Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Kere & sisustus
»
A8 D2 alumiinium kere
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kps[/i] Sellel masinal on kõige muu pärast rohkem vaja pabistada kui kere. Keredetailid on otseselt haavatavad ainult siis kui neid mitte midagi ei kata enam ja sellelgi juhul mädaneb ilma tsingita plekk palju kiiremini läbi kui alumiin. Ilmselt sellest ka vastakad arvamused. Ja kui hakata põhjaalusest "rondist" rääkima, siis siin küll vahet pole, mis materjalist see kere seal peal vihmavarju mängib. Nähtud ka rootsi päritolu D2'tesid ja kui sealt tuli ikka omajagu seda totaalselt läbi roostetanud karpide ja tiibadega teraskärakaid, siis alumiini kohta samadest tingimustest küll midagi otseselt paha öelda ei saanud võrdlevas vormis (no eks kõik polnud ka samast piirkonnast pärit masinad, mida identselt kasutatud). Esmalt tasuks ehk rahakotti vaadata ja pisut mõelda, kas ikka riskid nii vana nuhtlust endale kaela soetada ja eriti veel siis kui tegemist saaks olema igapäeva liikuriga. Kui rahast kahju pole, siis endalgi aastaid tagasi selline istumise all pühapäevaautoks olnud ja ei saanud midagi paha kosta kuigi kalleid sõlmi sai samuti remonditud. Sõidaks siiani pühapäeval sellisega kuid praktilisusest jäi sedaankerel ikka omajagu puudu ja see pidev autode vahetamine väsitas lihtsalt ära. Mis minu enda kogemusel üks totaalselt mõttetuimaid kooslusi D2 kerel tehtud, on 2.8 mootori kapoti all kasutamine. Vot ei saanud mina aru, mille kuradi pärast sellist jama oli vaja sinna kapoti alla toppida kui küttekulult kokkuhoid oli viimane, mis TUNTAVAT vahet oleks võrreldes suvalise 3.7 või 4.2 V8'ga rahakotile andnud. Lisaks rihmavahetused ja muu hooldus polnud ka nii kardinaalselt kordades summadega teineteisega võrreldes. Ja no D2 ja esivedu 2.8 manuaaliga - JUMAL SA NÄED JA EI MÜRISTA?!?! :D Kui osta kavatsed, siis peab ikka igale isendile konkreetselt otsa vaatama ja üldistada siin pole mõtet. Kui ikka silma lähemalt kui 5m kõvasti riivama hakkab, siis vaata järgmist - valikut on :). Kui D2 FL vaadata, siis enda kindel lemmik on 40v 4,2 ~228kw versioon. Neil keredel pole ise diislitega pikemalt ringi sõitnud ja pigem sõna sekka ei ütleks kuigi enda jaoks on selgus nende osas olemas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Kere & sisustus
»
A8 D2 alumiinium kere
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.2%
- SQL:
58.8%
]