Teema ülevaade |
roy
|
postitati 09.07.19 18:18 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl[OÜ/i]
Ühelgi autol kapott ei käi hästi lahti ega kinni, kui ta valesti peale pandud on.
Regulli ta paika ja hakkab käima.
Esialgu ilma sulguriteta (sest doonorautol ju lukupaneel ei pruukinud mm pealt sama koha peal olla) kapott hingedest paika, et kõik vahed ja kaugused
õiged ja siis sulgurid külge, juba uude ja õigesse kohta. (võivad vanast kohast mm-paar erinevas kohas olla.
Tuuleriiv tavaliselt ei ole nii kriitiline, kus ta täpselt on. Peaasi, et on.
. [/quote ]Sain ise ka aru, need lammutuse mehed pole harjunud midagi kokku panema vaid lammutama. Nad ütlesid, et tuleb 2 tundi mõtelda ehk siis saab
aru kuidas asi käib. Mul on teoreetiliselt selge aga tütre poeg lubas tulla ja paika panna. See asi saab lahenduse. Tänud kõigile kes vastasid. See on
väärt asi kui keegi annab nõu. |
|
stihl
|
postitati 09.07.19 10:19 |
Ühelgi autol kapott ei käi hästi lahti ega kinni, kui ta valesti peale pandud on.
Regulli ta paika ja hakkab käima.
Esialgu ilma sulguriteta (sest doonorautol ju lukupaneel ei pruukinud mm pealt sama koha peal olla) kapott hingedest paika, et kõik vahed ja kaugused
õiged ja siis sulgurid külge, juba uude ja õigesse kohta. (võivad vanast kohast mm-paar erinevas kohas olla.
Tuuleriiv tavaliselt ei ole nii kriitiline, kus ta täpselt on. Peaasi, et on.
.
|
roy
|
postitati 08.07.19 19:40 |
Hakkasin supportidest pihta, siis tuli tuletorule pragu. No mõtlesin kui juba remondiks läks paneks teise kapoti. Kapotil lakk koorus tugevalt. Sain
väga korraliku kapoti sama värvi ja rahul. Kuna kapott autosse ei mahu võtsid mehed vana kapoti maha aga ohh häda, need lammutajad mehed ei osanud
kapotti peale panna kuidagi sai viltu ja lukust läheb lahti kahe naksuga ja on pinge all. Minul oli üks vedruga pulk täitsa lahti ja logises aga kogu
aeg tuli lahti tõrgeteta. Kes seda asja teab tahaks nõu, see asi polegi nii lihtne, võib kapoti kinni panna aga enam lahti ei saa. Selle logiseva
sulguri avastasin alles vana maha võttes.
|
|