Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
80quattro

 postitati 16.02.19 19:03
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Alumiiniumist keredega Audi-del on kere külge keevitusega kinnitatud samast materjalist tikkpoldid, mille külge omakoda kinnituvad plastikmutrite abil näiteks logarid või mingid muud plastikdetailid. Ja kui on vaja logar eest võtta mingil põhjusel, siis need alumiiniumist tikkpoldid murduvad lihtsalt küljest, ilma erilist jõudu kasutamata. Kas on mingi nipp nende tervelt lahti saamiseks või asendamiseks, või mida näiteks esindus teeks?


Audi Tallinna esinduses on kõik alumiinium keretööde vahendid 100% olemas. Lihtsalt keevitatakse uus remontpolt kontaktkeevitusega tagasi.
stihl

 postitati 15.02.19 19:51
Tsitaat:
Algselt postitas: hundux


Pidurite kontroll on asi, millega saavad ka muud kohad peale esinduse täiesti edukalt ja oluliselt odavama hinnaga hakkama. Alumiiniumi spetsiifilised kerega seotud asjad on natuke teine teema ja võib olla täidsa mõtet lasta oma kuludega esinduses teha.


Eks aluspetse on teisigi, alumiiniumautod on ju elu aeg müügil olnud. Põhiliselt küll inglased. (nagu Land Rover, Jaguar, Morgan jne.)

.....

Aga vahepeal leidsin Audi valikust veel sellise asja:


https://www.upload.ee/image/9574412/Pimeneet.jpg



Täitsa kannataks enne esindusse pöördumist tasku panna...
Audi kood on N 90261401 ja kinnitatakse tavaliste popneedi tangidega.

.
hundux

 postitati 15.02.19 15:24
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb

Kas esindus näiteks A8 D2 sinu arvates töösse ei võta?


Minu arvates võtab ikka, kui ise maksad, mis küsimus?
Aga kindlustused neid 20+a vanu masinaid sinna ei saada ja kui neid välja ei maksta, siis lõpetavadki wronicutega.


Aga palju siis SINU arvates D2 omanikke oma remonttöid lasevad oma raha eest Revalis teha?
Siit foorumistki on lugeda, et juba pre FL C7-te omanikud ei taha esindusse isegi lihtsasse pidurikontrolli minna.

.


Pidurite kontroll on asi, millega saavad ka muud kohad peale esinduse täiesti edukalt ja oluliselt odavama hinnaga hakkama. Alumiiniumi spetsiifilised kerega seotud asjad on natuke teine teema ja võib olla täidsa mõtet lasta oma kuludega esinduses teha.
stihl

 postitati 09.11.18 05:00
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb

Kas esindus näiteks A8 D2 sinu arvates töösse ei võta?


Minu arvates võtab ikka, kui ise maksad, mis küsimus?
Aga kindlustused neid 20+a vanu masinaid sinna ei saada ja kui neid välja ei maksta, siis lõpetavadki wronicutega.


Aga palju siis SINU arvates D2 omanikke oma remonttöid lasevad oma raha eest Revalis teha?
Siit foorumistki on lugeda, et juba pre FL C7-te omanikud ei taha esindusse isegi lihtsasse pidurikontrolli minna.

.
mkb

 postitati 08.11.18 19:47
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Vot see oleks küll huvitav teada, milline on sellise olukorra jaoks esinduse poolt ette nähtud ja kasutatav protseduur.


Esindusel pole uunikumide jaoks mingit protseduuri ette nähtud, siis pead ikka autotaastajate poole pöörduma, kui tõesti juba huvitav on. :P
Või ussitab see tikk sealt alla 12a möödumist maha? Esindus tegeleb uute müüdud autodega.
Vähemalt nendega, millel keregarantii veel kehtib.


Kas esindus näiteks A8 D2 sinu arvates töösse ei võta?
stihl

 postitati 08.11.18 18:25
Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Vot see oleks küll huvitav teada, milline on sellise olukorra jaoks esinduse poolt ette nähtud ja kasutatav protseduur.


Esindusel pole uunikumide jaoks mingit protseduuri ette nähtud, siis pead ikka autotaastajate poole pöörduma, kui tõesti juba huvitav on. :P
Või ussitab see tikk sealt alla 12a möödumist maha? Esindus tegeleb uute müüdud autodega.
Vähemalt nendega, millel keregarantii veel kehtib.

.............

Kui juurelt maha murdub ja kui tahata asja kultuurselt teha, siis mina käiaks selle "kännukoha" siledaks, puuriks augu ette ja paneks sinna asemele alumiiniumist popmutri.
Ülilihtne lahendus.

Sellesse saab juba keermeliimiga tikk- või ilma liimita tavapolti keerata, kogu üritus pole väga keeruline protseduur ka.

Kui alumiinium sealt kohast juba suurema pinnana kahjustunud on, siis keevitada teda ei saa (proovitud!), aga aluplekki kasutades lappida saab küll. (samamoodi, alumiiniumist popneetidega!) Ussitanud koht lihtsalt välja lõigata ja lapi võib panna sellele poole, mis näha ei jää.
Seda ei pea isegi millegagi töötlema; kui nähtav koht, võib muidugi pahteldada ja värvida.
Lappimiseks kasutatatv plekk võiks olla kereplekida ühepaksune.

........


Aga kui meie teedel sõitvaid autosid lähemalt vaadata, siis tavaline isepuuriv wronic kruvi on külamehele põhiline abimees ja mitte kedagi ei huvita mingid plastmutrid, tikkpoldid või -keermed.

..............

Olen 20a ja vanemate alumiiniumkeredega päris palju töötanud, tõsi, mitte Audidega. (sest need pole veel nii vanad, et uunikumid oleks)

Kes tahab, loeb "Land Roveri series III" alt lisaks: http://klassikarent.blogspot.com/


.
hundux

 postitati 08.11.18 12:10
Vot see oleks küll huvitav teada, milline on sellise olukorra jaoks esinduse poolt ette nähtud ja kasutatav protseduur. Vii kohale ja lase üks kõige hullemini kinni olev mutter lahti keerata. Ega muidu ilmselt teada ei saa :D

Omal plastikmutritega pole probleeme olnud. Küll aga plekist mutritega, mis nt. summuti pealseid plekke paigas hoiavad. Need olen valdavas enamuses tervelt kätte saanud, kui ikka päris mitu korda gaasipõletiga ettevaatlikult kuuma anda ja mos2 õliga leotada.

Plastikmutrid, mis normaalselt lahti ei tule ja millele logari kahjustamise vältimiseks kuuma anda ei saa, lõikaks ilmselt lihtsalt pooleks ja otsiks uued asemele. Igal juhul tasub püüda kere küljes olevaid alumiiniumist objekte säilitada.

Ja siis veel selline asi, et alumiiniumi oksüdeerumist paistab põhjustavat kokkupuude roostetava musta metalliga. Seetõttu tasub võimalikult palju kinnitusvahendeid vahetada välja plastiku või roostevaba vastu. Mustast metallist kruvidega kinni laskmine alumiiniumist detailide külge on ikka täis idiootsus.
teet82

 postitati 06.11.18 20:36
Alumiiniumist keredega Audi-del on kere külge keevitusega kinnitatud samast materjalist tikkpoldid, mille külge omakoda kinnituvad plastikmutrite abil näiteks logarid või mingid muud plastikdetailid. Ja kui on vaja logar eest võtta mingil põhjusel, siis need alumiiniumist tikkpoldid murduvad lihtsalt küljest, ilma erilist jõudu kasutamata. Kas on mingi nipp nende tervelt lahti saamiseks või asendamiseks, või mida näiteks esindus teeks?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.0% - SQL: 36.0%]