Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 05.03.20 05:32
Tsitaat:
Algselt postitas: killer666
Viga oli isegi kohati naljakas. Võtsin katte maha ja mootor kukkus ise välja. Kinnitus polt oli ära kadunud. Kuna silindrid said ka vahetatud siis nüüd käib luuk ikka eriti kiirelt lahti. Easy fix seekord.


Pigem suur vedamine, et mootor ennast katusesse ei pööranud ja kronsasid kõveraks ei väänanud, nagu on juhtunud. Lahtine mootor tekitab tavaliselt ka mingit heli ja siis tuleks kohe reageerida. Tegelt ei teeks paha kõigil seda kontrollida, eriti c7 omanikel. Olen u. 10-l seda teinud ja 3-4 on lahti olnud juba poldid.
killer666

 postitati 04.03.20 20:17
Viga oli isegi kohati naljakas. Võtsin katte maha ja mootor kukkus ise välja. Kinnitus polt oli ära kadunud. Kuna silindrid said ka vahetatud siis nüüd käib luuk ikka eriti kiirelt lahti. Easy fix seekord.
killer666

 postitati 02.03.20 09:14
Panin uued silindrid kuid kasu pole.

Mootorid ma saan aru on laepolstri taga?
killer666

 postitati 28.02.20 09:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vaata auto pool kroomitud pleki alla, seal üks väike vedru, mis katki läheb. Sümptomid on muidugi natuke teised sellega. Kui ei oska, otsi juutuubist video, seal neid on.
Pealkirja kohta ka, kui ikka rumm ei avane ja isu suur, löö kael maha. ;)

See on see sofclosei teema, see mul töötab ilusti.


Tsitaat:

Lisaks väsinud amortidele on liigutamismehhanismid tõenäoliselt niipalju kulunud või lõtkud suureks läinud, et mootorite küljes olevad sensorid ei registreeri seda esmast avanemist ära, misjärel mootorid luuki tõstma hakkaksid.
Alustuseks võid mootorite kinnituspoldid üle kontrollida ja vajadusel pingutada.
Vahetada saab ka mehhanismi võlli otsas olevat pronksist tsentreerimispuksi.


Ilmselt see viga ongi , sest kui panen küljelt näpu kere ja luugi vahele ja aitan selle sentimeetri siis tõuseb ilusti lahti. Samas viimastel päevadel kui luuk ise lume ja jääga koos siis ei jaksa lahti teha. Ja ega ta ei seisa ka enam hästi. Silindrid tunduvad kergelt niisked igaksjuhuks tellisin need uued. Siis oleks vaja vaadata üle need mootorid, puksid või kinnitused, millest siin eelenavalt jutt oli.

Eks ma googelda ise ka , aga kui kellegil on mingit head linki või pilti siis ma kätt ette ei pane. Jaga julgelt!
Jann

 postitati 26.02.20 06:44
Vaata auto pool kroomitud pleki alla, seal üks väike vedru, mis katki läheb. Sümptomid on muidugi natuke teised sellega. Kui ei oska, otsi juutuubist video, seal neid on.
Pealkirja kohta ka, kui ikka rumm ei avane ja isu suur, löö kael maha. ;)
rocket

 postitati 25.02.20 22:10
Lisaks väsinud amortidele on liigutamismehhanismid tõenäoliselt niipalju kulunud või lõtkud suureks läinud, et mootorite küljes olevad sensorid ei registreeri seda esmast avanemist ära, misjärel mootorid luuki tõstma hakkaksid.
Alustuseks võid mootorite kinnituspoldid üle kontrollida ja vajadusel pingutada.
Vahetada saab ka mehhanismi võlli otsas olevat pronksist tsentreerimispuksi.

Sulgemine toimub sarnasel põhimõttel, s.t. luugi tõmbab lõpuni kinni "lukukeele" küljes olev väike elektrimootor, mitte teda ei suruta enam ülevalt. Seetõttu pole ka sulgemisega probleemi.
killer666

 postitati 25.02.20 17:46
Üks hetk enam pagasnik ei avane. Tuleb miski 5mm ja siis vajub lukku tagasi. Lingist tõstes tuleb lahti või siis kui küljepealt korraks kaasa aitad üle selle 5mm siis tõuseb ilusti üles. Kinni läheb ise.
Mis seis on? Tasuks prooviks silindrid vahetada või miski muu jama?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.4% - SQL: 50.6%]