Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
airwolf

 postitati 15.03.05 21:25
QUATTRO jutt täitsa õige.ise vahetasin ka nii amorte.:D:D:D
QUATTRO

 postitati 15.03.05 15:14
Koos amortidega kindlasti vaheta läbilöögi puksid ja tolmukatted.Kui tagant veel ei kobisenud,siis pole mõtet pukse torkima hakata.
Tungi peal põhimõtteliselt saab vahetada,kuid hiljem pead auto tungilt maha laskma ja kõhuli alla ronima,et alumine amordipolt kinni tõmmata.Kui tungi peal selle kinni tõmbad siis on varsti puksid kadunud.
sam566

 postitati 15.03.05 15:08
Tulemas tagumiste amortide vahetus, ning oleks huvitatud kas peale amortide tuleb ka ära vahetada mingid padjad või puksid? Kas tungraua peal saab tööga hakkama?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 20.0% - SQL: 80.0%]