aga kusagilt jäi silma see teema VV CC puhul, mis samuti klaase avamisel-sulgemisel liigutab. |
Tänud vihje eest, uurin.
|
margus
|
postitati 20.11.23 07:10 |
Kas mitte esinduses ei ole klaasi servade jaoks mingi peaaegu spetsiaalne vahend, millega enne külmasid määrida? Ma kahtlen, et see 1:1 tavakaubanduse
silikoonmäärdega sama on, aga kusagilt jäi silma see teema VV CC puhul, mis samuti klaase avamisel-sulgemisel liigutab.
|
Lauri0112
|
postitati 20.11.23 06:05 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Neile, kes autot meie kliimas väljas hoiavad, ei ole A5 ega a7 hea mõte, sest see lihtsalt on väga tüütu pidevalt taguda, kangutada ja vanduda
inseneri lollust, kui ta sinna klaasi ja liistu vahele toredad rennid tekitas. Lörts ja lumi jäätub kenasti sinna tihendirenni ja ongi olemas.
Halvemal juhul on sinna jäätunud ööga paarisendine jääkiht ja ei saagi lahti. Webasto suureks abiks kuid see vähestel on. |
Nüüd juba hilja. Enam ei hakka selle pärast autot maha müüma ja tuleb üle elada.
Öösel on auto õnneks katuse all, aga tööl peab selge taeva all hakkama saada. Üks variant oleks defa soojendus külge panna, kuna pistikud mõtlemas
kohas olemas. Oleks abiks.
Hetkel tundub, et silikoon tegi asja paremaks. Praeguste külmadega ei ole enam kinni jäänud, samas pole praegu ka sadanud ja siis külmetanud.
|
Jann
|
postitati 18.11.23 14:33 |
Neile, kes autot meie kliimas väljas hoiavad, ei ole A5 ega a7 hea mõte, sest see lihtsalt on väga tüütu pidevalt taguda, kangutada ja vanduda
inseneri lollust, kui ta sinna klaasi ja liistu vahele toredad rennid tekitas. Lörts ja lumi jäätub kenasti sinna tihendirenni ja ongi olemas.
Halvemal juhul on sinna jäätunud ööga paarisendine jääkiht ja ei saagi lahti. Webasto suureks abiks kuid see vähestel on.
|
Lauri0112
|
postitati 18.11.23 13:19 |
Toon kile on ustel küljes, liimijääke ei ole.
Täna oli juba kuivem ja külmem ilm ja juhiuks töötas täna kenasti. Kõrvalistuja klaas vajas allapoole vajutamist ja jääst lahti murdmist, enne kui
tööle hakkas. Suht tüütu.
Anyway, lasin hetkel silikoon määret tihendite peale, eks näis kas on abiks.
Välismaa foorumitest olen lugenud, et suht suur probleem just A5tel.
|
txxxl
|
postitati 18.11.23 09:18 |
Tere
Enda A5 jäätuvad ka kinni, olen enne talve silikoniga ikka tihendid ära määrinud aga heaks ei ole saanud.
|
Oja1
|
postitati 18.11.23 00:56 |
Ega autol pole kunagi olnud toonkilet, mis nüüdseks eemaldatud?
Toonkile maha tõmbamisel ilma polstrit küljest võtmata saab seesmine tihend kile liimiga kokku ning see rikub tihendi, mis külmade saamisel jäätub
klaasi külge ja see tekitabki seda ''klõksu''.
Kasutasin möödunud talvel samal kerel kupeed (küll S-seeriana) ja kordagi polnud sellist probleemi. Ühekorra jäätusid aknad nii kinni, et alla
laskmiseks oli vaja sulatada, kuid selle ~0,5cm liikus alati üles/alla ust avades/sulgedes.
Igasugune silikoonitamine jms mökerdamine mu arust täiesti mõttetu tegevus.
|
lunatic
|
postitati 17.11.23 20:52 |
Võin kinnitada, et minu Volvo C70 oli täna hommikul sarnane probleem, et uks ei tahtnud avaneda, klaas oli keretihendi külge külmunud.
Head lahendust ei tea, seda esineb õnneks harva. Praegu niiske ilm ja esimesed külmad, talvel läheb kindlasti paremaks. (Mul ootab salongifilter ka
vahetamist, niiskus väheneb).
Aga uks võiks kinni ikka minna, äkki vaja klaasi v ust tiba allapoole reguleerida.
Edit: 10a vana teema sõsarauto foorumist: https://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=53&t=65928
|
Lauri0112
|
postitati 17.11.23 06:31 |
Vaja natuke nõu. A5 ukseklaasid ei lähe külmaga ust avades alla ja uks ei sulgu selle pärast. 5-10 min sõita sulab klaas lahti ja saab jälle klaasi
liigutada ja uske sulgeda.
On see tavaline probleem raamita ustel? Ei tahaks uskuda, et inimesed terve talv niimoodi ringi sõidavad, et uks lahti kuni üles sulab.
Määrisin natukene silikoon õli tihendile ( nii ukse sees läbi mille klaas üles alla käib, kui ka ukse tihendile. ) Täna hommikul oli -5 ja jälle klaas
alla ei läinud ust avades hommikul.
Kui klaas lõpuks soojaks sulas ja akna nupust alla sain lasta oli kuulda, et käis läbi klõks kuidas klaas vabaks sai.
Endal peas vaid kaks mõtet.
1) silikoonõli rohkem panna
2) akna mootor nõrk ja ei jaksa vabaks tõmmata klaasi mis jääs.
Igasugune abi teretulnud.
|
|