Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
margus

 postitati 09.06.03 07:37
Vaata kas sumps ei ole kusagilt kere vastas. See võib väga vabalt ka kerge vibra sisse lüüa ja eriti just madalamatel pööretel.
QUATTRO

 postitati 06.06.03 19:26
kui ta sul tõesti viie klapiga on siis ma usun täitsa et väriseb :D
aga,kas mootori ja kasti padjad on terved?Millal viimati vaatasid jagajakaane,juhtmete ja küünalde olukorda,palju on mootori Co?
Kui sa need üle oled vaadanud siis ilmselt peaks ka kadunud olema see vibra .
raylj

 postitati 06.06.03 16:36
Värk selles, et kui mootori pöörded on madalad siis hakkab kere värisema ja kui natsi gaasi peale vajutada v reguleerida kapoti alt tuure suuremaks siis kaob vibra ära. Mis seda tekitada võib? Audi 100, 2,3l; 5 silindriline (87a).

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.3% - SQL: 67.7%]