Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jaiks

 postitati 21.09.20 08:42
Ei mõelnudki seda väristamist hooratta süüks, lihtsalt mul teeb heli ja tahab vahetust ja koos sellega siis vahetan siduripaki ja siis on näha, kas midagi muutub.
KatlinAUS

 postitati 21.09.20 08:37
Aitah, Oleme proovinud erinevaid variante ja kasutame Ross tec kaablit. Oleme veendunud, et asi pole hoorattas, kuna auto väriseb vaid tagurdades voi Vahel ka teises käigus, hoorattaga peaks olema pidev värin. Ei tea vaid, Kas peaks siiani vahetama mehatroonika bloki (980aud), mehatroonika bloki remondikomplekti (700aud) ka siiski voi oma probleem vaid adaptatioonis. Partner arvab, kuna auto väriseb siis pole probleem vaid adaptatioonis?!

PS! Saime lopuks tagatuled kenasti tööle, muutsime koodi kanalil 195, 196,197,198,181 ja ledid tootavad. Saaks nuud auto lopuks soitma ka ilma jõnksutamata :D
jaiks

 postitati 21.09.20 08:32
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Probleem pole mitte kaablis vaid kasutajas.

Seal on rida asju, mis peavad olema täidetud (temperatuur jne). Diagnostikast võimalik vaadata ka, milles probleem.
Siduri adaptsiooni jaoks peab mootor käima, käiguvalits re˛iimis P või N (ei mäleta), pidurit peab tugevalt peal hoidma ja minu mäletamist mööda pidi kässar ka peal olema.


Olid kõik need tingimused mul täidetud. Kui temperatuur vale, siis ta isegi ei alustanud. Samas tookord, kui adapteerimine edukalt ära tehti, oli temperatuur kindlasti üle. Ja peale toda edukat adapteerimist polnud mul endal ka probleemi enam seda ise teha.

Jälgin huviga seda teemat, mul oli samamoodi väristamine tagurdades ja foorialla seisma jäädes ja adapteerimine seda ei parandanud. Tekkis see väristamine teise anomaalia eemaldamise järgselt ilmselt viimase tarkvara uuendusega. Sõitsin mõnda aega nii edasi ja vaikselt kadus see väristamine iseenest täielikult. Peale tarkvara tekkis aga teema, et R pealt D peale on häiriv viivitus. Kuna hooratas teeb heli, on plaanis siduripakk koos hoorattaga peagi ära vahetada.
prj

 postitati 21.09.20 08:11
Probleem pole mitte kaablis vaid kasutajas.

Seal on rida asju, mis peavad olema täidetud (temperatuur jne). Diagnostikast võimalik vaadata ka, milles probleem.
Siduri adaptsiooni jaoks peab mootor käima, käiguvalits re˛iimis P või N (ei mäleta), pidurit peab tugevalt peal hoidma ja minu mäletamist mööda pidi kässar ka peal olema.
jaiks

 postitati 21.09.20 08:01
Mul viskas poole pealt sama errorit. Käisin spetsialisti juures adapteerimisel ja temal tegi ilusti lõpuni. Ilmselt on ikka vahet, mis kaabli ja tarkvaraga seda tehakse.
KatlinAUS

 postitati 21.09.20 07:29
OK Aitah, Vahetasime jah kogu siduri Aga adaptatiooni ei tee, tuleb error ette aborted due to safety reasons. Mul partner parandab kaevandus masinaid, et ta Suht käpp ja kahjuks Pole Siin kandis Häid spetsialiste votta peale audi esinduse. Aga eks me haukame kuuli ja proovime uue mehatroonika blokiga. Aitah
Jann

 postitati 21.09.20 03:16
Arvan, et vahetati ikka terve siduripakk, mis sisaldab mõlemat sidurit. Ja õige õli muidugi. Tagurdades rakendub väiksem. Esmalt võiks adaptsiooni teha, tihti on abi sellisel juhul. Kui abi pole, tuleb spetsialisti poole pöörduda, et viga välja selgitada. Paljud siinkohal muigavad, kes nendega maadelnud ja õigesti teevad. Pole lihtne nende kastidega. Või siiski on, kui neli-viis tuhat sisse lennutada ja kindla peale minna.
KatlinAUS

 postitati 20.09.20 22:20
Tsitaat:
Tsitaat:
Tsitaat:
Aitah, eks ta veel veidi uritab, ta pani mingid blokid algselt vahele, kuid need laksid jube kuumaks.

Mul veel Uks kusimus, kuid see veidi temast valja. Autol on 7 kaiguline stronic kast ja reverse kaik ei tahtnud Vaga toimida. Vahetasime ara siduri, ņli ja Nüüd veidi väriseb, kui vahetab 1-2 voi Eriti tagurpidi käigu ajal. Ei tea Kas piisaks vaid solenoidide vahetusest voi peaks ikka kogu mehatroonika bloki vahetama? Voi peaks soetama mehatroonika repair kiti ja selle tegema?

Aitah vastuse eest :)


Tere, my elukaaslane pani mu Q5 LED prefacelift tagatuled, kuid Nüüd on tal vaja koodi VCDS ja vaja eemaldada "bulb out" hoiatus. Millised kanalid oleks vaja vahetada central convenience module (46)?
Loodan,et et keegi Oskab aidata, elukaaslane eesti Keelt kahjuks ei Raagi ja inglise keeles pole palju infot selle kohta. Aitah juba ette abivalmis eestlastele :)


Ma küll Q5 osas kindel ei ole, aga reeglina käib tulede juhtimine läbi kesk elektroonika mooduli (Central Electrics), mitte läbi mugavus mooduli.


Ikka 46 alt käib see, vaja teada login ja muidugi erinevate gruppide coding-ut. Q5-te pole vist teinud, igasugu b8-c7 us to eu on ette tulnud. Q5 kohta ongi vähe infot ja see on suht kõikuv, row vs. us, prefl vs. fl jne. Seega mõned tabelid ette ja loota, et toimib mõni. Pigem on info just inglise ja vene keeles, eesti keeles ei leia midagi. Mõne variandi puhul ei piisa ainult kodeerimisest, näit flq5 us vs. led eu. Seega info on nagu ikka see, mis loeb sellise tegevuse juures.
Kuna põhimõtteliselt ei tegele igasugu prefl to fl jne. aretustega, siis rohkem aidata ei saa.

Jann

 postitati 20.09.20 14:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: KatlinAUS
Tere, my elukaaslane pani mu Q5 LED prefacelift tagatuled, kuid Nüüd on tal vaja koodi VCDS ja vaja eemaldada "bulb out" hoiatus. Millised kanalid oleks vaja vahetada central convenience module (46)?
Loodan,et et keegi Oskab aidata, elukaaslane eesti Keelt kahjuks ei Raagi ja inglise keeles pole palju infot selle kohta. Aitah juba ette abivalmis eestlastele :)


Ma küll Q5 osas kindel ei ole, aga reeglina käib tulede juhtimine läbi kesk elektroonika mooduli (Central Electrics), mitte läbi mugavus mooduli.


Ikka 46 alt käib see, vaja teada login ja muidugi erinevate gruppide coding-ut. Q5-te pole vist teinud, igasugu b8-c7 us to eu on ette tulnud. Q5 kohta ongi vähe infot ja see on suht kõikuv, row vs. us, prefl vs. fl jne. Seega mõned tabelid ette ja loota, et toimib mõni. Pigem on info just inglise ja vene keeles, eesti keeles ei leia midagi. Mõne variandi puhul ei piisa ainult kodeerimisest, näit flq5 us vs. led eu. Seega info on nagu ikka see, mis loeb sellise tegevuse juures.
Kuna põhimõtteliselt ei tegele igasugu prefl to fl jne. aretustega, siis rohkem aidata ei saa.
Rix

 postitati 20.09.20 13:12
Tsitaat:
Algselt postitas: KatlinAUS
Tere, my elukaaslane pani mu Q5 LED prefacelift tagatuled, kuid Nüüd on tal vaja koodi VCDS ja vaja eemaldada "bulb out" hoiatus. Millised kanalid oleks vaja vahetada central convenience module (46)?
Loodan,et et keegi Oskab aidata, elukaaslane eesti Keelt kahjuks ei Raagi ja inglise keeles pole palju infot selle kohta. Aitah juba ette abivalmis eestlastele :)


Ma küll Q5 osas kindel ei ole, aga reeglina käib tulede juhtimine läbi kesk elektroonika mooduli (Central Electrics), mitte läbi mugavus mooduli.
KatlinAUS

 postitati 20.09.20 07:50
Tere, my elukaaslane pani mu Q5 LED prefacelift tagatuled, kuid Nüüd on tal vaja koodi VCDS ja vaja eemaldada "bulb out" hoiatus. Millised kanalid oleks vaja vahetada central convenience module (46)?
Loodan,et et keegi Oskab aidata, elukaaslane eesti Keelt kahjuks ei Raagi ja inglise keeles pole palju infot selle kohta. Aitah juba ette abivalmis eestlastele :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.9% - SQL: 40.1%]