Teema ülevaade |
ranz
|
postitati 13.04.03 16:29 |
Juba parem mõte
|
A 90
|
postitati 11.04.03 13:12 |
no jah eks siis saabki luugi asemel el.aknad hoopis panna.
|
eiq
|
postitati 11.04.03 13:02 |
egas jah originaal luuki ei anna isepanduga võrrelda..
|
rass
|
postitati 02.04.03 13:14 |
mul tehaseluuk, pole elusees midagi seal hooldanud, peab väga ilusti.
|
andres
|
postitati 02.04.03 12:59 |
Vaatasin - mul hetkel ersats luuk ei leki (naine sõidab, ei oma tõepärast pilti). Kuna elan panelkas ja neljandal korrusel, siis aeg-ajalt ikka näeb
mõnda meest, kel luuk teibiga kinni tõmmatud (ülalt hea vaade). Soovitan siiski soojalt mitte ise hakata installima ning samuti eemale hoida mitte
tehase luukidest.
Samas kui järgi mõelda - äiapapa sierral on ka saksa luuk - ei tema viitsi neid tihendeid ega luuki hooldada, aga vett peab ja muret tal pole olnud.
|
ranz
|
postitati 31.03.03 15:56 |
Mul passatil ka oli see ise pandud luuk... ja no krt kus ma nägin sellega vaeva, no ei saanud mina seda pidama enam, tee mis sa tahad. Suurt ei
soovitaks seda küll ja IMO ei ole see klaas luuk suurem asi ka. Originaal luuk ikka käib täis pikalt lahti aga see klaas vaid tagumist osa üles
tõstes...
|
tarmo
|
postitati 28.03.03 12:38 |
mul kah kat luuk...
arvatavasti kah saksas installitud...
ei nagise ega logise ja läbi ei lase...
ainus viga on see et klaasluuk ja seega kondents tekib talvel...
|
Amadeus
|
postitati 27.03.03 20:25 |
Mul oli pemaril see isepandud luuk. Installitud oli saksas ja muidu igati kvaliteetselt. Nõus olen täielikult andrese väidetega, nagiseb kylma ilmaga
ja teatud olukordades olenevalt siis ilmast sulas osa jääst tihendi vahelt ära, osa jäi alles ja siis hakkas vett pähe tilkuma (aitas luugi avamine
ja tihendi puhatsamine ning selle jäämöga eemaldamine). Üldkokkuvõttes mina isiklikult seda installima ei hakkaks ning hoiduks kõrvale nedest autodest
millel see küljes.
|
alambe
|
postitati 27.03.03 13:23 |
kunagi endale panin 94 aastal ja siiamaani pidas vastu, kuna autoge edasi sõitis isa mul, siis tean täpselt, ilusti tuleb lihtsalt asi ära
hermetiseerida ja korralikult kinnitada, ning tihendeid tuleb hooldada, siis ei juhtu midagi, kui natukegi nutti ja remomise oskust tuled asjaga ise
toime, auku lõigates pead ainult jälgima et plekk lokkima ei hakkaks, mina lõikasin spets plekilõikamis abivahendiga mis trelli otsa käib
augu(nakertaja-asja soomek. nim.)
ühe katusetala pead ka arvatavasti läbi saagima, aga luugi rnda raam annab ka tugevust natuke katusele juurde.
|
A 90
|
postitati 27.03.03 13:14 |
tänan, tõenäoliselt jääb siiski luuk ära.
|
andres
|
postitati 27.03.03 13:06 |
Ise pannud ei ole. On 2 aastane kogemus mitte tehase luugiga Mazda 626 - mingil hetkel hakkas läbilaskma ja sõltumata sellest, et tihendeid on pestud
ja silikooniga määritud. Hetkel aitas klaais regull kinnitus mehanismi kallal. Kauaks, ei tea (naine sõidab hetkel).
Ja siis veel - kui talvel oli märg sula, lörtsi sadas ning öösel tegi külma, siis hakkas luuk vastikult kägisema sõidu ajal - kuhugi puges ikkagi vesi
vahele ning jäätus. Kui sõitma hakkasid ning auto põrus, siis murdis jää lahti ning hakkas igavene vastik nagin ja kägin. Õnneks veel sisse rohkem ei
ole sadanud.
|
A 90
|
postitati 27.03.03 10:11 |
on keegi ise pannud luugi ? kuidas kogemused on ?
|
rass
|
postitati 26.03.03 19:14 |
eks oleneb kuidas panna nagu.
ja kui sa panekuga mõnda katuse "tala" läbi ei sae siis nõrgemaks ka ei tohiks muutuda sest plekk ise ju ei loe jäikuse puhul sittagi.
vaata ka seda -> http://www.streetrace.org/forum/viewthread.php?tid=10303
|
ViljarS
|
postitati 26.03.03 18:17 |
kuagi hakkab kindlasti läbi laskma..
isiklik arvamus, et kui tehase poolt pole siis ma ei panex.
|
A 90
|
postitati 26.03.03 15:14 |
küsimus, kas eestis pannakse korralikult luuke katusele. tehase poolt pole ja kunagi käisid jutud, et pidid hakkama niiskust läbi laskma jne. keegi
veel mainis et pidi kere nõrgemaks tegema. kas asi on nii hull, või võiks lasta panna luugi ?
|