Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Kere & sisustus
»
A8 D2 alumiinium kere
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: hundux[/i] Sel samal põhjusel ongi kaalumisel 2.8 manuaal. Peab muidugi enne ära proovima, kui uimane ta reaalselt on. Tehnika poolest peaks olema ju suht lollikindel. Millised need sagedasemad elektriprobleemid on? Ja üks hull mõte veel. Kas oleks põhimõtteliselt võimalik 2.5 V6 tdi häda korral kallima remondi asemel vahetada välja 2.5 r5 tdi vastu? Kas pikkust pidi vahele mahub, käigukastiga kokku sobib ja mootori kinnitused on võimalik klappima saada? Mis probleeme veel võib tekkida? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Kere & sisustus
»
A8 D2 alumiinium kere
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.6%
- SQL:
74.4%
]