Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 05.03.20 05:32 |
Tsitaat: | Algselt postitas: killer666
Viga oli isegi kohati naljakas. Võtsin katte maha ja mootor kukkus ise välja. Kinnitus polt oli ära kadunud. Kuna silindrid said ka vahetatud siis
nüüd käib luuk ikka eriti kiirelt lahti. Easy fix seekord. |
Pigem suur vedamine, et mootor ennast katusesse ei pööranud ja kronsasid kõveraks ei väänanud, nagu on juhtunud. Lahtine mootor tekitab tavaliselt ka
mingit heli ja siis tuleks kohe reageerida. Tegelt ei teeks paha kõigil seda kontrollida, eriti c7 omanikel. Olen u. 10-l seda teinud ja 3-4 on lahti
olnud juba poldid.
|
killer666
|
postitati 04.03.20 20:17 |
Viga oli isegi kohati naljakas. Võtsin katte maha ja mootor kukkus ise välja. Kinnitus polt oli ära kadunud. Kuna silindrid said ka vahetatud siis
nüüd käib luuk ikka eriti kiirelt lahti. Easy fix seekord.
|
killer666
|
postitati 02.03.20 09:14 |
Panin uued silindrid kuid kasu pole.
Mootorid ma saan aru on laepolstri taga?
|
killer666
|
postitati 28.02.20 09:19 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vaata auto pool kroomitud pleki alla, seal üks väike vedru, mis katki läheb. Sümptomid on muidugi natuke teised sellega. Kui ei oska, otsi juutuubist
video, seal neid on.
Pealkirja kohta ka, kui ikka rumm ei avane ja isu suur, löö kael maha.
|
See on see sofclosei teema, see mul töötab ilusti.
Tsitaat: |
Lisaks väsinud amortidele on liigutamismehhanismid tõenäoliselt niipalju kulunud või lõtkud suureks läinud, et mootorite küljes olevad sensorid ei
registreeri seda esmast avanemist ära, misjärel mootorid luuki tõstma hakkaksid.
Alustuseks võid mootorite kinnituspoldid üle kontrollida ja vajadusel pingutada.
Vahetada saab ka mehhanismi võlli otsas olevat pronksist tsentreerimispuksi.
|
Ilmselt see viga ongi , sest kui panen küljelt näpu kere ja luugi vahele ja aitan selle sentimeetri siis tõuseb ilusti lahti. Samas viimastel
päevadel kui luuk ise lume ja jääga koos siis ei jaksa lahti teha. Ja ega ta ei seisa ka enam hästi. Silindrid tunduvad kergelt niisked igaksjuhuks
tellisin need uued. Siis oleks vaja vaadata üle need mootorid, puksid või kinnitused, millest siin eelenavalt jutt oli.
Eks ma googelda ise ka , aga kui kellegil on mingit head linki või pilti siis ma kätt ette ei pane. Jaga julgelt!
|
Jann
|
postitati 26.02.20 06:44 |
Vaata auto pool kroomitud pleki alla, seal üks väike vedru, mis katki läheb. Sümptomid on muidugi natuke teised sellega. Kui ei oska, otsi juutuubist
video, seal neid on.
Pealkirja kohta ka, kui ikka rumm ei avane ja isu suur, löö kael maha.
|
rocket
|
postitati 25.02.20 22:10 |
Lisaks väsinud amortidele on liigutamismehhanismid tõenäoliselt niipalju kulunud või lõtkud suureks läinud, et mootorite küljes olevad sensorid ei
registreeri seda esmast avanemist ära, misjärel mootorid luuki tõstma hakkaksid.
Alustuseks võid mootorite kinnituspoldid üle kontrollida ja vajadusel pingutada.
Vahetada saab ka mehhanismi võlli otsas olevat pronksist tsentreerimispuksi.
Sulgemine toimub sarnasel põhimõttel, s.t. luugi tõmbab lõpuni kinni "lukukeele" küljes olev väike elektrimootor, mitte teda ei suruta enam ülevalt.
Seetõttu pole ka sulgemisega probleemi.
|
killer666
|
postitati 25.02.20 17:46 |
Üks hetk enam pagasnik ei avane. Tuleb miski 5mm ja siis vajub lukku tagasi. Lingist tõstes tuleb lahti või siis kui küljepealt korraks kaasa aitad
üle selle 5mm siis tõuseb ilusti üles. Kinni läheb ise.
Mis seis on? Tasuks prooviks silindrid vahetada või miski muu jama?
|
|