Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
janarSepp

 postitati 22.09.21 17:26
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Seega, jõudsime jälle vana hea tõeni, et C7 tuleb osta omale vajalike vidinatega. Weba, konks, ACC, soft close, el. luuk, LED, suur ekraan jne. Hilisem KORREKTNE ja muude moodulitega suhtlev paigaldus on päris kallis ja oskusi nõudev.


Täitsa nõus,aga oleks siis neid nii väga võtta sellise varustusega. Ise sain yhel 3,0 tfsil sabast kinni mis on 80t sõitnud ja seda peale 1a ootamist ja otsimist :) unustasin mainida,et elan soomes ja siin on turg väga kesine. Webastoga on jälle selline lugu,et eestis ei saagi sellisele mudelile seda peale panna aga siin soomes õnneks saab,seega tuleb see siin asendada:)
Jann

 postitati 22.09.21 16:51
Seega, jõudsime jälle vana hea tõeni, et C7 tuleb osta omale vajalike vidinatega. Weba, konks, ACC, soft close, el. luuk, LED, HN+, reavahetus jne. Hilisem KORREKTNE ja muude moodulitega suhtlev paigaldus on päris kallis ja oskusi nõudev.
merchant

 postitati 22.09.21 15:51
Ma ostsin ühele eelmisele Allroadile tehasekonksu koos paigaldusega Audi esindusest Saksas. Maksis kokku 2,2k. Oli vaja treila koos teise masinaga sappa võtta ja kuna auto sain hea hinnaga, ei hakanud pikalt mõtlema. 2. päeva õhtuks anti masin koos konksuga kätte, kaasa sain tagumise stangetala ja selle RV pleki, millel swivel piklikku auku sees pole. Need pidi ka ära vahetama.
janarSepp

 postitati 22.09.21 14:02
Terv,

Kui saladus pole siis palju see konksu lõbu maksma läks? ja kas oskad soovitada kus lasta sellist tööd teha?
RKK

 postitati 07.09.21 16:38
Võtsin täna otsuse vastu, et kuna eksida on palju siis ise midagi ostma ei hakka. Enamik müüjaid pole ise ka kindlad kas sobib õhkvedruga autole ning ütleme ausalt, hinnavahe esinduse pakutuga ei olegi väga suur kui kulud kokku lüüa. Täna sai pakkumine võetud veokonksule ja paigaldusele ning teades, et sealt saab kindlalt õige asja ning paigalduse siis mõnisada euri rohkem on seda väärt.

Et teema raisku ei läheks siis kas keegi oskab öelda kas surevad mootori või käigukasti padjad võivad salongi liigset mootori kõrinat/müra tekitada? Asi selles, et aeglasel kiirendusel enne kui turbod järgi tulevad on selline kõrin või vaiksem lagin mootoriruumist salongi kohtumas. Väljas pole midagi kuulda kui aknad alla lasta. Kõik kaob siis kui turborõhk järgi tuleb ehk kui auto veidi jõulisemalt edasi astuma hakkab. Vahepeal on nagu vaiksem ning teinekord jällegi veidi valjem. Auto kõrval seistes on mootori hääl täitsa kena ning külmkkävitusel ka hääl puhas . Vibratsioone keres nagu pole. Olen tähele pannud, et külmalt sõitma minnes seda ei esine ehk mootori hääl on ideaalne. Olen ka seda tähele pannud, et külmalt võtab turbod kiiremini järele ehk sõitmine on palju dünaamilisem ning meeldivam. Soojalt on veidi laisem ning eelmainitud kõrin salongi kostumas. Ehk ka mingi süüte ajastuse teema või midagi sellist?
Võib-olla oleks pidanud selle teise alagruppi postitama niiet vabandan kui omavolitsen :)
rocket

 postitati 07.09.21 11:08
Et asi liiga lihtne ei tunduks, siis konkse on kolm varianti:
1. Terasvedrudega autole, kuhu võib sobida variant 3, kuid mitte 2.
2. Õhkvedrustusega autole, kuhu muud variandid ei sobi.
3. Allroad'ile, millele muud variandid ei sobi.


Konksu ning raami ennast ja kerest välja jäävat juhtmestiku osa mul pakkuda pole.

Kui leiad need kasutatuna koos ajuga, siis salongi jääv elektriosa on olemas. Kui see paika panna on kõik ülejäänud juba Plug-and-play. Põhimõtteliselt oli võimalik raha eest sellist ettevalmistust ka tehasest uuele autole tellida.
Samuti saab aidata ümberkodeerimisega. Täisvarustuses autol siis kuni paarkümmend erinevat aju.
RKK

 postitati 06.09.21 16:25
Saatsin mõne kirja poolakatele. Üks pakkumine oli veel mis silma jäi kuid pole mingeid koode ega midagi.
https://allegro.pl/oferta/fabryczny-hak-holowniczy-audi-a6-4g-c7-skladany-8567819020?reco_id=c451e963-0f2d-11ec-af67-0c42a10e6cb8&am p;sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017
Kui Google tõlget uskuda siis saab samuti kõik mängu kaasa.

Mõlemad poolakad vastasid ning esimese allegro lingi müüja ütles, et "it will fit". Ja shipib 250 zlotti eest. Ei tea seda "Will fit" osa. Tahab ehk lihtsalt lahti saada
Teine hämas mingit kirjelduse lugemist. 4k zlotti eest pakuvad paigaldusteenust? Vähemalt nii võiks välja lugeda kui nii vihjati :)
Jann

 postitati 06.09.21 16:02
Kuna õhkvedruga auto peab nägema, kas käru on taga või mitte siis sellega seoses on osad funktsioonid piiratud. Erinevus on moodulis ja mõnes juhtmes ma arvan, raud on sama. Otsi õige koodiga asi, muidu võib paigaldaja keelduda leiutamisega tegeleda.
RKK

 postitati 06.09.21 15:37
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
C7 originaalkonksudel teeb orig. varuosakataloog vahet terasvedrude ja õhkvedrustusega autodel. Esimesele läheb Q ja teisele R varuosakoodi lõpuga konks. Kas reaalselt vahet on? Ei oska kosta.

Sakslased oskavad raha küsida, vaata ka allegro.pl-st. Näiteks: https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c7-4g-hak-holowniczy-skladany-modul-wiazka-11059439418

Sinu antud link on tunduvalt parema hinnaga 🙂.
Auto on universaal ja õhkvedru seega kui koodi lõpu järgi vaadata siis ei sobiks. Huvitav kus selle teada saaks kas sobib. Selle hinna eest eelistaks 110% originaali. Laseks esinduses paigaldada kui vaid õige komplekti saaks. Läheb küll veits kallimaks aga siiski originaal. Peab Poola keelt õppima hakkama
siLc

 postitati 06.09.21 05:28
C7 originaalkonksudel teeb orig. varuosakataloog vahet terasvedrude ja õhkvedrustusega autodel. Esimesele läheb Q ja teisele R varuosakoodi lõpuga konks. Kas reaalselt vahet on? Ei oska kosta.

Sakslased oskavad raha küsida, vaata ka allegro.pl-st. Näiteks: https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c7-4g-hak-holowniczy-skladany-modul-wiazka-11059439418
Rain573

 postitati 06.09.21 05:24
Tsitaat:
Algselt postitas: RKK
Hei
Plaan paigaldada veokonks Audi A6 C7 3.0 bitdile. Mõtted on kogu aeg muutunud, et kas teisaldatav või originaal. Hinnavahe on täitsa olemas. eBays otsides leiab päris mitu originaali pakkujat aga pole nüüd väga kindel milline neist mulle sobiv oleks.
Vcdsiga sees olles on silma jäänud 4G versioon autol küll.
Näiteks see:
https://www.ebay.com/itm/Audi-A6-4G-A7-4G8-Trailer-Coupling-Hitch-Swivel-Tow-Bar-Hitch-4G0800491S-/265237038752?mkcid=16&mkevt=1 &_trksid=p2349624.m46890.l6249&mkrid=707-127634-2357-0
Kas universaalil ja sedaanil on konksu koha pealt vahe sees? Kuulutuses ka A7t mainitud. Neil sama? Kui suur töö see paigaldus on?
Või siis kas keegi on paigaldanud mingi viisaka teisaldatava ning kas on siis puhas ilme autol kui eemaldatud? Mingitel teisaldatavatel olen näinud, et jääb väike metallkronsa näha.
Oleks hea kui saaks mõne pildi sellisel juhul.


Paigaldamine lihtne. Soovitan osta originaal konksujuhtmestiku koos plokiga ja see esinduses vastava koodiga kodeerida. :)
RKK

 postitati 05.09.21 18:38
Hei
Plaan paigaldada veokonks Audi A6 C7 3.0 bitdile. Mõtted on kogu aeg muutunud, et kas teisaldatav või originaal. Hinnavahe on täitsa olemas. eBays otsides leiab päris mitu originaali pakkujat aga pole nüüd väga kindel milline neist mulle sobiv oleks.
Vcdsiga sees olles on silma jäänud 4G versioon autol küll.
Näiteks see:
https://www.ebay.com/itm/Audi-A6-4G-A7-4G8-Trailer-Coupling-Hitch-Swivel-Tow-Bar-Hitch-4G0800491S-/265237038752?mkcid=16&mkevt=1 &_trksid=p2349624.m46890.l6249&mkrid=707-127634-2357-0
Kas universaalil ja sedaanil on konksu koha pealt vahe sees? Kuulutuses ka A7t mainitud. Neil sama? Kui suur töö see paigaldus on?
Või siis kas keegi on paigaldanud mingi viisaka teisaldatava ning kas on siis puhas ilme autol kui eemaldatud? Mingitel teisaldatavatel olen näinud, et jääb väike metallkronsa näha.
Oleks hea kui saaks mõne pildi sellisel juhul.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.6% - SQL: 65.4%]