Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Kere & sisustus
»
A8 D2 alumiinium kere
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: hundux[/i] Põhja aluseid juppe pidasin silmas selles suhtes, et kui need on juba piisavalt pureda saanud, siis on ka kere pureda saanud ja paistab välja kuidas ta sellele vastu on pidanud. Kui juba 2011 toodud auto oksüdeerunud oleks, siis poleks üldse millestki rääkida. Mis sellel 2.8 mootoril siis nii häda on? Jääb möödasõitudel hätta? Vähemalt pole mitut katalüsaatorit, turbot ega nukvõlli probleemi. Ise tegelikult just selle eriti mõttetu koosluse peale mõtlesingi. Nelivedu võiks muidugi ka olla. Mis selle ülalpidamise juures siis nii karmiks läheb? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Kere & sisustus
»
A8 D2 alumiinium kere
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.1%
- SQL:
69.9%
]